جاباما
۷۴۱۶۹۲
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

قیمت آپارتمان‌های یک طبقه در تهران

همزمان با رونق حجم معاملات و افزایش قابل توجه قیمت آپارتمان‌های مسکونی،سطح قیمت پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی یک‌طبقه در شهر تهران نیز افزایش یافته است.

روزنامه دنیای‌اقتصاد: همزمان با رونق حجم معاملات و افزایش قابل توجه قیمت آپارتمان‌های مسکونی،سطح قیمت پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی یک‌طبقه در شهر تهران نیز افزایش یافته است.

بررسی‌های از تازه‌ترین وضعیت بازار خرید و فروش املاک یک طبقه شهر تهران که در برخی آگهی‌ها از آنها با نام مسکن ویلایی نیز نام برده می‌شود حاکی است هم‌اکنون افزایش قیمت آپارتمان‌ها به عمده این واحدها که یک طبقه و برخوردار از حیاط اختصاصی هستند نیز سرایت کرده طوری‌که طی ماه‌های اخیر به خصوص دو ماه گذشته سطح قیمت این واحدها به‌طور محسوس افزایش یافته است.

با این حال، علاوه بر آنکه سطح قیمت پیشنهادی و قطعی این واحدها از یک جهت از سطح قیمت پیشنهادی و قطعی آپارتمان‌های مسکونی در شهر تهران تاثیر می‌پذیرد و همزمان با افزایش قیمت در بازار فروش آپارتمان‌ها قیمت در بازار معاملات این واحدها نیز دستخوش نوسان می‌شود اما از جهت دیگر قیمت بخش عمده‌ای از این واحدهای مسکونی نیز از تحولات بازار زمین و نوسان قیمت در بازار املاک کلنگی تاثیر می‌پذیرند؛ چرا که بخش قابل توجهی از این واحدهای مسکونی هم‌اکنون با عمربنای بیش از ۲۰ سال به بازار فروش عرضه شده‌اند و هر چند هنوز قابل بازسازی و سکونت هستند اما در برخی موارد خریداران این واحدها را به منظور تخریب و نوسازی و ساخت مجتمع‌های آپارتمانی خریداری می‌کنند.

از این رو علاوه بر محاسبه قیمت بنا، به فراخور سن این واحدها، معیارهای دیگری همچون طول بر،مساحت زمین و همچنین موقعیت ملک در تعیین سطح قیمت فروش این دسته از واحدهای مسکونی تاثیر دارد؛ در حال حاضر تقریبا در همه مناطق شهر تهران مواردی از فایل‌های فروش مربوط به واحدهای مسکونی یک طبقه وجود دارد؛ هر چند توزیع این واحدهای مسکونی در مناطق مختلف متفاوت است و در برخی مناطق تعداد این واحدها بیش از سایر مناطق و در بعضی دیگر تنها تعداد محدود و حتی انگشت‌شماری از این واحدها یافت می‌شود.

قیمت آپارتمان‌های یک طبقه در تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی افشار

      واقعن اینا خریدفروش میشن!
      سی سال ساخت دو میلیارد وهفتصد؟
      ب کجا چنین شتابان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج