۷۴۱۷۳۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کولایی: نامه سردار سلیمانی نماد یکپارچگی است

الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: کشور در شرایط کنونی در سطوح مختلف داخلی، ‌بین‌المللی و منطقه‌ای با دشواری‌هایی رو به رو است. دراین شرایط انسجام‌بخشی به رفتار‌ها و گفتار‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: کشور در شرایط کنونی در سطوح مختلف داخلی، ‌بین‌المللی و منطقه‌ای با دشواری‌هایی رو به رو است. دراین شرایط انسجام‌بخشی به رفتار‌ها و گفتار‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

رقبا و دشمنان مردم ایران در خارج از مرزها روی شکاف‌های داخلی در سطوح مختلف حساب بازکرده و امیدوارند با تعمیق این شکاف‌ها و ایجاد رویارویی میان منابع گوناگون قدرت در داخل، برنامه‌های خود علیه کشور را پیش برند بنابراین ضرورت انسجام‌بخشی به صاحبان قدرت در داخل کشور بسیار آشکار و قابل توجه است. به نظر می‌رسد تلاش‌هایی در داخل شکل گرفته است که دشمنان کشور را از تعمیق شکاف‌های سیاسی و اجتماعی در داخل کشور مایوس سازد.

تمایز آقای روحانی با روسای جمهور قبلی، پیشینه فعالیت‌های دیپلماتیک ایشان است. آقای روحانی به خوبی وضعیت منطقه و جهان را می‌داند و بر همین اساس با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور تلاش در دفع تهدید‌ها و خنثی کردن توطئه‌های گوناگون دارد. یادآوری ظرفیت‌های چشم‌گیری که ایران در تامین امنیت و ثبات این منطقه پر آشوب از جهان در اختیار دارد بخشی از این تلاش‌ها‌ست.

رییس‌جمهور همان‌طور که گفت‌وگو، مذاکره و تلاش برای تداوم بخشیدن به توافق برجام را پیگیری می‌کند در همان حال می‌کوشد تا از ابزار‌های دیگر برای برجسته‌سازی نقش تاثیرگذار ایران در این منطقه از جهان استفاده کرده و به کسانی که به دنبال ایجاد نا‌امنی در ایران هستند یادآوری کند که ایران نقشی تاثیرگذار در تامین ثبات این منطقه از جهان دارد.

ایران می‌کوشد تا در جهت تامین منافع خود و تقویت ثبات و امنیت در منطقه سیاست‌های خود را تنظیم کند بنابراین طرح مباحثی مانند صحبت‌های ایشان در سوییس نشان‌دهنده تلاش هوشیارانه رییس‌جمهور برای یادآوری تاثیر‌گذاری ایران در منطقه است.

رقبای ژئو‌پولتیکی ایران در سطح منطقه و جهان تلاش دارند با برجسته‌سازی شکاف‌های داخلی سیاست‌های خود را تسهیل کنند. نامه سردار سلیمانی نمادی از یکپارچگی سیاسی در داخل است و تمرکز جریان‌های سیاسی بر تقویت دولت به عنوان نهاد صاحب اقتدار و صلاحیت قانونی برای پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌‌های کشور را مورد تاکید قرار ‌می‌دهد تا پیگیری این‌گونه طرح‌ها را بی‌اثر سازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      همه چی خوبه موندم این وسط چی بگم که دهن من باز نمیشه ودوستان قضاوت کنند

    • خودم

      تو کجا بودی...نخود نپز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج