۷۴۱۸۵۴
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آمار عجیب از تماس تهرانی‌ها با پلیس ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برقراری یک میلیون و ۵۳ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خرداد ماه خبر داد.

خبرآنلاین: معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برقراری یک میلیون و ۵۳ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خرداد ماه خبر داد.

سردار پرویز یعقوبی دراین باره گفت: در خرداد ماه امسال تعداد تماس های تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ حدود یک میلیون و ۵۳ هزار تماس بوده که از این میزان تعداد ۵۲۱ هزار مورد آن منجر به عملیات و خدمات پلیسی شده است که به عبارت دیگر حدود ۴۹ درصد از کل تماس ها عملیاتی بوده و مابقی در قالب تماس های ارجاعی، راهنمایی و غیرفوریتی بوده است.

معاون عملیات پلیس پایتخت تصریح کرد: کل تماس های دریافتی با این مرکز در خرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش داشته است که فراوانی بیشترین تماس مربوط به تخلفات راهنمایی و رانندگی با ۲۲ درصد و نزاع و درگیری با ۲۱ درصد بوده که مأموران در زمان کمتر از هفت دقیقه در محل حاضر شده اند.

یعقوبی با اشاره به بازخوردگیری صورت گرفته در ماه گذشته از میزان رضایتمندی شهروندان، ادامه داد: بازرسان این معاونت گزارش حدود ۴۸ هزار تن از شهروندان را کنترل کردند که ۹۶ درصد اظهار رضایتمندی و چهار درصد اظهار نارضایتی داشتند.

وی با بیان اینکه برقراری تماس‌های غیرفوریتی و غیر مرتبط موجب اشغال خطوط تلفنی این مرکز و در نهایت تأخیر در حضور به موقع مأموران در صحنه های فوری خواهد شد، گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ برای موضوع های غیر پلیسی خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      باتوجه له وظیغه سنگین پلیس در امنیت شهروندان بهتر است رسانه ها روزنامه ها صدا و سیما فرهنگ سازی کنند صرفا تماس با ۱۱۰ فقط برای تصادف رانندگی و موقع اظطرار باشد و مجازات سنگینی برای مزاحمین تلفنی به پلیس اجرا شود تا وقت و انرژی و امکانات عوامل ا نتظامی تلف نشود و صرف امنیت مردم شود و با انرژی بیشتر و زمان کافی به مشکلات امنیتی بپردازند ۰ خداقوت میگیم به فرزندان شجاع و خستگی ناپذیر و توانمند ایران زمین در قوای انتظامی و نظامی و امنیتی خدا ی سبحان و دعای خیر مردم پشت پناه خودتون و خانواده تون باشه

    • بدون نام

      وای خداایران شدتگزاس

    • بدون نام

      96 درصد رضایت... حتی ۹۱۱ آمریکا اینقدر رضایت ندیده که ۱۱۰ ما دیده.... خوبه خودشون با خودشون حال میکنند

    • بدون نام

      دست پلیس درد نکنه ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج