۷۴۲۱۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امامی کاشانی: از سردار سلیمانی تشکر می‌کنم

آیت‌ الله امامی کاشانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران گفت: من از سردار سلیمانی به خاطر آن نامه ای که برای رئیس‌جمهور نوشتند، تشکر می‌کنم؛ این امر برای انسجام کشور موثر است؛ چرا که دشمن می‌ترسد و حساب می‌کند که کشور یک محور دارد و این یک مسئله اساسی و نقلی و عقلی است.

خبرگزاری میزان: نماز جمعه این هفته تهران، به امامت آیت‌ الله امامی کاشانی اقامه شد.

امامی کاشانی: از سردار سلیمانی تشکر می‌کنم

اهم سخنان امام جمعه تهران به شرح زیر است:

* من از سردار سلیمانی به خاطر آن نامه گرمی که برای رئیس‌جمهور نوشتند، تشکر می‌کنم؛ این امر برای انسجام کشور موثر است؛ چرا که دشمن می‌ترسد و حساب می‌کند که کشور یک محور دارد و این یک مسئله اساسی و نقلی و عقلی است.

* مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند در برابر دشمن همه باید با مردم نزدیک شوند و به هم پیوند بخورند. پیام امام صادق(ع) در عصر حاضر شامل حال ما نیز می‌شود و پیام رهبری مبنی بر اینکه باید پیوند با مردم را زیاد کرد همان بیان امام صادق(ع) است و با این کار، جلوی سوء استفاده دشمن گرفته می‌شود.

* نفرین بر آنهایی که در شبکه‌های تلویزیونی مطالب تفرقه‌افکنانه علیه شیعه و سنی منتشر می‌کنند. آن شیعه‌ای که به تعبیر مقام معظم رهبری شیعه انگلیسی و صهیونیستی است؛ چرا که ایجاد تفرقه کار صهیونیست‌هاست. این صهیونیست است که برنامه اختلاف و دعوا و آشوب بین مسلمانان و مخابره آن به دنیا را طراحی کرده است.

* با خطاکاران باید با شدت برخورد کرد. این موضوع مورد تاکید قرآن است که باید با کسانی که در زمین فساد می‌کنند برخورد شرعی و قانونی صورت گیرد و تا این برخوردها محکم نباشد دشمن نخواهد ترسید.

* قوه قضاییه و ریاست محترم این قوه و مجلس و دولت همه توجه دارند که باید یک برنامه ریزی تهاجمی وجود داشته باشد. ما الان در جنگ اقتصادی هستیم. هجوم بر ما آورده‌اند و ما نیز باید تهاجم داشته باشیم و کشور به برنامه تهاجمی نیاز دارد.

* (خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به معضل ازدیاد نقدینگی در کشور) گفت: نقدینگی دست مردم زیاد است. این نقدینگی را باید هدایت به سمت تولید کرد. باید راه تولیدر را باز کرد . این وظیفه‌ای است هم برای دولت و هم برای قانونگذار که این ثروت در مملکت ول نباشد و به سمت تولید برود که زمینه اشتغال‌زایی نیز باشد.

* وقتی فوتبالیست‌های عزیز ما پیروز می‌شوند مردم شاد می‌شوند؛ این موضوع بیانگر حس وطن دوستی است؛ خب وقتی فردی کالای قاچاق وارد می‌کند بر روی فطرت وطن دوستی‌اش پای می‌گذارد؛ وقتی فردی کالای خارجی و قاچاق را می‌فروشد، بر روی حس ایران دوستی‌اش پای می گذارد.

* من به آنها که کالای قاچاق وارد کشور می‌کنند می‌گویم که آیا شما حس وطن‌دوستی و وجدان ندارید؟ البته به تولید کنندگان نیز عرض می‌کنم که سعی کنید تولیدات خود را خوب و با کیفیت کنید.

* باید به خرید و فروش جنس ایرانی افتخار کرد؛ آدم با این غصه چه کند که می‌شنود در مرکزی حتی آب میوه توزیع شده هم خارجی است.

* بدون شک کشور ایران از این گردنه‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند به سلامت عبور خواهد کرد؛ همانطور که در این 40 سال از این گردنه‌ها به فضل خداوند و عنایات امام زمان(عج) به آسانی عبور کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج