۷۴۲۲۲۲
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری سارق فراری با شلیک‌های هشدار پلیس

سرهنگ سعید لشینی رییس کلانتری ۱۱۴ غیاثی جزییات دستگیری سارق سابقه دار محله غیاثی را تشریح کرد.

مهر: سرهنگ سعید لشینی رییس کلانتری ۱۱۴ غیاثی جزییات دستگیری سارق سابقه دار محله غیاثی را تشریح کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت، مأموران گشت خودرویی کلانتری ۱۱۴ در خیابان ۱۷ شهریور به یک دستگاه خودروی پرشیا سفید رنگ مشکوک می شوند که پس از استعلام از مرکز پیام کلانتری مشخص می گردد چند روز گذشته در منطقه فشم به سرقت رفته است. بلافاصله افسر گشت به راننده خودرو دستور ایست می دهد ولی راننده به همراه یک نفر سرنشین که در خودرو حضور داشت متواری می شوند.

مأموران با مشاهده فرار آنان شروع به تعقیب می کنند و در خیابان سرچشمه ۶ تیر هوایی به سمت خودرو شلیک می کنند و لی به فرار خود ادامه که در انتهای خیابان، خودروی مسروقه با یک دستگاه خودرو تیبا برخورد و پس از ایراد خسارت به سمت مولوی ادامه مسیر می دهند که مأموران نیز به تعقیب آنان پرداخته که پس از تعقیب و گریز در مولوی و شوش نهایتاً در خیابان بعثت به سمت امام علی افسر گشت دو تیر به چرخ جلو سمت شاگرد شلیک که خودرو متوقف می شود.

راننده و سرنشین پس از پیاده شدن از خودرو متواری می گردند که پس از دو کیلومتر دویدن در بزرگراه امام علی، سرنشین دستگیر گردید.

در بازرسی از خودرو تعداد ۴ کامپیوتر خودروهای ۲۰۶ و ۴۰۵، سه دستگاه گوشی، یک قبضه سلاح سرد، پنج عدد سوئیچ و دو چراغ اسپرت پژو کشف شد.

پس از انتقال سرنشین به نام امیر ۲۷ ساله به کلانتری و تحقیق از وی مشخص گردید از افراد سابقه دار می‌باشد که به جرم سرقت به عنف از سال گذشته در زندان بوده که ۴ روز است آزاد شده است.

نامبرده در تحقیقات بیان داشت پس از آزادی به همراه یکی از دوستانش به سرقت کامپیوترهای خودرو و نیز چراغ های اسپرت خودروها می‌پرداختند و در ساعات بامدادی اقدام به سرقت می کردند.

با توجه به سابقه متهم در ارتکاب جرم سرقت به عنف، در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید در همان روز آزادی زندان، وی در پارک گمنام محله غیاثی از فردی زورگیری کرده بود به نحوی که با نزدیک شدن به شاکی، به چشمانش گاز اشک آور زد و سپس گوشی وی را به سرقت برد که پس از حضور شاکی در کلانتری و مواجهه حضوری متهم شناسایی شد.

سرهنگ لشینی در خاتمه بیان داشت: پرونده متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال گردید و تحقیقات و اقدامات لازم جهت دستگیری راننده خودرو ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیداکثری

      فردابه همراه دیگرسرنشین ازاد میشوند. عادت کردیم دیگه نه

    • حمیداکثری

      نسرفید

    • حمیداکثری

      نسرفید

    • پارسا طولابی

      خوب خودتون میگید چهار روزه ازادشده روزاول زورگیری کرده سه رپزدیگه سرقت لوازم ماشین خوب این فرد به چه دردی میاد که ازاد میکنید این شخص را چرا ازاد میکنیدبه نظرخودتوتن قطغ دست این فرد باعث ارامش یه محله نمیشه تا کارهای روزمره خودش روبه سختی بتونه انجام بده

    • بدون نام

      خیر ندیده !!!!

    • محمدازاصفهان

      بیکاری داره بیدادمیکنه وهیچ یک ازقوای نظامی ودولتی گوششون بدهکارهمچین مسائلی نیست و جوان های مردم یادست به سرقت ویاعملی شدن وجنس جابجاکردن میپردازند......وای به حال سیاست مدارهای مملکت مون

    • وجیهه

      تشکرازقاطعیت مامورین حفظ نظم وامننیت

    • بدون نام

      خدایی بااین کثافتها همین جوری برخورد کنیید آخه این انگلها به چه دردی میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج