۷۴۲۲۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۲ فرنگی‌کار ایران در دیدار نهایی نوجوانان جهان

نمایندگان اوزان ۴۸ و ۵۵ کیلوگرم ایران راهی دیدار نهایی کشتی فرنگی نوجوانام جهان شدند.

ایسنا: رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ از ظهر امروز (جمعه) به وقت تهران در شهر زاگرب پایتخت کرواسی آغاز شد و ۲ نماینده ایران در ۵ وزن نخست با شکست تمامی رقبایشان راهی دیدار نهایی شدند و ناقوسی در ۸۰ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.قاسمی در ۶۵ کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده‌ها شد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۱۹ کشتی گیر حضور دارند، سجاد عباسپور دارنده مدال طلای آسیا ۲۰۱۸ در دیدار نیمه نهایی مقابل آرشاد از هند با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال رسید.

عباسپور پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس به مصاف لئونید موروز از مولداوی رفت و در پایان با نتیجه ده بر یک و پیش از پایان زمان مبارزه به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. عباسپور برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف کنستانتین تودور از رومانی رفت و در یک‌ کشتی برتر و در مدت زمان یک دقیقه حریف خود را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی دیدار ماقبل فینال شد.

۲ فرنگی‌کار ایران در دیدار نهایی نوجوانان جهان

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین خوانساری دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۸ در دیدار فینال مقابل امیربک سلطانوف از ازبکستان در یک‌ مبارزه نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال رسید.

خوانساری پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس به مصاف دیامانتینو فافه از گینه بیسائو رفت که بدلیل حاضر نشدن حریف بر روی تشک، پیروز شد. خوانساری در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مانوئل استویکا از رومانی به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه برتر با نتیجه ۸ بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۳۳ کشتی گیر حاضر هستند،محمد ناقوسی دارنده مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۸، در دیدار نیمه نهایی مقابل گئورگی ساپوراشویلی قهرمان ۲۰۱۸ اروپا از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

ناقوسی پیش از این در دور نخست مقابل امیرخان سچویف از روسیه در یک مبارزه سخت در حالی که ۳ بر صفر عقب بود در نهایت ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه نیز مقابل استرگنبرگ از هلند ۵ بر صفر پیروز شد و به دور یک چهارم نهایی رسید. ناقوسی در این مرحله نیز پیش از پایان وقت نخست مبارزه قاطعانه و با نتیجه ۸ بر صفر اوکتای دمیر از ترکیه را برد و به نیمه نهایی رسید.ناقوسی در رده بندی برای مدال برنز با یکی از کشتی گیران ازبک، اوکراین یا اسلواکی مصاف خواهد کرد.

در این وزن کشتی گیر اسراییل نیز حضور دارد که با ۳ برد قاطعانه راهی نیمه نهایی شد اما در دیدار ماقبل فینال مقابل کشتی گیر ارمنستان در یک مبارزه نزدیک ۵ بر ۵ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

اما پیش از این در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۳۰ کشتی گیر حضور دارند، حسین قاسمی نفر پنجم آسیا ۲۰۱۸، در دور نخست به مصاف حسن شایا الحارثی از عربستان رفت و در یک کشتی یک طرفه و پیش از پایان وقت نخست مبارزه حریف خود را ۹ بر صفر شکست داد. قاسمی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل میکیتا پولیتایف از اوکراین به روی تشک رفت و این حریف را نیز با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله برابر مسلم عمادایف از روسیه در حالی که ۳ بر صفر پیش بود در نهایت با نتیجه ۸ بر ۳ شکست خورد و با توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال، قاسمی راهی گروه بازنده‌ها شد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۱۹ کشتی گیر حضور دارند، محمدرضا عبدیان دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۸ که با حدود ۱۴ کیلوگرم وزن کمتر نسبت به حریفان پا به این رقابت‌ها گذاشته است، پس از استراحت در دور نخست مقابل توماس واورزینچیک از لهستان با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست سنگین کشتی گیر لهستانی در مرحله بعد مقابل حریف آذربایجانی، عبدیان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های نیمه نهایی ۵ وزن اول امشب (جمعه) و از ساعت ۲۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و رقابت‌های شانس مجدد ظهر فردا (شنبه) به وقت ایران و رقابت‌های فینال نیز از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا (شنبه) آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج