جاباما
۷۴۲۴۵۵
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

موتلفه: صدا و سیما مردم را ناامید می‌کند

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درخصوص لزوم حمایت از دولت گفت: حتی اگر شخص رئیس‌جمهور منتخب ما نباشد همه موظف هستیم به او کمک کنیم.

ایلنا نوشت: یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درخصوص لزوم حمایت از دولت گفت: حتی اگر شخص رئیس‌جمهور منتخب ما نباشد همه موظف هستیم به او کمک کنیم.

حسن غفوری فرد درباره این‌که باتوجه به شرایط فعلی و وجود تهدیدهای خارجی چقدر ضرورت دارد که همدلی و همراهی میان ارکان نظام و مسئولان وجود داشته باشد،‌ گفت: شرایط فعلی مملکت ایجاب می‌کند تمام نیروهایی که به استقلال و تمامیت ارضی علاقمند هستند، به یک وحدت برسند.

وی با بیان این‌که هیچکس منکر نیست که نقاط ضعف و کمبودهایی در دستگاه‌های ادرای و اجرایی کشور وجود دارد، عنوان کرد: امروز زمان گله‌گذاری و بیان نقاط ضعف و تسویه حساب نیست،‌ وقت آن است که تمامی افرادی که به نظام و انقلاب علاقه دارند ، در کنار هم قرار بگیرند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: روسای سه قوه،‌ اشخاصی که رسانه و تریبون در اختیار دارند، باید مردم را امیدوار کنند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از افراد به گونه‌ای عمل می‌کنند که سطح توقع مردم را بالا می‌برند و این امر درست نیست، گفت: اگر این گونه رفتارها عادلانه باشد، مورد ندارد. اما عده‌ای سعی دارند که با چنین کارهایی ناامیدی را در جامعه و بین مردم پمپاژ کنند.

غفوری‌فرد خاطرنشان کرد: رسانه‌های عمومی،‌ تریبون‌ها و صدا و سیما سعی دارند مردم را ناامید و ناکارآیی نظام را ثابت کنند که این کار خطرناکی است.

وی با اشاره به اینکه کسی انکار نمی‌کند که مدیران دارای ضعف‌هایی هستند و حتی گاهی ناکارآمدند، گفت: به هر حال در دستگاه‌های قضایی، مجلس و دولت ضعف‌هایی وجود دارد اما این بدان معنا نیست که مردم را ناامید کنیم، بازهم تکرار می‌کنم اگر به ادامه استقلال و تمامیت ارضی علاقه داریم، باید در حال حاضر اختلافات را کنار بگذاریم.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در منطقه علیه ایران، عنوان کرد: امروز مثلث شوم از این سه طرف در منطقه شکل گرفته است که با تمام نیرو علیه ما تلاش می‌کنند. حتی به کشورهای کوچک پول می‌دهند تا رأی آنان را در سازمان ملل و جاهایی دیگر داشته باشند. در این شرایط اگر ما در داخل وحدت نداشته باشیم و دچار تفرقه شویم، با دست خودمان خود را نابود کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: احزاب سیاسی و همچنین جریان‌ها می‌توانند نقش بسزایی در این همگرایی و امیدواری داشته باشند، این تفرقه افکنی‌ها به هیچ عنوان خوشایند و زیبنده نظام نیست.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: باید میان اقشار مختلف جامعه ایجاد انگیزه کنیم تا فعالیت بیشتری صورت گیرد باید به دستگاه‌ها صرف نظر از این که چپ و راست هستند کمک کنیم، زمان،‌ زمان بیان اختلافات چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست.

وی تاکید کرد: دشمنان خارجی ما در افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه آتش جنگ افراشته‌اند اما ما در امنیت کامل به سر می‌بریم. برای حفظ این آرامش و این که دستگاه‌ها بتوانند قادر باشند به وظایف خود عمل کنند ما نیاز به همدلی داریم حتی اگر رئیس‌جمهور منتخب ما نباشد.

غفوری‌فرد خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور،‌ رئیس کل مملکت است و همه وظیفه داریم به ایشان کمک کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم شماکه باشهامت ، خیلی دیر، ولی
      حرف حق گفتی.

    • رفیعی

      خب باشه شما کمک کن فعلا که ماجرای دیروز فهمیدیم چراهمش صدا وسیمارامیگین ناامیدی که شاخ ودم نداره

    • رضا

      ایکاش هزینه های صدا و سیما را با هزینه های بی بی سی کسی مقایسه میکرد و بررسی میشد که چند درصد بی بی سی به اهدافش رسیده و چند درصد صدا و سیما

    • میلاد

      اتفاقاً شرایط کشور خیلی خوبه و همه چی رو به نابودی هست ونیازی به حرف شما که چندسال پست های مهم رواشغال کردی وهیچ بدرد کشور نخوری نیست.

    • بدون نام

      اینقدر بدم میاد از صدا و سیما که ده ساله شبکه های داخلی رو نگاه نمیکنم چون فقط دروغ میگن

    • علی

      گل گفتی

    • بدون نام

      اخه صدا و سیما غیر از دروغ وسانسور چه داره؟ اخه اخبارش که دروغه فیلمش که عزا و ماتم وقبرستونه شادی که ممنوعه بنده هم به خاطر اینکه هیچ امید واعتمادی به صدا وسیما ندارم ناچارم خبر ها وفیلمهارو از ماهواره ببینم تنوعش هم صد برابر از صدا وسیمای ایران بهتره تا کی باید فیلم عزا و اخبار و فوتبال و دیگر رشته های ورزشی رو سانسور شده ببینیم

    • بدون نام

      گل گفتی ای گل گفتی

    • ناشناس

      امیدوارم صداوسیمای میلی...

    • بدون نام

      ماهم سالهاست تلویزیون ایرانو نمی بینیم یک دروغهای شاخداری میگن که بچه 3ساله هم قبولش نداره چه برسه به آدم بزرگا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج