جاباما
۷۴۲۸۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زنان قدرتمند سال ۲۰۱۴ میلادی

هرسال وب سایت فوربس، زندگی و شغل بیش از ۲۵۰ زن را در سراسر دنیا مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند فهرستی از یکصد زن قدرتمند جهان را منتشر کند. در این مطلب ما ۱۰ زن اول منتخب برای سال ۲۰۱۴ میلادی را به شما معرفی کرده ایم.

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی





برترین ها: هرسال وب سایت فوربس، زندگی و شغل بیش از 250 زن را در سراسر دنیا مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند فهرستی از یکصد زن قدرتمند جهان را منتشر کند. در این مطلب ما 10 زن اول منتخب برای سال 2014 میلادی را به شما معرفی کرده ایم.

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

چلسی کلینتون - اخبار ان‌بی‌سی - کلینتون گلوبال

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

چلسی کلینتون دو کار به طور همزمان دارد: در موسسه کلینتون گلوبال در زمینه توانمند سازی زنان کار می کند و همچنین، مصاحبه‌گر شبکه NBC است. چلسی دختر بیل و هیلاری کلینتون است و مسیر موفقیت های والدین خود را ادامه داده است. چلسی فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد است و والدینش نام او را از ترانه ‌ای به نام «صبح چلسی» الهام گرفته ‌اند.

سلما هایک - موسس Chime for Change

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

سلما هایک شاید بیشتر برای فعالیت های روی پرده خود شهرت داشته باشد اما او در سال ۲۰۱۲ میلادی شرکت Chime for Change را تاسیس کرد و خود نیز مدیر آن است. این شرکت در زمینه کمک و قدرت یافتن زنان و دختران فعالیت دارد و از حقوق زنان دفاع می کند. هایک، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و اهل مکزیک است. پدر او لبنانی و مادرش اسپانیایی است. او انگلیسی، اسپانیایی، عربی و پرتغالی را به خوبی صحبت می‌کند.

کاتلین کندی - مدیرعامل- Lucasfilm

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

کندی به عنوان تهیه کننده و مدیر اجرایی بیش از ۶۰ فیلم فعالیت کرده است که همه آنها مجموعا ۱۲۰ بار نامزد جایزه آکادمی آوارد بوده اند و ۲۵ جایزه را از آن خود کرده اند. بیش از ۱۱ میلیارد نسخه از آنها نیز در دنیا فروش رفته است. از جمله می توان به E.T، پارک ژوراسیک و حس ششم اشاره کرد.

جنا لاینس - مدیر مبتکر - J. Crew

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

Jenna Lyons از سال ۲۰۰۸ میلادی در زمینه تولید و عرضه پوشاک و لوازم زینتی زنانه، مردانه و بچه گانه فعالیت دارد. اما با بیش از ۲.۲ میلیارد دلار آمریکا سرمایه، هنوز در فهرست زنان ثروتمند دنیا قرار ندارد.

روبی لو - DCM Venture Capital

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

روبی لو در سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان سرمایه گذار اصلی DCM در VanceInfo انتخاب و معرفی شد. در همان سال در BitAuto نیز سرمایه گذاری کرد و دوباره بر سر زبان ها افتاد. او در شرکت ها و موسسه های متعددی در چین و آمریکا سرمایه گذاری کرده است که بسیار موفق بوده اند.

جین مک‌گونیگال - طراح بازی و مدیر آزمایشگاه SuperBetter

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

مک‌گونیگال ۳۵ ساله، طراح بازی است. او بازی هایی طراحی می کند تا به مردم کمک کند در زندگی واقعی و مجازی بهتر زندگی کنند. از جمله بازی های او باید به «شکست واقعیت: چرا بازی باعث تغییر ما و بهبود رفتار مادر دنیا واقعی می شود» اشاره کرد که همچون تتریس بسیار اعتیادآور است و کاربران بسیاری آن را بازی می کنند.

هیبا مورایف - مدیر مصری - دیده بان حقوق بشر

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

مورایف مدیر دیده ‌ان حقوق بشر در مصر است که درآمدی ندارد و با هزینه شخصی از حقوق بشر در مقابل ظلم و نابرابری دفاع می کند. او گزارش و خبر تهیه و منتشر می کند. او پیش از ملحق شدن به این گروه، در شرکت بین‌المللی آمنستی در لیبی و تونس کار می کرد. او به زبان های انگلیسی، عربی و فرانسه صحبت می کند و در سال ۲۰۱۳ میلادی در مجله تایمز نامش به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره های سال منتشر شد.

کریستین کین - نامزد مقام شهرداری شهر نیویورک

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

سخنگوی مشاور شهر، کریستین کین برای انتخابات بعدی شهردار شهر نیویورک نامزد شده است. او اکنون به عنوان یکی از قدرتمندترین شهردارهای کشور شناخته می شود و نخستین زنی است که این سمت را به عهده گرفته است.

ترسیا گوو رنزنتا - Accel Partners

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

ترسیا گوو رنزنتا در شرکت Imperva سرمایه گذاری کرد و در سال ۲۰۱۱ میلادی به شهرت رسید. این زن سرمایه گذار در فهرست میداس فوربس که بزرگان تجارت در حوزه فناوری هستند، تبه ۸۲ دارد.

آنی Wojcicki - موسس ۲۳andMe

زنان قدرتمند سال 2014 میلادی

سرمایه گذار سابق در زمینه فناوری پزشکی، یعنی Wojcicki در سال ۲۰۰۶ میلادی شرکت ۲۳andme را تاسیس کرد. این شرکت اکنون ۱۰۳ میلیون دلار سرمایه و ۲۰۰ هزار نفر عضو دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجان

      وقتی حقوق زن ومرد برابرباشه قدرت ونفوذزنان افزایش پیدا می کنه خاورمیانه هم زنان باهوش وکارآمدداره اما یه مانع بزرگ دارن و اون..............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج