جاباما
۷۴۲۹۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جزییات کنسرت سلبریتی‌ها در تهران

به روزهای پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک می شویم و اکران تابستانی سینما نیز با ورود فیلم های کمدی و خنده دار با حضور سلبریتی های پر فروش سینما از رضا عطاران و جواد عزتی تا رضا کیانیان که با هزارپا و دلم میخواد، انتظار فروش میلیاردی از گیشه داغ تابستان داغ ۹۷ دارند آغاز شده است.

وب سایت روزیاتو: به روزهای پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک می شویم و اکران تابستانی سینما نیز با ورود فیلم های کمدی و خنده دار با حضور سلبریتی های پر فروش سینما از رضا عطاران و جواد عزتی تا رضا کیانیان که با هزارپا و دلم میخواد، انتظار فروش میلیاردی از گیشه داغ تابستان داغ ۹۷ دارند آغاز شده است. اوضاع سالن های کنسرت نیز پس از پایان ماه رمضان با وجود لغو برخی از برنامه ها، داغ شده است و هفته دوم تیر ماه تا اخر این ماه، شاهد اجراهای متفاوتی در تهران و شهرستان ها در حوزه موسیقی پاپ، سنتی و همچنین اجراهایی برای بانوان هستیم.

جزییات کنسرت سلبریتی‌ها در تهران

با توجه به اینکه برخی از برنامه ها تمدید شده است، لذا اگر خواهان حضور در این برنامه ها هستید و خرید صندلی های ارزان هستید، در اسرع وقت نسبت به رزرو اینترنتی بلیط اقدام کرده تا مجبور به خرید بلیط به بهای چند برابر در سایت های خرید و فروش اینترنتی کالا نشوید. با ما همراه باشید. فراموش نکنید که رضا صادقی هم این ماه در تهران اجرا خواهد داشت.

کنسرت بابک جهانبخش

بیلبوردهای کنسرت بابک در نقاط مختلف شهر دیده می شود. بابک جهانبخش خواننده پاپ کشورمان ۵ شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در مرکز همایش های برج میلاد، جدید ترین اجرای تابستانی خود را روی سن خواهد بود. قیمت بلیط نیز از ۴۵ هزار تومان تا ۱۴۵ هزار تومان متغیر است.

کنسرت طوفانی محمد رضا گلزار

کنسرت محمد رضا گلزار، سوپراستار سینمای ایران که چند سالی است اجراهای موفقی را در تهران و مراکز استان ها روی صحنه برده است و همواره جزییاتی از پشت صحنه اماده سازی تیم خود را در اینستاگرام ۴.۵ میلیون فالوریش به اشتراک میگذارد، ۵ شنبه ۱۴ تیر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. بلیط این مراسم از ۴۵ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت فرزاد فرزین

فرزاد فرزین پس از اجراهای موفقی که به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سنت پترزبورگ (خوشگل ترین شهر اروپا) برگزار کرد، به تهران بازگشته و خبر از برگزاری اولین کنسرت تابستانی در تهران داده است. او جزییات برنامه هایش را در اینستاگرام چند میلیون فالوری خود به اشتراک میگذارد. فرزاد، جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ و ساعت ۲۲ به همراه گروهش روی سن سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خواهد رفت. قیمت بلیط نیز ۵۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است

کنسرت مهدی جهانی

کنسرت مهدی جهانی، خواننده جوان پاپ کشورمان روز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در مرکز همایش های برج میلادی تهران برگزار می شود. قیمت بلیط این مراسم نیز از ۴۵ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است. این برای نخستین بار است که در سال ۹۷، مهدی جهانی به بلندترین برج ایران می رود و قطعات جدیدی از آلبوم خود را اجرا میکند.

رسیتال پیانو

کنسرت پیانو جاودانه های پاپ با اجرای پیام صمیمی و سپهر قاضی به تهیه کنندگی ادریس ناصری، چهارشنبه ۲۰ تیر ماه و پنج شنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. بها بلیط این مراسم نیز ۶۰ و ۷۰ هزار تومان اعلام شده است. عاشقان پیانو، این رویداد را در نظر داشته باشند که پس از آن فرصت شب گردی خنک در پارک نیاوران تهران در انتظار آنها خواهد بود.

کنسرت رضا شیری

کنسرت رضا شیری، خواننده جدید موسیقی پاپ کشورمان، ۵ شنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۹:۱۵ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. بها بلیط نیز ۵۰ هزار تومان تا ۱۴۵ هزار متغیر است.

کنسرت زانیار خسروی

کنسرت زانیار خسروی، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان جمعه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود . بها بلیط بین ۴۵ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان متغیر خواهد بود. زانیار را میتوانید در اینستاگرام پر طرفدارش دنبال کنید و در جریان متن و حاشیه نخستین کنسرت تابستانی وی قرار بگیرید.

کنسرت هوروش بند

کنسرت هورورش بند، سه شنبه ۲۶ تیر ماه سال جاری در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. بها بلیط نیز ۵۵ هزار تومان تا ۱۵۵ هزار تومان متغیر خواهد بود. جزییات فعالیت های این گروه موسیقی پاپ پر طرفدار را میتوانید در صفحه اینستاگرام آن ها دنبال کنید. ترانه خنک شد دلت را در ویدیوی زیر از هوروش بند مشاهده کنید.

برخی از اجرهای تابستانی تهران متخص بانوان است که از آن جمله میتوان به برنامه گروه موسیقی نوشه و اجرای صبا محمدی و خواننده معروف بانوان ایران، استاد سیمین غانم اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج