۷۴۳۰۰۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

آیفون صاحب یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‎های موجود در بین گوشی‎های هوشمند است. با ظهور روند لنز دوگانه، دوربین‎ها بسیار کارآمدتر شده‎اند، به طور مثال قادر به اعطای افکت بوکه به عکس‎ها و در نتیجه کمرنگ شدن خطوط بین تصویر گرفته شده با دوربین DSLR و گوشی‎های هوشمند شده است. با تغییر این پارادایم در دوربین گوشی‎های هوشمند، برنامه‎های ویرایش عکس نیز شاهد انقلاب بوده اند.

وب سایت گیمفا - پوریا اسدی: آیفون صاحب یکی از پیشرفته ترین دوربین‎های موجود در بین گوشی‎های هوشمند است. با ظهور روند لنز دوگانه، دوربین‎ها بسیار کارآمدتر شده‎اند، به طور مثال قادر به اعطای افکت بوکه به عکس‎ها و در نتیجه کمرنگ شدن خطوط بین تصویر گرفته شده با دوربین DSLR و گوشی‎های هوشمند شده است. با تغییر این پارادایم در دوربین گوشی‎های هوشمند، برنامه‎های ویرایش عکس نیز شاهد انقلاب بوده اند.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

روزهایی بود که کمبود برنامه‎های ویرایشگر عکس وجود داشت و یا بسیاری از برنامه‎های ویرایش عکس‎ برای آیفون به شدت گران بود. در حال حاضر، اپ استور اپل تا حد زیادی مملو از برنامه‎های ویرایشگر عکس است که ویژگی‎های پیشرفته قابل توجهی را ارائه می‎کنند و این به حدی است که در انتخاب بهترین نرم افزار برای ویرایش عکس‎ها در دستگاه‎های iOS سردرگم می‎شوید.

اگر سعی کرده‎اید یک برنامه ویرایشگر عکس را از اپ استور دانلود کنید، اما متوجه شده‎اید که کازایی مورد نظر شما را نداشته، نگران نباشید. در اینجا، ما یک لیست از بهترین برنامه‎های ویرایش عکس را برای آیفون همراه با ویژگی‎های آنها ارائه کرده‎ایم.

۱) Snapseed - بهترین نرم افزار ویرایشگر عکس

Snapseed شرکت گوگل بدون شک یکی از بهترین برنامه‎های ویرایش برای تصاویر است. تعداد زیادی از ویژگی‎ها، همراه با رابط کاربری با استفاده آسان، باعث شده که این اپ، برنامه مورد علاقه‎ی ما باشد. شما می‎توانید از چندین فیلتر موجود یکی را انتخاب انتخاب کنید و همچنین می‎توانید تنظیمات مربوط به نوردهی، رنگ و کنتراست را اعمال کنید. اصلاحات انتخابی نیز می‎تواند در عکس‎ها برای حذف اشیای ناخواسته مورد استفاده قرار گیرد.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های Snapseed

فیلترهای فراوان برای ویرایش عکس به صورت فوری

برنامه ویرایشگر عکس از ویرایش عکس‎ها با فرمت RAW پشتیبانی می‎کند.

شما می‎توانید پیش تنظیمات خود را ایجاد کنید و آنها را ذخیره کرده تا مجموعه ای از افکت‎ها را در آینده روی عکس‎ها اعمال کنید.

Snapseed یک برنامه کامل ویرایشگر عکس برای آیفون با ویژگی‎هایی است که به ندرت در سایر برنامه‎های ویرایش در دسترس هستند. علاوه بر این، این یک برنامه‎ی ویرایشگر عکس، رایگان است و بدون هیچ هزینه ای برای دانلود برنامه و بدون ویژگی خرید درون برنامه است.

2) VSCO - بهترین نرم افزار ویرایش عکس با چندین فیلتر مجزا

اگر شما به دنبال یک برنامه ویرایش عکس برای آیفون هستید که بتوانید با کمترین تلاش عکسی را ویرایش کنید پس این اپ برای شما طراحی شده است. اگر شما یا اصطلاحاتی مانند شفافیت، اشباع، فرم وغیره آشنا نیستید انواع فیلترهای ارائه شده در برنامه در این شرایط به کمک شما می‎آید.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های برنامه ویرایش VSCO

گزینه‎های متعدد از پیش تنظیم شده که می‎تواند با خرید درون برنامه باز شود.

  • شما می‎توانید عکس RAW را با این برنامه ویرایش کنید.
  • رابط کاربری و پلتفرمی مانند اینستاگرام ‎که در آن شما می‎توانید عکس‎های خود را با انجمن VSCO به اشتراک بگذارید.
  • تصاویر ویرایش شده را مستقیما از برنامه به اشتراک بگذارید.

به غیر از انجام ویرایش‎های پایه مانند تنظیمات روشنایی، کنتراست، تعادل رنگ و وضوح، شما همچنین می‎توانید شدت هر یک از پیش تنظیم‎ها را کنترل کنید. رابط کاربری VSCO ممکن است در ابتدا گیج کننده باشد، اما هنگامی‎که شما با اصول اولیه آشنا شوید، برنامه ویرایشگر عکس می‎تواند عکس‎های شما را مانند هیچ برنامه دیگری زیبا کند.

3) Adobe Lightroom CC - نرم افزاری قدرتمند و ساده ویرایش عکس برای آیفون

Adobe Lightroom، ابزار ویرایش قدرتمند از مجموعه ادوبی است که ویرایشگر کامل عکس برای آیفون و سایر دستگاه‎های iOS است. این برنامه دارای تنظیمات پیش فرض و برخی از پیشرفته‎ترین ابزار ویرایش عکس است و آن را برای مبتدیان و همچنین علاقه مندان حرفه‎ای عکس مناسب می‎کند.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های Adobe Lightroom CC

شما می‎توانید با فرمت DNG ،RAW برای کنترل خلاقانه‎تر عکس بگیرید.

  • عکس‎های ویرایش شده‎ی شما می‎تواند در تمام دستگاه‎ها با Adobe Creative Cloud همگام سازی شود.
  • پنج افکت از پیش تنظیم شده می‎تواند در هنگام گرفتن عکس به صورت بلادرنگ دیده می‎شود.
  • این برنامه همراه با Chromatic Aberration است که یک ابزار مشهور از Adobe برای شناسایی و اصلاح تغییرات رنگی به صورت خودکار است.
  • ویرایش Lightroom غیر مخرب است.

Adobe Lightroom CC یک برنامه ویرایش عکس عالی برای شروع است اگر با نرم افزار ویرایش عکس ادوبی آشنا هستید. شما می‎توانید با خرید درون برنامه برای باز کردن ویژگی‎های مانند تنظیمات انتخابی، ویژگی‎های برچسب خودکار بر اساس هوش مصنوعی و هماهنگ سازی استفاده کنید.

4) Lens Distortion - بهترین برنامه ویرایش تصویر برای افکت‎های نور و آب و هوا

برنامه‎ی Lens Distortion عمدتا برای افرادی است که دوست دارند افکت‎های آب و هوا و نور را به عکس‎های خود اضافه کنند. در برنامه، می‎توانید افکت‎های مختلف لنز مانند مه، باران، برف، سنسور و غیره را پیدا کنید. شما می‎توانید بیش از یک فیلتر را به عکس‎های خود اضافه کنید و آنها را لایه بندی کنید. همچنین، شما می‎توانید تاری، کدری و شدت تاری را بر روی هر افکت تنظیم کنید.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های اپ Lens Distortion

توانایی ترکیب و همپوشانی چندین اثر باعث می‎شود این اپ یکی از بهترین برنامه‎های ویرایش عکس باشد.

درک رابط کاربری این برنامه بسیار آسان است.

Lens Distortion یک برنامه ساده ویرایش با ابزار مانند برش، کنتراست و غیره نیست. این اپ دارای چند افکت از پیش تنظیم شده برای اضافه کردن افکت‎های تاری و سوسو زدن به عکس است. جالب توجه اینکه شدت هر افکت را می‎توان با دکمه‎های کشویی ساده کنترل کرد. برنامه برای دانلود رایگان است ، اما برای دسترسی به افکت‎ها و بسته‎های بیشتر، شما نیاز به خرید فیلتر‎های پریمیوم دارید.

5) Photo Editor by Aviary - بهترین برنامه برای ویرایش سریع

Photo Editor by Aviary برای همه کسانی است که میخواهند برنامه ویرایش خود بیشتر کارها را انجام دهد. این برنامه همراه با بسیاری از افکت‎ها و گزینه‎های تک لمسی پیشرفته است که به شما کمک می‎کند تا بلافاصله عکس خود را ویرایش کنید. شما می‎توانید با Adobe ID خود وارد شوید تا بتوانید به فیلترها و گزینه‎های پیشرفته دسترسی پیدا کنید.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های Photo Editor by Aviary

  • شما می‎توانید از بین بیش از ۱۵۰۰ افکت رایگان، فریم، پوشش‎ها، و برچسب‎ها یکی را انتخاب کنید.
  • گزینه‎های تک لمسی کمک می‎کند تا ویرایش عکس کمتر زمان گیر باشد.
  • متن را می‎توان در بالا و پایین تصاویر اضافه کرد.

Aviary یک برنامه ی سرگرم کننده ی ویرایش عکس برای آیفون با گزینه‎های متعدد است که می‎تواند عکس‎های شما را در عرض چند دقیقه زیبا کند. این برنامه ویژگی‎های ویرایش پایه مانند برش، گزینه‎هایی برای تنظیم کنتراست، روشنایی، گرما، اشباع، برجسته سازی و غیره را دارد. این اپ یکی از بهترین برنامه‎های رایگان ویرایشگر عکس است.

6) Darkroom - آسان برای استفاده

Darkroom یک برنامه ویرایش عکس بوده که مخصوص پلتفرم iOS ساخته شده است. سادگی برنامه نقطه قوت منحصر به فرد این برنامه است. توسعه دهندگان برنامه بر روی ایجاد رابط کاربری تا حد امکان ساده، متمرکز بوده‎اند. تمام ابزارهای شامل برش، چرخش، روشنایی، کنتراست بر روی یک صفحه جای داده شده‎اند. برنامه ویرایش عکس Darkroom می‎تواند تمام ویژگی‎های اساسی را که از برنامه‎های ویرایش خوب انتظار می‎رود، در خود جای دهد و میزبانی از فیلتر‎ها گوناگون یک مزیت افزوده است.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های Darkroom

  • رابط کاربری ساده و مستقیم با ابزار و فیلترهای یکدست، مرتب شده است.
  • مجموعه ی بسیار پیشرفته از فیلترها.
  • شما می‎توانید فیلتر خود را در برنامه ویرایش عکس ایجاد کنید.
  • عکس‎های لایو نیز می‎توانند با استفاده از ابزار درون برنامه ویرایش شوند.

اگر شما از استفاده کردن از برنامه ویرایش عکس آیفون که ابزارهایی برای عکاسان پیشرفته یا برای کسانی که با مفاهیم عکاسی آشنا هستند خسته شده‎اید، Darkroom اپی است که حتما باید آن را دانلود کنید. این برنامه ویرایش کردن عکس‎ها را برای یک کاربر عادی آسان کرده است.

7) Tadaa HD Pro Camera - بهترین برنامه ویرایش عکس برای حرفه ای‎ها

برنامه Tadaa HD Pro Camera عمدتا توسط ویرایشگران حرفه‎ای عکس و عکاسان مورد استفاده قرار می‎گیرد زیرا اکثر ابزارهایی که در برنامه ارائه شده اند برای حرفه ای‎ها مناسب هستند. دوربین یکپارچه‎ی درون برنامه می‎تواند تصاویری را مانند یک دوربین حرفه ای ضبط کند. به غیر از ویژگی‎های ویرایش اصلی، ویژگی ماسک نیز اضافه شده است.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های Tadaa HD Pro Camera

  • بیش از ۱۰۰ فیلتر قدرتمند و ۱۴ ابزار حرفه ای.
  • گزینه ماسک در برنامه به شما اجازه می‎دهد تا به یک بخش کوچک از تصویر افکت اضافه کنید که می‎تواند برای حرفه ای‎ها بسیار مفید باشد.
  • دوربین یکپارچه در برنامه

Tadaa HD نرم افزار رایگان ویرایشگر عکس آیفون با خرید درون برنامه برای ویژگی‎های و ابزار پریمیوم است.

8) Prisma Photo Editor - بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عکس هنری

برای همه ذهن‎های هنرمندی که نه تنها می‎خواهند عکس‎ها را ویرایش کنند، بلکه می‎خواهند آنها را به یک شاهکار تبدیل کنند، Prisma یکی از بهترین برنامه‎های ویرایش تصویر است. در این برنامه، تصویری که می‎خواهید ویرایش کنید، به یک سرور ارسال می‎شود که در آن اثرات هنری روی آن اعمال می‎شود. تصاویر را می‎توان به شکل عجیب و غریب و منحصر به فرد با افکت‎های از پیش تنظیم شده‎ی درون برنامه تبدیل کرد.

۸ اپ برتر ویرایشگر تصاویر برای آیفون در سال ۲۰۱۸

ویژگی‎های Prisma Photo Editor

  • شما می‎توانید عکس‎های ویرایش شده خود را با دوستان و جامعه پریسما به اشتراک بگذارید تا فالورهای خود را به دست آورید.
  • سبک‎های کمیک و هنری این برنامه آن را منحصر به فرد کرده است.
  • عکس ویرایش شده را می‎توان با یک لمس ساده روی صفحه، نسبت به وضعیت اصلی آن مقایسه کرد.
  • قدرت هر یک از گزینه‎های پیش تنظیم شده را می‎توان کنترل کرد.

فیلترهای رایگان بسیاری برای انتخاب در این برنامه ویرایش عکس برای آیفون موجود است. با این حال، اگر می‎خواهید به فیلترها و ویژگی‎های بیشتری دسترسی داشته باشید، می‎توانید نسخه پریمیوم برنامه را انتخاب کنید.

حرف آخر

با استفاده از این لیست، انتخاب بهترین برنامه ویرایشگر عکس آیفون با توجه به نیاز شما آسان شده است و با این برنامه‎های ویرایش شخص ثالث، شما با محدودیت‎های فیلترهای آیفون مواجه نخواهید شد. این فهرست دقیق نیست زیرا برنامه‎های بسیاری وجود دارد که می‎تواند به شما کمک کند تا عکس‎های خود را به تصاویر جادویی تبدیل کنید. با این حال، هر برنامه ذکر شده در این لیست توسط ما امتحان و آزمایش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج