۷۴۳۲۰۷
۴۶ نظر
۵۱۲۰
۴۶ نظر
۵۱۲۰
پ

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند

شاید بچه دار شدن آرزوی هر فردی باشد اما هستند افرادی که علاقه ای به این کار ندارند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که دور بچه دار شدن را خط کشیده اید آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: شاید بچه دار شدن آرزوی هر فردی باشد اما هستند افرادی که علاقه ای به این کار ندارند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که دور بچه دار شدن را خط کشیده اید آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1.سارا پلسون

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند

بازیگر آمریکایی است که به خاطر ایفای نقش در مجموعه ‌های مختلف تلویزیونی از جمله داستان ترسناک آمریکایی کاندید چندین جایزه امی و جایزه گلدن گلوب شده ‌است. این بازیگر ۴۳ ساله اخیرا تخمک هایش را فریز کرده تا از بچه دار شدن جلوگیری کند. زمانی که از او دلیل تصمیم اش را پرسیدیم، گفت: «من عاشق بچه ها هستم اما می ترسم که بچه دار شوم و در آینده پشیمانی به سراغم آید. از این رو تخمک هایم را فریز کردم.»

2. الیسون بری

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند
بازیگر، سینما و تلویزیون آمریکایی است که بیشتر بخاطر ایفای نقش در سریال تلویزیونی «هانا مونتانا» شهرت دارد. این بازیگر ۳۵ ساله اخیرا گفته که خیال بچه دار شدن ندارد. او این تصمیم را با همسرش، دیو فرانکو، گرفته است. الیسون در مصابحه ای گفت: «من واقعا دوست ندارم که بچه دار شوم. من از این که مدام نگران سن ام برای بچه دار شدن باشم، متنفرم. به علاوه، از این که این فکر مدام، حتی در زمان فیلمبردای هم با هم باشد، بیزارم. من دور چیزهایی که استرس در زندگی من ایجاد می کنند را خط کشیده ام، که بچه دار شدن نیز یکی از آنهاست.»

3. تریسی الیس راس

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند
تریسی الیس راس هنرپیشه، کمدین و مانکن آمریکایی ست که از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. «من همیشه این سوال را از خودم می پرسم که آیا برای خودت می خواهی بچه دار شوی یا برای دیگران؟ و مدام به خودم یادآور می شوم که بچه دار شدن کمکی به من نخواهد کرد. مردم در دوره ای از زندگی شوهر کردن و بچه دار شدن را هدف می دانند، اما برای من اینگونه نیست. به نظر من تعداد بچه در جهان کم نیست. بنابراین جهان به افرادی چون من که آن را به دنیایی بهتر تبدیل کنیم، احتیاج دارد.»

4. هلن میرن

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند
هلن میرن بازیگر انگلیسی ست که یک بار برنده جایزه اسکار، چهار بار برنده جایزه انجمن بازیگران نمایش، چهار بار بفتا، سه بار جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه امی ادواردز را در طول حرفه بازیگری خود دریافت کرده ‌است. او در مصاحبه ای می گوید: «من از زمانی که به یاد دارم، درگیر حرفه بازیگری ام بوده ام، از این رو زمان کافی برای نگهداری و بزرگ کردن بچه نداشتم. هر سال هم به خودم می گفتم که سال دیگر حتما بچه دار خواهم شد.. این طرز فکر ادامه داشت تا زمانی که دیگر زمان آن گذشت.»

5. کیم کاترال

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند
کیم کاترال بازیگر و صداپیشه انگلیسی-کانادایی اهل لیورپول است. او بیشتر به علت ایفای نقش سانتانا جونز در سریال کمدی-رمانتیک تلویزیونی با نام «جنسیت و شهر» مشهور است. او در مورد بچه دار شدن می گوید: «زمانی که ۵ سالم بود، دوست داشتم که هزاران بچه داشته باشم اما حال می بینم که فشارهای زیادی روی من است، از این رو تصمیم گرفتم که مادر شدن را فراموش کنم. من سخت کار می کنم. به عنوان مثال تعطیلات ساعت ۴:۴۵ دقیقه بیدار می شوم و به کارهایم می رسم. با اینهمه مشغله کاری، چطور می توانم از فرد دیگری مراقبت کنم. من فکرش را هم نمی کردم که زندگی من اینگونه پیش رود، اما اتفاقی ست که افتاده و کاری از دست من بر نمی آید.»

6. جنیفر آنیستون

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند
جنیفر آنیستون هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه امی است. او نیز مانند بسیاری از ستاره های دیگر علاقه ای به بچه دار شدن ندارد. او اعتراف کرده: «من به تنهایی کاملم. نیازی به داشتن همسر یا فرزند ندارم. من بدنم را دوست دارم و نمی خواهم با بچه دار شدن آن را خراب کنم. و به نظر من هر انسانی این حق را دارد که در مورد زندگی خودش تصمیم بگیرد و بچه دار نشدن تصمیمی بود که من برای زندگی ام گرفته ام. ما برای کامل شدن نیاز به فرد دیگری نداریم، خودمان باید برای شادی زندگی خود تلاش کنیم.»

7. اپرا وینفری

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند
اپرا وینفری اعتراف کرده که او برای مادر شدن ساخته نشده است. «به نظرم من مادر خوبی نخواهم بود. من خودم به فرد دیگری احتیاج دارم تا به من خوب و بد را نشان دهد، آنقوقت چطور می توانم مادر خوبی برای فرزندم باشم؟ من در مورد دیگران نمی توانم نظری بدهم اما در مورد خودم مطمئنم.» زمانی که در مصاحبه ای از او پرسیدند که آیا بچه ها را دوست داری یا نه، در جواب گفت: «من عاشق بچه ها هستم اما احساس می کنم که آنها به من تعلق ندارند.»

8. کامرون دیاز

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند
همیشه از کامرون دیاز در مورد این که آیا تشکیل خانواده دادن و بچه دار شدن را دوست دارد یا نه، سوال می کنند. او نیز در جواب می گوید: «فرزنداری سخت است. مسئولیت های زیادی به گردن ات می افتد که من از پس آنها بر نمی آیم. اگر چه نداشتن بچه زندگی را ساده تر می کند اما تصمیم این که هیچوقت بچه دار نشوی، کار ساده ای نیست. در هر صورت من به دلایلی این تصمیم را گرفتم.»

9. وینونا رایدر

ستاره‌هایی که دوست ندارند مادر شوند

وینونا رایدر بازیگر آمریکایی است که تاکنون یک بار موفق به دریافت گوی طلایی و دو بار نامزد دریافت اسکار و جایزه گرمی شده ‌است. او می گوید: «زمانی زیادی گذشت تا یاد بگیرم که حرف های مردم هیچ اهمیتی ندارد و هر کس باید طبق نظر شخصی برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. من 42 سال سن دارم، سال گذشته نزد پدرم رفتم و به او گفتم که اگر بچه دار نشوم چه اتفاقی می افتد؟ او نیز در جواب گفت که راههای زیادی برای بچه دار شدن وجود دارد. راست می گفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرزو

      باهاشون موافقم.بچه داری مسئولیت بزرگ و وقت گیریه.تا آخر عمر گریبان آدمو میگیره.

      پاسخ ها

      • m.gh

        مادر شدن لیاقت میخواد که اینا ندارن

      • بدون نام

        دلشونم بخواد همچین حس خوبی رو

      • بدون نام

        شما خودت که بعید میدونم لیاقت زنده موندن داشته باشی
        چه بچه ای از شما تحویل جامعه دادن بشخ

      • Arezoo

        بدون نام ۱۸:۴۰
        من بعید میدونم که شما جای بافرهنگ و پیشرفته ای بزرگ شده باشین.من نظرمو گفتم به کسی بی احترامی نکردم.تربیت و بزرگ کردن بچه بهتر از بدنیا آوردنشه که فکر کنم پدر و مادر شما عقلشون به اینجاها نرسیده!اگر می رسید فرزندی مثل شما تحویل جامعه نمی دادن که خدا میدونه تو صفحات اجتماعی چقدر به مردم توهین میکنی و فحش میدی!بهتره آدم بچه ای مثل شما تحویل جامعه نده که واقعا لیاقت زنده بودن رو نداری!

      • Arezoo

        بدون نام ۱۸:۴۰
        من بعید میدونم که شما جای بافرهنگ و پیشرفته ای بزرگ شده باشین.من نظرمو گفتم به کسی بی احترامی نکردم.تربیت و بزرگ کردن بچه بهتر از بدنیا آوردنشه که فکر کنم پدر و مادر شما عقلشون به اینجاها نرسیده!اگر می رسید فرزندی مثل شما تحویل جامعه نمی دادن که خدا میدونه تو صفحات اجتماعی چقدر به مردم توهین میکنی و فحش میدی!بهتره آدم بچه ای مثل شما تحویل جامعه نده که واقعا لیاقت زنده موندن رو نداری!

      • M

        از نظر من تو بچه دار شدن اشتباه.وقتی همسر خودمون قدر مارو نمیدونه اون بچه قرار چی بشه.همه اینا به کنار تو این همه بدبختی و گرانی بچه بیاد چیکار کنه ما خودمون داریم با دستای خودمون بچه میاریمو بدبختشون میکنیم

    • بدون نام

      اغلبش پيف پيف گربه بود! يعني چون مي دونستند ديگه بچه دار نمي شن اينجوري گفته بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

      • m.gh

        دقیقا

      • چرا؟

        بچه درست کردن‌ و زاییدن ک آسونه لااقل توی جهان پیشرفته امروزی با پیشرفت چشمگیر علم پزشکی اونچه ک سخته بزرگ کردن یه آدم و خوشبخت کردنشه ک تو قطعا نمی فهمی چی میگم.
        حالا گیریم حرف تو درست یعنی این همه آدم فقط به خاطر نازایی این حرفو زدن؟ احمق نباشیم

      • بدون نام

        آدمایه بیشعوری مث شما باعث میشن ادمایه نابارور برای مشکلی که حتی دست خودشون نیس و تقدیر خداست همیشه احساس کمبود داشته باشن..اگه ذره ای ایمان داشته باشی میفهمی خدا بچه رو هدیه میده به ادمها و اگر بخواهد هدیه رو پس میگیره..و قسمت جالب ماجرا اینجاس ادمایی شبیه شما و امثال !!!شما هیچوقت ناباور نمیشن
        ...آره نسل آدمهایه بد هیچوقت منقرض نخواهد شد

      • بدون نام

        شماها كه خيلي باشعوريد! اگه توو اوج جووني اين حرف مي زدند معلوم بود درست مي گن نه حالا كه صد سالشونه و امكان بچه داري شون پايينه

    • .

      منم دقیقا همین حسو دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم همینطور چرت نگین

      • .

        یه بچه بیشعور مثه تو تحویل جامعه بدیم خوبه؟

      • بدون نام

        دمت گرم ۱۳:۲۲
        خوب جوابش دادی حالا فکر کن چه بچه ای از این تربیت بشه
        در ضمن شما ها اگه از بچه دار شدن دردتون نگرفته گند نخورده به هیکلتون اینهمه گارد گرفتن واسه دیگران چیه از خودتون نشون میدی

    • بدون نام

      ولی وقتی بچه بیارن تازه ی فهمن که چه نعمتی را از دست دادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلت خوشه ها

      • بدون نام

        نعمت آزادي و آرامش رو مي گي؟

      • بدون نام

        چه نعمتی مقام بچه آوردن ثواب داره آخه فقط بدبختی خودتو به یکی، دیگه انتقال میدی همین کاش طرزفکرماهم مثل آنها بودما۸۰میلیونیم چه گروهی خوردیم مثلن؟

    • بدون نام

      شماره ۱ و ۴

    • زهرا

      مطمینید درست ترجمه کردین تخمدان رو مگه فریز می کنن؟ تو بدنش فریز کرده ؟ آورده بیرون فریز کرده؟ ینی چی اصن یکی توضیح بده

      پاسخ ها

      • زهرا

        خودم سرچ کردم یکی از راههای افزایش شانس بارداری در آینده هست که در اون مقداری از بافت تخمدان فرد رو برداشته و فریز می کنند

      • بدون نام

        جمله رو اشتباه ترجمه کردین.

    • سوفی

      قشنگ ترین حس و حال

    • مصطفی

      من اگه پول و موقعیت اینارو داشتم دو جین بچه میاوردم....تو ایران بچه دار شدن ریسک بالایی داره....ولی دوست دارم همسرم مادر شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه این شما نیستی که مجبوری حاملگی و زایمان انجام بدی خانمها معمولا سر دوراهی میمونن آخه متاسفانه زایمان و بارداری گند میزنه به بدن شل شدن پوست چاق شدن پهن شدن لگن جای بخیه رو بدن بعد باید کفش آهنی بپوشی واسه ترمیم پوست و ورزش سخت واسه کاهش وزن که معمولا به خاطر مشغله زیاد نمی تونی اگر هم بری پی اش مثل قبل نمیشه تازه اگر استخوان بترکونی دیگه هیچ جوره جمع نمیشه
        اگه مشکل تیرویید بگیری و موهات بریزه دیگه هیچ وقت مثل قبل نمیشه
        من خودم عاشق بچه ام اما اینهایی هم که گفتم واقعیته

    • بدون نام

      به خاطر هوش و اعتماد به نفس بالا این انتخابو کردن دمشون گرم

      پاسخ ها

      • خشم شب

        بدجور باهات موافقم

      • بدون نام

        من بچه خیلی دوست دارم اما از آینده خیلی نامطمئن و نا امیدم
        خودم بارها به مادر پدرم غر زدم واسه چی منو به دنیا اوردین

      • دایانا

        دلیلی نمی بینم آدم بچه داشته باشه ، انسانها هر کجا که باشند و یا بروند دنیا رو به گند میکشند خوشم نمیاد بچه داشته باشم ، آنهایی که بچه دارند چه گلی کاشتند که ما گلاله هایشان را بچینیم .

      • بدون نام

        معلومه حسوديت ميشه به اونايي كه بچه ندارند

    • جاوید

      من بچه ها رو واقعا دوست دادم و قطعا به زندگی شادابی میده ولی باید منطقی تر فکر کنیم ما میخواهیم انسانی رو به دنیا وارد کنیم،انسانی که باید یه عمر پاسخگوی وجودش تو این دنیای پر از سختی باشیم. طبیعیه ک همه ما فکر میکنیم می تونیم پدر یا مادر خوبی واسه بچمون باشیم یا حداقل سعی کنیم ک باشیم یا فکر میکنیم ک میتونیم واسه بچه مون فداکاری و از خود گذشتگی کنیم و در حد ممکن واسه خوشبختیش تلاش کنیم . درسته من مشکلی با این موضوع ندارم ولی مسئله مهم اینه ک اگه ما بخواهیم یه انسان کاملااااا خوشبخت و مثبتی رو وارد دنیا کنیم که بابت به دنیا اومدنش از ما سپاسگذار و راضی باشه، نیازمند فاکتورها و ملاک های بیشتری هستیم. اولیش توانمندی اقتصادیه ولی این همه چیز نیست مهمترینش داشتن فرهنگ والا و شناخت زیادیه ک ما باید رو تربیت درست بچه هامون داشته باشیم و اینکه ما به بلوغ فکری و عاطفی رسیده باشیم و بتونیم راه های دوام آوردن تو این دنیا و همچنین لذت بردن از زندگی رو بیاموزیم پس لطفا خواهش میکنم اگه میخواهید به زندگیتون تنوع و نشاط بدین یا با فرزند دار شدن خانوادتنو از آستانه از هم پاشدن نجات بدین یا حتی فکر حرف مردم هستین و اگه فکر میکنید بچه ک بیاد برکت میاد و روزیشم باخودش میاره و اینا، بچه دار نشید. [ لطفا خودخواه نباشیم]
      ولی اگه میخواهید یه فرشته یه انسان مفید و شاد رو وارد دنیا کنید تا زیبایی های دنیا رو ببینه و لذت ببره و اونقدر توانمند هستید ک بتونید این مسئولیت سختو قبول کنید؛بچه دار شید. باور کنید جهان ما، کشور ما به آدم های کمتر ولی مفید تر و مثبت تری نیاز داره تا اینکه دنیا پر بشه از آدم های ناخلف‌یا ناامید و افسرده و ( بعضی از فرزندانمون در لب خنده و در دل غصه دارند و در ظاهر ممکنه به شما اعتراض نکنند ولی کسی ک میخواهد فرزند مثبت و شاد و مفید داشته باشد باید تمامی فاکتور های لازم برای خوشبختی فرزندشو داشته باشه یادمون باشه وجود نداشتن خیلی بهتر از زندگی کردن تو سختی هاست) این متنو واسه کسایی نوشتم که بچه دارشدنو ساده در نظر میگیرن در حالی ک تربیت و خوشبخت کردن انسان سخت ترین کار دنیاست. ببخشید طولانی شد

    • بدون نام

      من سه تا دارم ،هر کدومشون یه مشکل دارن ،خیلی ناراحتم میکنه ،مثلا پسرم لکنت شدید داره. تمام فکر و ذکر من اینه که کسی حاضره باهاش ازدواج کنه ؟آنقدر دلم می سوزه !!!!!
      حس می کنم باعث بدبختی سه تا آدم شدم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به اميد خدا و با گفتار درماني مشكلش حل ميشه غصه نخوريد تقصير شما نيست چون از قبل نمي دونستين كه تينجوري ميشه

    • فرید

      شماره ۴ خیلی جذابه

    • بدون نام

      من هم مثل اینا فکر میکنم بچه دار نشین ولی اگه میخوایین بچه دار شین به طور کامل بهش عشق بورزین ندارین کمبود محبت داشته باشه یک انسان تحویل جامعه بدین اگه دختره مستقل بودن و در عین حال خانم بودن رو بهش یاد بدین اگه پسره بهش یاد بدین بیان احساسات خجالت نداره مرد واقعی بودن رو بهش یاد بدین بین بچه دختر و پسر فرق ندارین من به شخصه دختر دوست دارم اما اگر یه زمانی خواستم بچه دار شم و بچم پسر بود سعی میکنم تا یه مادر خوب باشم بچه هدیه خداست

      پاسخ ها

      • زهرا عبیری

        چیز هایی رو گفتین که خانواده من درک نمی کنن می گن چون دخترم تا زمانی که ازدواج نکردم نباید مستقل باشم متاسفانه پسر رو برتر از دختر می دونن تو هر زمینه فقط آرزو مرگ می کنم

    • ﻃﻠﻮﻉ

      ﻭاﻗﻌﺎ اﺩﻡ ﻧﻆﺮ ﺟﻨﻴﻔﺮﻭ ﻣﻴﺨﻮﻧﻪ ﺗﻮﻣﺒﻬﻮﺕ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ اﻳﻨﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎﺷﻌﻮﺭﻥ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ اﻳﺮاﻥ ﺯﻥ ﮔﺮﮔﻌﻠﻲ ﻣﻴﺮﻩ اﺯﺵ ﺩﻭ ﺟﻴﻦ ﺑﭽﻪ ﻣﻴﺴﺎﺯﻩ ﺗﺎ ﮔﺮﮔﻌﻠﻴﻮ اﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﻩ

    • بنی

      با اینکه منو همسرم عاشق و معشوق بودیم و بداز 4 سال بهم رسیدیم.الان ک بداز 5 سال زندگی خوب و شیرین . باعشق بچه دار شدم، ب جراااات میگم هیچ عشقی بالاتر از بچه نیس
      باید داشته باشی باشی تا بفهمی چی میگم...
      انشاءالله هرکی نداره خدا بهش بده تا معنی یه عشق متفاوتو تجربه کنه....

    • بدون نام

      کاش خدا به اونایی که لیاقت داشتن بچه میداد به ادم بی مسولیت ودرمانده ونفهم بچه نمیداد

      پاسخ ها

      • زهرا عبیری

        دقیقا مثل خانواده من که هر روز آرزوی مرگ می کنم برای خودم

    • بدون نام

      فرزنددارشدن تجربه ی ناب و شگفت انگیزی هست
      نظر جنیفر انیستون درباره اندامش خیلی مسخره بود چون بخصوص تو هالیوود مادراخیلی زود بعداز زایمان اندامشون رو به حالت عادی برمیگردونن
      مثلا کیت میدلتون سه تابچه پشت سرهم
      ویکتوریا بکهام

    • زهرا عبیری

      منم دوست ندارم بچه داشته باشم

    • بدون نام

      من و همسرم ۱۴ ساله ازدواج کردیم و همون اول توافق کردیم هرگز موجود پاک و بیگناهی رو بدون اراده و خواست خودش به این دنیای سرشار از خشونت و تبعیض و فساد نیاریم که پس از تحمل سختیهای بیشمار زندگی، با مرگ یا بیماری بمیره. ریشه بچه دارشدن خودخواهیه و ما هرگز یک موجود بیگناه رو قربانی غرایز و خودخواهیمون نمیکنیم. به قول خیام:
      چون حاصل آدمی در این شورستان،
      جز خوردن غصه نیست تا کندن جان،
      خرم دل آنکه زین جهان زود برفت
      آسوده کسی که خود نیامد به جهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج