جاباما
۷۴۳۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره حریف ایران در یک‌قدمی الاتحاد عربستان

تیم فوتبال الاتحاد عربستان در آستانه عقد قرارداد با سه بازیکن خارجی قرار دارد.

ورزش سه: پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال عربستان، تیمهای این کشور به دنبال جذب نفرات مدنظر خود هستند تا بتوانند فصلی موفق را پشت سر بگذارند. یکی از تیم‌های عربستانی که پس از چندسال افت نسبی دوباره به جمع مدعیان برگشته و می‌خواهد بار دیگر در عربستان و آسیا قد علم کند، الاتحاد است.

زردپوشان شهر جده در فصل گذشته با قهرمانی در رقابت‌های جام پادشاهی، سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوردند و پس از چند سال غیبت دوباره به این تورنمنت مهم باز می گردند. اولین اقدام مهم مسئولان الاتحاد پس از به دست آوردن این سهمیه، سپردن سکان هدایت تیمشان به مربی معتبری مثل رامون دیاز بود. حالا این مربی آرژانتینی که می‌خواهد پس از الهلال موفقیت در عربستان را با الاتحاد نیز تجربه کند، در بازار نقل و انتقالات سه بازیکن خارجی را هدف قرار داده است.

گفته می‌شود مدیر اجرایی باشگاه الاتحاد هم اکنون در دبی به سر می‌برد و در آینده نزدیک با این سه بازیکن قرارداد امضا خواهد کرد.

مهمترین عضو این فهرست سه نفره، کریم الاحمدی ستاره مراکشی تیم فاینورد هلند است. این هافبک باتجربه که در جام جهانی هم مقابل ایران بازی کرد، خرید بسیار خوب و مهمی برای الاتحاد به شمار خواهد رفت. همچنین متیو ژورمان، مدافع ۲۸ ساله استرالیایی سوون سامسونگ کره به همراه یوناس داسیلوا، بازیکن تیم فلامینگو برزیل دیگر خرید های احتمالی رامون دیاز و الاتحاد در روزهای آتی هستند.

ستاره حریف ایران در یک‌قدمی الاتحاد عربستان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج