۷۴۳۵۳۹
۵۸ نظر
۵۰۰۲
۵۸ نظر
۵۰۰۲
پ

زمانی: به خاطر پرسپولیس می‌گوییم دربی به تعویق بیافتد!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه پرسپولیس با جذب نفرات جدید ریسک بزرگی کرده است، گفت: ما از برگزاری دربی سوپرجام ترسی نداریم و حتی می‌توانیم پرسپولیس را با دو گل شکست بدهیم!

مهر: حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به آخرین شرایط تیم استقلال پرداخت و تاکید کرد باوجود تیام و جباروف انتظاری کمتر از قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از استقلال نمی رود. وی همچنین با بیان اینکه هنوز استقلال به ماندن ابراهیمی امید دارد، اعلام کرد که سازمان لیگ به جای تحمیل خواسته‌اش، زمان سوپرجام را توافقی تعیین کند!

آقای زمانی شرایط استقلال را چطور می بینید؟ قبول دارید تیم شما کمی دیر و نه چندان کامل تمریناتش را شروع کرد؟

- حسن زمانی: ما شروع خوبی داشتیم. هرچند تمام بازیکنان به تمرین اضافه نشدند ولی با تکمیل شدن نفرات، شرایط بهتری خواهیم داشت. اگر می خواهیم استارت قهرمانی را بزنیم از همین ابتدای فصل باید خودمان را به حریفان تحمیل کنیم.

* آیا استقلال این فصل شرایط قهرمانی را دارد؟

- بله، تمام ابزارهای قهرمانی استقلال مهیا است. اکثر نفرات فصل قبل حفظ شده اند و با شناختی که بازیکنان و کادر فنی از هم دارند، می توانند موفق باشند. مهمتر از همه، داشتن کادر فنی با دانش و باهوش در کنار هیات مدیره هماهنگ و همدل است.

* دیر شروع کردن تمرینات و کامل نبودن تیم به استقلال لطمه نمی زند؟

- خیر، استقلال تیم بزرگی است و حتی اگر بازیکنانش یک هفته قبل از شروع لیگ کار را شروع می کردند، نگران نبودیم! الان هم جای نگرانی نیست و کار را با قدرت استارت می زنیم.

* آیا برگزاری اردوی ترکیه استقلال قطعی است؟

- بله، قرار بود دیروز به ترکیه بروند که شرایط فراهم نبود و تیم امروز راهی ترکیه خواهد شد. (سفر امروز استقلال به ترکیه به تعویق افتاده است)

* بحث اصلی این روزهای استقلال زمان برگزاری سوپرجام است. چرا استقلال تاکید دارد بازی در زمان دیگری برگزار شود؟

- ما هیچ ترسی برای برگزاری سوپرجام نداریم. حتی می توانم بگویم شرایطمان از پرسپولیس هم برای برگزاری دربی سوپرجام بهتر است! این بهترین فرصت است تا یک قهرمانی دیگر به قهرمانی های دیگر خودمان اضافه کنیم ولی توقع داریم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواسته خود را به ما تحمیل نکنند.

* منظورتان تحمیل تاریخ بازی است؟

- بله، اینکه مدام می گویند حتما باید در این تاریخ (۲۹ تیر) برگزار شود، درست نیست. ببینند نظر دو تیم برای زمان برگزاری سوپرجام چیست. بهترین گزینه این است که استقلال و پرسپولیس زمانی را پیشنهاد بدهند و سازمان لیگ روی آن زمانها نظر نهایی را بدهد. ما می خواهیم با هم بازی کنیم؛ سازمان لیگ که نمی خواهد بازی کند! ضمن اینکه امسال دیگر جام جهانی هم نداریم.

زمانی: به خاطر پرسپولیس می‌گوییم دربی به تعویق بیافتد!

* درست است جام جهانی نداریم ولی فوتبال ما به خاطر بازی های آسیایی، لیگ قهرمانان آسیا و جام ملتهای آسیا سال شلوغی دارد و زمان دیگری برای برگزاری سوپرجام باقی نمی ماند.

- قبول دارم جام ملتها را داریم ولی اگر با فشار سازمان لیگ بازی ۲۹ تیر برگزار شود و تعدادی از بازیکنان هم مصدوم شوند، دود این اتفاق در چشم فوتبال ایران و تیم ملی خواهد رفت. همانطور که گفتم ما مشکلی برای برگزاری دربی نداریم.

* با این وجود باشگاه پرسپولیس تاکید کرده است که دربی باید در همان تاریخ تعیین شده برگزار شود.

- فکر می کنم دوستان پرسپولیسی احساسی شده اند. ما اگر اصرار داریم که دربی به تعویق بیافتد به خاطر دفاع از موقعیت پرسپولیس است!

* از چه نظر؟

- از این نظر که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است و اگر در این قضیه یکی، دو بازیکن پرسپولیس هم مصدوم شوند، هواداران این تیم سازمان لیگ را به خاطر فشار برای برگزاری سوپرجام نمی بخشند.

* حالا که اصرار دارید استقلال مشکلی برای برگزاری سوپرجام ندارد، نتیجه دربی را چطور پیش بینی می کنید؟

- ما با اختلاف یک یا دو گل پرسپولیس را شکست می دهیم ولی نگران مصدومیت بازیکنان هستیم.

* امید ابراهیمی به وینفرد شفر اعلام کرده که در استقلال نمی ماند. آیا باید این بازیکن را جداشده قطعی بدانیم؟

- هنوز امیدواریم ابراهیمی با تعصبی که به باشگاه دارد تصمیمش را برگرداند. گویا ابراهیمی از قطر پیشنهاد دارد ولی جایگاهی که ابراهیمی بین هواداران فوتبال ایران دارد، قطعا در قطر ندارد. لذتی که ابراهیمی از حمایت هواداران استقلال می برد، قابل تبدیل به پول نیست. حتی احتمال دارد ابراهیمی به واسطه حضور در قطر جایگاهش در تیم ملی را هم از دست بدهد.

* یکی از انتقاداتی که بعضی از هواداران استقلال به مدیریت باشگاه داشتند این بود که پرسپولیس باوجود محرومیت از نقل و انتقالات، خریدهای چشمگیرتری داشته است. آیا این انتقاد را می پذیرید؟

- پرسپولیس در نیم فصل اول نمی تواند از این نفرات جدید استفاده کند و بازیکنانش باید به تیم دیگری بروند. معلوم نیست بعد از نیم فصل بازیکنان پرسپولیس آماده، سرحال و سالم برگردند. این ریسک بزرگی بود که پرسپولیس کرد. اگر ما بودیم چنین کاری نمی کردیم که با مبلغ بالایی یک بازیکن را بخریم و آنرا در اختیار باشگاه های دیگر قرار بدهیم.

* اما در بحث جباروف استقلال چنین کاری کرد و این بازیکن را به سپاهان داد.

- آن موقع مجبور بودیم! زمانی که جباروف را خریده بودیم بحث محرومیت استقلال مطرح نبود و بعدا متوجه این ماجرا شدند وگرنه ما اینطور نیستیم که با آگاهی کامل نسبت به محرومیت باشگاه، بازیکن را بخریم و حتی پولش را بدهیم ولی در یک تیم دیگر مقابل ما بازی کند. معلوم نیست بعد از نیم فصل چه بازیکنی را تحویل بدهند. به همین خاطر معتقدم از این حیث در مقایسه با پرسپولیس ضرر نکرده ایم.

* بحث بازگشت تیام و جباروف به کجا رسید؟

- این دو بازیکن احتمالا به اردوی تیم در ترکیه اضافه می شوند. با بودن جباروف، تیام و دیگر بازیکنان، دیگر انتظاری کمتر از قهرمانی در آسیا و لیگ برتر از استقلال نمی رود. یک بحث هم درباره تیام دارم. فکر می کنم تیم ملی سنگال از دعوت نکردن این بازیکن در جام جهانی ضرر کرد! اگر تیام در تیم ملی سنگال بازی می کرد، تاثیرگذار بود.

* چرا باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد تیام اینقدر ناز این بازیکن را خرید در حالی که این میزان اشتیاق در خود تیام نبود؟

- باید بگویم ناز هیچ بازیکنی را نمی خریم. تیام بازیکنی است که ارزشش را دارد و می تواند تاثیرگذار باشد. نمی خواهیم او را راحت از دست بدهیم. ولی در مجموع اگر بازیکنی بیش از حد مقابل باشگاه بزرگی مثل استقلال ناز کند، بزرگی استقلال را به او ترجیح می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      حسن کچل جان عزیزم شما نگران ما نباش برو به فکر تیمتون باش دستیار های شفر کادر پزشکیتون تمریناتتون و .. لطفا زر نزن با احترام

    • علی

      خدایا این یکی رو از کیسه کشا نگیر.این خودش اعجوبه است...

    • مهرداد س

      الحق که چرت گفتن فقط از یک چرتقلالی بر میاد
      پس چرا اینا دستمال بدست تو دست و پای وزیر و مجلس و وووو دارن برای تعویق سوپرجام روز و شبشونو سپری میکنن؟ بنداز دستمالتو کیسه کش

    • بدون نام

      این مردک چی میگه برو بااین بازیکنان فلجی که گرفتید خوش باش ننه عروس

    • بدون نام

      این آدم همیشه گنده تر از دهنش حرف میزنه , ایشون همونیه که در فصل قبل پیش بینی کرده بود کیسه در هفته سی ام بالاتر از پرسپولیس قرار می گیره , واقعا از نظر پررویی هم نظیر ندارند

    • امیر

      تو سنگ نیم خودت رو به سینه بزن و فکر نیم نباش . او شکل پلشت . هنوز صدای خنده هات توی برنامه نود جلوی منصوریان رو خود استقلالی هام یادتون. با رانت اومدی توی فوتبال و سر از هیچی در نمیاری

    • بدون نام

      توغلط کودی نگران پرسپولیس بشی توبفکرتیم خودت باش هواداران استقلال خودشون میفهمن چخان میگی کودن وقتی سوپرجام اطمینان داری میبری دیگه چته دیدی ازفوتبال چیزی سرت نمیشه حیف ازاستقلال تویکی ازمدیراشی

    • بدون نام

      توغلط کودی نگران پرسپولیس بشی توبفکرتیم خودت باش هواداران استقلال خودشون میفهمن چخان میگی کودن وقتی سوپرجام اطمینان داری میبری دیگه چته دیدی ازفوتبال چیزی سرت نمیشه حیف ازاستقلال تویکی ازمدیراشی

    • بدون نام

      برای پرسپولیس نگران هستی ؟؟؟!!! آقای متوهم لااقل با سرپرست کیسه (عبدااللهی) هماهنگ می کردی تا حرفهاتون با هم یکی باشه نصراالله عبدااللهی در خصوص بازی سوپرجام گفته ::::

       سازمان لیگ اعلام کرد اگر استقلال در این بازی شرکت نکند 2 میلیارد جریمه می‌شود. نظرتون چیه ؟؟؟

      خدا کند با ماه راه بیایند، تیم ما اصلا شرایط بازی در این مسابقه را ندارد. 5 بازیکن ما ملی پوش بودند و اصلا در تمرینات شرکت نکردند،برخی ها هم مصدوم شدند ضمن آنکه تیم در بدنسازی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا دروغ میگی..

    • بیخیال

      سرتا تش رو دروغ گفت
      اینا شدن بنگاه دروغ پردازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توبرااستقلال خودت ناراحت باش کاری به پرسپولیس نداشته۰باش

    • بدون نام

      شماها چند ماهه ناز تیام را میکشید و به خاطر نگه داشتن تیام قانون را زیر پاگذاشتن و مالیات تیام و جباروف را از ارز دولتی که برای خریدن دارو و چیزهای مایحتاج مردم هست را و پرداخت کردید که مطمئن باشید نفرین مردم گریبانگیر شما خواهد بود و نتیجه نخواهید گرفت .پولهای بیت المال را حیف و میل میکنید و با بازیکنان بی کیفیتی که در تیم خودشان مبالغ بسیار ناچیزی میگرفتن قرارداد میلیاردی بستین

    • mehran

      اخه تو از فوتبال چی میفهمی که غارغار میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم ..

    • بدون نام

      ای خدا شما از کی تا حالا بفکر پرسپولیسد میترسید سوراخ بشید خخخخخ

    • 《***پاسارگاد ***》

      باز این مردکک چرت و پرت گفت .. هااا

      آقای زمانی بس کن ...

      سوابق صحبت هات نشان های زیادی از تحقیر شدنت داره
      که به قول معروف زیادی مثل یخ آب شدی ....
      پس دیگه شان و ارزش خودتو بیش از این زیر سوال نبر !!!!

    • بدون نام

      زمانی دیونه

    • فقط پرسپولیس

      آقای زمانی شما برو تازمانت فرا برسه نبینم از این غلطا بکنی خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      مشکلی برات پیش اومده کسگم که ناراحت مصدوم شدن بازیکن پرسپولیس هستی یا از ترس

    • بدون نام

      .ازترس شکست دارین میمیرین
      بخاطر ما؟
      نگران ما نباشین .مابی شک از شمااماده تریم‌ومیبریم

    • بدون نام

      کیسه جان شما نگران ارتش ما نباش تا برانکو هست زندگی باید کرد پس خفه لطفا

    • الما

      دوستان پرسپولیسی توجه بفرمایید ما نمیترسیم وگرنه به قول اقای زمانی میتونیم بردمونو قطعی کنیم بلکه ما نگران بازی های اسیاییمون هستیم
      و این مسعله نه تنها به استقلال بلکه به پرسپولیس هم لطمه میزنه

    • بدون نام

      بله کاملا معلوم است همه چیز

    • بدون نام

      شما دلسوزی نکن ترسو خخخخ

    • رضا صبوری

      شماکه ترسیدی اقای زملنی .دلت به حال پرسپولیس نسوزه به فمر خودت باش

    • بدون نام

      آقای زمانی کلآ آدم شوخیه زیاد جوک میگه.این حرفای امروزشم جوک خنده داری بود.جدی نگیرینش.

    • بدون نام

      برو بخواب پندار تایم بیدار هست با بنجل خریدها
      تو دلت برای کبسه بسوزد که از ترس بهانه اوردید
      پرسپولیس با همین نفرات و محروميت لوله میکند کبسه را

    • بدون نام

      زنده باد آقای زمانی /چه از خودگذشتگی /بخاطر پرسپولیس دربی عقب بیفته ساغ اول آقا زمانی

    • shaparak

      ای خدا باز هم لیگ باز هم زمانی امسال هفته چندم پرسپولیه میگیرین.هخخخهخههههههخهههه

    • علی

      کمتر دروغ بگو گاگول

    • محمد

      این یارو اگه مصاحبه نکنه چیکار کنه؟؟؟ عقده خودنمایی از طریق مصاحبه های روزانه و هفتگی داره.کیسه س دیگه!!!!خخخخخخ

    • حمید سلیمی

      بهترین مدیر و لایق ترین مدیر ايشونه و البته عرض کنم هنوز بازی شروع نشده ايشون میگه با اختلاف دو گل استقلال سوپر جام میبره و ببین چقدر دلسوزه که به فکر استقلال نیست و به فکر تیم رقیبه اینجور مدیران در تیم ها کمه واقعا قضاوت با شما ببین کی حرف راست میزنه

    • بدون نام

      تو نمی‌خواد به فکر پرسپولیس باشی سوپر جام باید برگذار شود

    • زهمکان قرمزترین

      بابا این مردک_ هالوی هیچی نفهم رو یه حال خودش بگذارید اراجیف میگه

    • بدون نام

      اقای زمانی عزیز اب و بریز همونجا که بد جور داره میسوز
      عزیزززززمی
      از کی تو خاطر خواه پرسپولیس شدی که بازیکن ش مصدوم میشه یا نه اولا ب تو هیچ ربطی نداره دوما تیم حرفه ای و تمریناتشو هم عالی شروع کرده
      تو مشکل تیم خودتو حل کن که شده بازار شام ّ
      با تیام و جباروف اگه میرفتی جام جهانی حتما قهرمان بودی پاشگاهی که ب بازیکن متکی باشه یعنی استقلال
      تو ناز نمی کشی ن پس کی بود مثل سگ بو می کشید که تیام کجاست و با کدام تیم داره مذاکره می کنه
      تیام را به چه قیمتی بر گردوندین ها اینم بگو پرسپولی بازیکن با ارقام بالا می گیره می فرسته تیم های دیگه اره چهار بازیکن پرسپولیس که جذب شدن اندازه تیام تو که با منت کشی و التماس برش گردوندی خرج ور نداشتن
      پس دهن کثیفتو ببند و در باره تیم بزرگ پرسپولیس نظر نده

    • بدون نام

      خخخ باز این زبون باز کرد چرتو پرت گفت.تو برو دنبال سیاست تورو چ ب فوتبال.ششتقلالو شما بدبخت کردین فقط کوری بلدین بخونین

    • بدون نام

      میره که ای طور باشه....

    • بدون نام

      باز ایشون توهم زدن

    • پرسپولیسی شیش اتیشه

      خخخخخ اولش میگه ما یه هفته قبل مسابقات کارمون شروع کنیم هم مشکلی نداریم الان که پونزده روز تا سوپر جام فرصت داری اقای زمانی خخخخخخ یه سره بگو میترسیم و خودتو خلاص کن این چرندیات چیه بهم مبافی کیسه جان ....بعدشم کل مجموعه پرسپولیس از باشگاه تا هوادار روی بیست و نهم اتفاق نظر دارن مطمئن باش پرسپولیس این بازی رو واگذار کنه هم هیچ اعتراضی به سازمان لیگ نمیکنیم ...ترسو های بزدل

    • بدون نام

      زمانی چی زدی داداش

    • سجاد

      به خاطر پرسپولیس میگه سوپر جام عقب بیفته؟؟؟؟؟نه داش گلم ترسیدی.از ترس باخت سنگینته

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      خخخخخخخخخخخ باو جک نگو
      از کی تا حالا دلسوز پرسپولیس شدی ؟!

    • قرمز

      اقای زمانی مرسی از لطیفه های که تعریف کردی واقعا تواین اوظاع خراب خندوندن مردم کار سختی هستش ولی شما با این بزمهای که تعریف کردی مارو خندوندی مخصوصا اونجاش که فرمودین مابخاطر پرسپولیس میخوایم سوپرجام عقب بیفته

    • بدون نام

      تو خوبی مو قشنگ

    • بدون نام

      خیال کردی که فوتبال باشگاهی ایران، هردمبیل است؟! شما ششتقلالیها دارید جوش میزنید که تاریخ سوپر جام عقب بیفتد! که اگر تاریخ سوپر جام عقب بیفتد، نشان از هردمبیل بودن فوتبال باشگاهی است و باید به حال این فوتبال باشگاهی‌ و فوتبال ایران متأسف شد! کما اینکه گذشته ی این فوتبال باشگاهی و ایران هم تأسف برانگیز بوده است!

    • امیر

      بابا رو که نیست سنگ پا قزوینه .این همه شلوغ بازی که بخاطر پرسپولیس میگیم بازی عقب بیفته.ترس باخت تو دربی بدجور دیونه کرده شما استقلالیها رو .چون اصلا نمی فهمید چی میگید.ضمنا قهرمانی لیگ و آسیا رو براتون کنار گذاشتن.صنار بده آش .بهمین خیال باش.

    • بدون نام

      عجب رویی دارید.سنگ پای قزوین است.تورا بخدا خودت خجالت نمی کشید از این مصاحبه ای که کردید که همش تناقض دارد.تو به فکر تیم کیسه باش ووعده ما روز 29 تیر که 6 تای دیگر میخورید.واقعا برات متاسفم ای نان به نرخ روز خور .

    • حسین پرسپولیسی

      زمانی تو که باغبونی چرا باغ خودتو بیل نمیزنی .تو که اینهمه واقع بینی چرا قهرمانی نیاوردید.تو که از همه بقول خودت بهتر میدونی .حرف باد هواست

    • بدون نام

      شمادلت برای خودت بسوزه.ماااینقدربازیکن داریم که هیچ ترسی نداریم.

    • بدون نام

      آره مشخصه نترسیدی

    • نسل سوخته

      این زمانی چقدحرفای مسخره ای میزنه بخدا.درحالیکه توپ رو ازگردو نمیتونه تشخیص بده.اگه ازش بپرسن قهرمان جام باشگاههای جهان میشین میگه حتماشک نکنید.

    • بدون نام

      تودیگه کی هستی کم نیار هرچه دل تنگت میخواهد بگو

    • بدون نام

      شماها اگه این پررویی رو نداشتین باید میرفتین غاز میچروندین

    • بدون نام

      شماها اگه این پررویی رو نداشتین باید میرفتین غاز میچروندین

    • محند

      تو هم شروع کردی زررررر زدن مربیتون سینه میزنه عقب بندازید بازی رو بعد تونه ۰۰۰۰ میگم بخاطر پرسپولیس

    • بدون نام

      وای چقد متناقض حرف میزنه

      آدم تر توو باشگاه نیست؟......

    • مهرداد س

      این آقا جوکری رو ادامه میداد بیشتر موفق میشد خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج