جاباما
۷۴۴۰۲۲
۲۲ نظر
۵۰۱۲
۲۲ نظر
۵۰۱۲
پ

دلیل استقبال نکردن از شبکه‌های اجتماعی داخلی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دلایل استقبال نکردن مردم از شبکه های داخلی به ظرفیت‌های فنی باز می‌گردد که با افزایش کارآیی می‌توان اعتماد را به مردم بازگرداند.

خبرگزاری ایسنا: محمد جواد آذری جهرمی با بیان این که امیدواریم گذشت زمان باعث ایجاد اعتماد عمومی برای استفاده از شبکه های داخلی شود، اظهار کرد: دلایل عدم استقبال مردم از شبکه های داخلی به ظرفیت های فنی باز می‌گردد که با افزایش کارآیی می توان اعتماد را به مردم بازگرداند.

وی با اشاره به این که شبکه های داخلی کمتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند، گزاره درستی نیست، افزود: این شبکه ها بنا بر ظرفیت و توانی که داشته و رجوعی که مردم به آن ها کرده‌اند، رشد خوبی را به نوع خودشان داشتند اما اعتماد عمومی بیشتر با گذشت زمان حاصل می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: اگر انتظار داشته باشیم یک پیام رسان داخلی در مرحله اول خود با پیام رسانی که سال های زیادی در حال فعالیت است، همان قابلیت ها را بدهد، این انتظار دقیقی از این شبکه های داخلی نیست.

آذرمی جهرمی گفت: با گذشت زمان و با اقداماتی که صورت می‌گیرد و نیز قوانینی که مصوب خواهد شد و اصلاح عملکردها می توان امیدوار به رشد اعتماد عمومی به سمت نرم افزارهای داخلی باشیم.

وی با تاکید بر این که وظیفه ما در اجرای برنامه ششم توسعه ایجاد ۹۰ درصد پوشش در مناطق کمتر برخوردار است، افزود: علاوه بر پوشش مناطق کم برخوردار، کامل کردن پوشش جاده‌ای نیز در دستور کار است، بر این اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و مناطق شهری، نوروز امسال زیر پوشش نسل سوم و چهارم رفته اند. در مناطق روستایی نیز در حوزه های مختلف زمان بندی صورت گرفته است.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: امیدواریم در مازندران طبق آن اهدافی که در برنامه ششم توسعه بوده بتوانیم تا پایان سال جاری به نتایج قابل قبولی رسیده و تا حدی بالایی به اجرای برنامه‌ها برسیم؛ بخشی از منابع مالی را اپراتورها از هزینه خود و بخشی دیگر را حوزه خصوصی وزارت ارتباطات از محل توسعه مناطق کمتر برخوردار تامین می‌کند تا بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره بابا همه عضو شبکه های داخلی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی مردم کمتراز 5/به صداوسیما اعتماد دارند چگونه هز پیام رسان داخلی استفاده میکنند

    • بدون نام

      چرا دروغ میگی. اتفاقا استقبال خیلی هم خوب بوده. چون خودتون گفتین در روز اول فیلتر تلگرام بیش از ده میلیون نفر عضو سروش شدن، و با این سرعت الان حتما بالای دویست میلیون عضو سروش هستن.

      پاسخ ها

      • بهلول

        آقای نابغه مردم ایران ۸۰ میلیون هستن ۲۰۰ میلیون نفر را از کجا آوردی.

    • مردانی

      دلیلش نداشتن اعتماد به شما هست

    • کامبیر

      حالا توبهونه بیار وام ندادید ظرفیت نداریم !؟مردم به دارو دسته تدبیر وامید دوریال هم اعتمادندارند چون هیچ حرف وقولتان عملی نشده!قدیم می گفتند بلوف

    • بدون نام

      هیچ اعتمادی وجود ندارد و نخواهد داشت چون سانسور هست

    • بدون نام

      بگوصداسیمابابرنامه پایش اسفندیاری بی غیرت بی عرض تبلیغ کنه

    • علی

      دوست من بازنش چت کرده بود بهش زده بودند این خانم کیه همون دقیقه حذف کرد

    • کامبیر

      شبکه داخلی ارزونیتون اعتماد نمی دیم به اتون!؟

    • بدون نام

      بله شما تلگرام طلایی و.. حمایت نکنید اونا رشد میکنن اگه خواسته باشید!!

    • بدون نام

      مشکل شبکه های اجتماعی نیست مشکل اینه که همتون دروغگوهستین مردم بهتون اعتمادندارند

    • ممد

      من نمیدونم چه اصراریه که مردم بیان تو شبکه های اجتماعی؟ مگه اجباریه؟ مردم سال 96 رای دادن که محدودیت ها کمتر بشه نه اینکه حسن بنفش یه وزیر ناشی و نا آشنا و صد البته عقده ای بیاره تا بخواد شبکه های اجتماعی رو ببنده و سرعت نت رو پایین بیاره. خیلی از مردم رو از کسب و کار اینترنتی بندازه تا بخواد حرف خودشو به کرسی بشونه

    • هموطن

      تلگرام با فیلترشکن هزاران بار بهتر وامنتر از پیامرسانهای داخلی بدون فیلترشکن است

    • بی نام

      خخخخخ .شبکه های داخلی بی خاصیت و بی مصرف هستن

    • بدون نام

      تا الان که می گفتید خیلی خوبه . عالیه . همه اومدن!! الان از دلیل استقبال نکردن می گید؟ خخخخخ

    • مم

      یکی علل عدم استقبال این است که احتمال پیگرد توسط دستگاهای امنیتی کشور افزایش میابد در این شبکه های داخلی نمی توان به راحتی هر چیزی را منتشر کرد حتی به صورت خصوصی .

    • بدون نام

      من از تلگرام رفتم دیگه هم برنمی گردم سروش عالیه کانالای تعاملی داره چون اینترنت داخلیه هزینش یک سوم تلگرامه و کانال ها و گروه هایی که لازم دارم داره تو هر صفحه ای که میرم تبلیغات مزخرف نمیبینم.ارتقا دادنش و امکاناتش با تلگرام برابره پیشنهاد می کنم استفاده کنین و لذتشو ببرین

    • بدون نام

      دلیلش خیلی واضحه. تو شبکه های داخلی خبری از شهوت و خلاف و گناه نیست. فکر کردید مردم برای کسب اخبار یا علم اموزی سراغ تلگرام و ... می روند؟؟

    • بدون نام

      مشکل شما فنی نیست باباجان ،،مشکل شما امنیتی کردن همه چیزه پدر جان ،با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشه عزیزم،بهتره جایی روضه بخونید که اشکی برا ریختن مونده باشه ،،،زت زیاد

    • بهلول

      شما فقط به شبکه اینترنت دقت کن هر بار اینترنت قطع میشود و مجدد وصل میشود مردم فقط یاد شما را میکنند حال چه میگویند از خودشان بپرسی .

    • بهلول

      سانسور چی باز شیطنت کردی مردم هر بار اینترنت قطع و وصل میشه یا اختلال ایجاد میکنند یاد آقای جهرمی میافتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج