۷۴۴۰۳۷
۳ نظر
۵۰۲۴
۳ نظر
۵۰۲۴
پ

صدورحکم پرونده قاتل ۸ زن در گیلان

رئیس کل دادگستری استان گیلان از صدور حکم پرونده قاتل ۸ زن در شعبه کیفری یک استان خبر داد.

خبرگزاری میزان: احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان گیلان، از صدور حکم پرونده قاتل ۸ زن در شعبه کیفری یک استان خبر داد.

سیاوش پور با اعلام این خبر افزود: متهم مرد پرونده (ف. ن) به جرم ۸ فقره قتل عمد زن مسلمان به ۸ فقره قصاص نفس محکوم گردید که اولیا دم مقتولان براساس قانون مجازات اسلامی می‌توانند قصاص نمایند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین عنوان کرد: این مرد به جرم جنایت بر میت نسبت به ۶ نفر به ۶ فقره یک دهم دیه کامل در حق مقتولان و ۶ فقره ۱۰۰ ضربه شلاق تعزیری و همچنین به جرم ۸ فقره سرقت طلاجات مقتولان به مجازات ۸ فقره سه سال حبس و ۸ فقره یکصد ضربه شلاق تعزیری و رد اموال مسروقه درحق اولیای دم محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه به شرح محکومیت متهم زن پرونده پرداخت و بیان داشت: متهم زن پرونده (ل. ک) به جرم معاونت در یک فقره قتل به ۱۲ سال حبس تعزیری و به جرم مورد معامله قرار دادن ۴ فقره طلاجات متعلق به مقتولان به ۴ فقره ۴ سال حبس و ۴ فقره ۸۰ ضربه شلاق محکوم شد.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین افزود: در خصوص سایر اتهامات متهم زن پرونده (ل. ک) مبنی بر خودداری در مساعدت به فردی که در خطر جانی بوده و مساعدت در خلاصی متهم اصلی از محاکمه و مجازات برای این زن رای برائت صادر شد.

این مقام ارشد قضایی در پایان تصریح کرد: رای صادره ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در دیوان عالی کشور خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنهایی که این ... سلاخی کرد شاید صیغه میشدند مگر شرع نگفته غیر علنی که عفت عمومی جریحه دار نشه؟!!چرا فقط اون قسمت که گفت این زنها فاسد بودن را پخش کردید؟؟؟ این کثافت باید اول زن خودشو میکشت و بعد سراغ زنهای دیگر میرفت! مگر میشود کسی که خودش فساد اخلاق داره ورابطه جنسی برقرار میکنه ، چنین ادعایی را بکنه؟؟؟لااقل برای حرمت بستگانشان یه تکذیبه .....مگر نمیگید برای رعایت آبروی خانواده ......اینجا که رسید یک طرفه شد و خلاص!! قیامت !!!!!؟

    • mzb

      این و با اسید بسوزانید که کره زمین را نجس کرده

    • طاها

      آخه چهار تا قطعه طلا ارزششو داشت. متاسفم که ما ایرانی ها ساده زیستی رو بلد نیستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج