۷۴۴۲۰۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خواب آرام با هدست فناورانه

یکی از این فناوری‌های پوشیدنی، هدست Silentmode است که درواقع ترکیبی از یک ماسک صورت و هدفون محسوب می‌شود. این ماسک نرم و اسفنجی اطراف صورت قرار می‌گیرد و حتی روی گوش را نیز می‌پوشاند.

روزنامه ایران: استرس و فشار کار روزانه باعث شده است که این روزها تعداد زیادی از مردم با مشکلاتی در خواب شبانه مواجه شوند. برخی نیز هنگام سفرهای طولانی نمی‌توانند حتی یک لحظه به خواب بروند که این موضوع بسیار خسته‌کننده است، اما فعالان عرصه فناوری کاربران را تنها نگذاشته و با فناوری‌های پوشیدنی به یاری آنها شتافته‌اند.

خواب آرام با هدست فناورانه

به گزارش سی نت، یکی از این فناوری‌های پوشیدنی، هدست Silentmode است که درواقع ترکیبی از یک ماسک صورت و هدفون محسوب می‌شود. این ماسک نرم و اسفنجی اطراف صورت قرار می‌گیرد و حتی روی گوش را نیز می‌پوشاند. هرچند در نگاه نخست برخی گمان می‌کنند که با این هدست نمی‌توان خواب راحتی داشت ولی باید گفت کاربرانی که از آن استفاده کرده‌اند کاملاً از عملکرد آن راضی بوده‌اند، اما این هدست فناورانه و هوشمند چگونه کار می‌کند؟

این گجت 199 دلاری به همراه کابل یو اس بی‌ بسیار کوچک(مینی) و همچنین کابل هدفون و یک قاب ویژه برای این گجت ارائه شده است و همچنین یک پورت مینیاتوری یو اس بی‌ برای شارژ شدن دارد. Silentmode دارای بلوتوث است و ماسک نرم و اسفنجی، چشم‌ها و گوش‌های کاربر را می‌پوشاند. اسپیکرهایی هم درون این هدست قرار گرفته که البته با توجه به سایز صورت، کاربران می‌توانند جای آنها را عوض کنند تا درست مقابل گوش هایشان قرار بگیرد و بتوانند موسیقی پخش شده را بشنوند.

این هدفون که با اپل موزیک تطابق دارد، موسیقی ملایمی را از طریق این اپلیکیشن برای کاربر پخش می‌کند تا خواب آرام تری داشته باشد. همچنین نوع موسیقی برای ساعاتی که کاربران می‌خواهند خواب عمیق داشته باشند یا چرت بزنند نیز متفاوت است. همچنین باید گفت این هدفون‌ها کاملاً هوشمند هستند و تمام صداهای اضافی محیط اطراف را حذف می‌کنند اما جالب اینجاست که اگر به‌عنوان مثال آتش‌سوزی شود یا کسی به کمک نیاز داشته باشد این هدفون آن را به منزله صدای اضافی تلقی نمی‌کند و حتماً به کاربر اجازه می‌دهد تا این صداها را بشنود و واکنش مناسب داشته باشد. این ماسک مانع تابش نوری هرچند کم به چشم‌ها می‌شود تا کاربرانی که به سختی به خواب می‌روند یا هنگام پروازهای طولانی، با مشکلات شبانه کمتری مواجه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج