۷۴۴۲۶۶
۶۳ نظر
۵۴۸۳
۶۳ نظر
۵۴۸۳
پ

بهاره رهنما: همسرم، فرزند «حسن عباسی» نیست

بهاره رهنما؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می گوید: متاسفانه فضای مجازی تبدیل به حمام زنانه‎ای شده که پچ‎پچ‎های مزخرف در آن خیلی زیاد است کما اینکه در همین فضا مطرح شده بود که همسر من، پسر آقای «حسن عباسی»؛ از تئوریسین‎های سپاه هستند که به سادگی سرچ کردن می‎توانستند متوجه شوند «حسن عباسی» تنها ۸ سال بزرگتر از همسر من هستند و به لحاظ بیولوژیک، هیچ پسری در سن ۸ سالگی نمی‎تواند پدر شود.

روزنامه آرمان با بهاره رهنما؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفتگویی انجام داده است.

بهاره رهنما: همسرم، فرزند «حسن عباسی» نیست

اهم حرف های بهاره رهنما به شرح زیر است:

* من خودم را با آقای دایی مقایسه نمی‎کنم چون به نظر من آقای دایی، در ایران پهلوان است و یک پهلوان، جایگاه خیلی ویژه‎ای دارد. برای من «علی دایی» یک اسم خیلی بزرگ است مثلا مگر با این شایعاتی که اخیرا مطرح شد، «علی دایی» بین من و شما خراب شد؟ متاسفانه فضای مجازی تبدیل به حمام زنانه‎ای شده که پچ‎پچ‎های مزخرف در آن خیلی زیاد است کما اینکه در همین فضا مطرح شده بود که همسر من، پسر آقای «حسن عباسی»؛ از تئوریسین‎های سپاه هستند که به سادگی سرچ کردن می‎توانستند متوجه شوند «حسن عباسی» تنها 8 سال بزرگتر از همسر من هستند و به لحاظ بیولوژیک، هیچ پسری در سن 8 سالگی نمی‎تواند پدر شود.

* در مورد سلبریتی‎ها، من دیدم یک‎سری لاطائلات راجع پهلوان «علی دایی» گفته شده که آن حرف‎ها را هیچ انسان باشعور و صاحب‎عقلی باور نکرد. شاید این جمله برای پاسخ سوال شما درست باشد که برای من، جامعه باشعور و منصف ایرانی کافی هستند حتی اگر متاسفانه این روزها تعدادشان کمتر باشد.

* انتقادات بسیاری به دولت آقای روحانی وارد است حتی از طرف هنرمندان. خود من یکی از کسانی بودم که چون خیلی از ایشان حمایت کردم، در بسیاری از بحث‎ها مخصوصا در بحث مربوط به زنان، خیلی فکر می‎کردم چرا کارها پیش نمی‎رود و اتفاقی نمی‎افتد و برایم خیلی چیزها جای سوال داشت ولی زمانی که به این کمپین تحریم افطاری دعوت شدم اصلا برایم مهم نبود که حالا عده‎ای می‎خواهند به من ناسزا بگویند.

* آدم وقتی دور است، خیلی چیزها را نمی‎داند. من الان که دارم کار اجرایی می‎کنم، می‎بینم دست ما از آتش دور است و فکر می‎کنیم اینها چرا هیچ کاری نمی‎کنند درحالی‎که این‎قدر این هیچ کاری به هزار تا مساله دیگر وابسته است که آدم فکر می‎کند ما هم اگر در همان جایگاه بودیم، کاری از دستمان برنمی‎آمد ولی مثلا در همین بحث محیط زیست، خود من همیشه می‎گفتم کاش خانم ابتکار، کمی چکشی‎تر و اساسی‎تر با مسائل و قوانینی که هست، برخورد کند.

* در پاسخ به (غلط‎های املایی که در پست‎های مجازی خود به کار بردید. اتفاقی که کمی بیشتر از انتظار، سروصدا کرد.): اولی «حقوق غذایی» که شوخی بود. دومی «اجالتا» که اصلا درست بود و آن را در کتابت فارسی-عربی داریم که من حتی رفتم از دهخدا درآوردم. ببینید، اینها موج است و من به نتیجه فکر می‎کنم. موجی که مقداری هدفمند عمل می‎کند به دلیل همان قضییه‎ای که جامعه ایرانی فکر می‎کند من می‎خواهم مردان ایرانی را بکوبم. بخشی از آن به‎خاطر موضع‎گیری من برای خشونت علیه زنان است که یک آدم‎هایی را نارحت می‎کند به همین دلیل می‎آیند از من یک ایرادی بگیرند.

* من سالیان سال در زندگی سابقم و بعد، آن سه، چهار سالی که جدا شدم، اصولا بحث حاشیه‎سازی نداشتم. اینکه در زندگی کسی وارد شده باشم، مالی از کسی برده باشم، کاری را ترک کرده باشم، تعهدی را انجام نداده باشم، شما حتی اگر بگردید، یک عکس از من با شکل و شمائل غیرعادی در کل اینترنت وجود ندارد.

* حواشی از بیرون به من الصاق می‎شود و باز هم من فکر می‎کنم نتیجه مهم است چون من اهدافی دارم که یکی از آنها، نشر حال خوب و امید بین زنان ایرانی است که دارم کاملا هدفمند این کار را انجام می‎دهم.

* من خودم ایجاد حاشیه یا چالش نمی‎کنم اما وقتی هم که حاشیه یا چالشی پیش می‎آید، اصولا آدم عقب‎نشینی و ترس نیستم. می‎آیم جواب می‎دهم چون برای روشن شدن اذهان طرفداران تین‎ایجر، چیزهایی باید گفته شود.

* من آدم ساختن حاشیه و چالش نیستم ولی وقتی می‎سازند چون ساکت نمی‎شوم، قضییه بالا می‎گیرد که این، کمی به رگ و ریشه اراکی من برمی‎گردد که در این مواقع، روحیه جنگ‎جویی داریم.

* هر از گاهی دوستان می‎گویند نمی‎توانید در تلویزیون کار کنید و بعدا خودشان می‎آیند و می‎گویند بیا کار کن. من کلا نمی‎دانم داستان تلویزیون چیست! تئاتر «زنان شکسپیر» من که یک کار کاملا کمدی زنانه بود، مشکل پیدا کرد. البته این اندازه‎ای که من تاوان دادم، بسیار کمتر از خیلی از دوستان و همفکرانم است ولی من به اندازه خودم اذیت شدم و هنوز هم دارم می‎شوم.

* من خودم به عنوان یک انسان منصف، می‎دانم جامعه‎ای که آقای روحانی به هر لحاظ، علی‎الخصوص اقتصادی تحویل گرفت، به اندازه‎ای داغان بود که نمی‎شد کار چندان خارق‎العاده‎ای در آن انجام داد. نمی‎خواهم از ایشان دفاع کنم؛ من هم در بخشی مخصوصا بخش مربوط به امور زنان، انتقادهایی جدی دارم ولی اگر زمان به عقب برمی‎گشت باز هم در آن شرایط به آقای روحانی رای می‎دادم.

* یک آقایی از همکاران است که آدم پا به سن گذاشته‎ و بازیگر بسیار مطرحی است که کلی جایزه برده و خانمش هم از همکاران خیلی خوب ماست اما کلا با من مشکل دارد و هیچ‎وقت هم نمی‎دانم چرا اما مرتب می‎شنوم که این مشکل هست. هیچ‎وقت هم پیش نیامده که از ایشان بپرسم داستان چیست. برایم عجیب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      این خانم اگه خودشو مدافع حقوق زنان میدونه چرا از عبارت سخیف و جنسیت زده ی " حمام زنانه" استفاده میکنه؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اداشونو در میاره

      • بدون نام

        دقیقا
        من مخالف این خانم نیستم تا امروز قضاوتش نکردم
        ولی این حرفش با تمام اداهای مدافع زنانش فرق داره
        وقتی کار آدم ها فقط اداست طبیعی هست که بعضی جاها یادشون بره دارن ادای چی رو در میارن

      • بدون نام

        باز دوباره خودشسو داخل آجيل كرده .

      • بدون نام

        حمام زنانه!!!!
        واقعا که
        گویا یکی باید واژه ی توهین ب زنان رو برای این خانم ترجمه کنه

      • بدون نام

        دقیقا!
        من هم میخواستم همین رو بگم
        گل گفتی

      • بدون نام

        هیچ دختری هم در سن هشت سالگی نمی تونه مادر باشه.مگر اینکه در دهات شما بتونه!!!

      • بدون نام

        بهاره رهنما مدافع حقوق زنها نیست چون خیلی به کلیشه های جنسیتی قائله

      • Abc....

        بهاره جون مردها بیشتر از زنها خاله زنک نباشن کمتر هم نیستند به جای واژه حمام زنانه میگشتی واژه های مشابه بهتری رو پیدا میکردی عزیز دلم
        مازنها خودمون هم به خودمون رحم نمیکنیم که اسممون بد در رفته.والا مردا بعضیاشون خیلی اهل غیبت وبدجنسی هستند

    • بدون نام

      پسر معنویشه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این زن ستیزها می گفتند شوهر بهاره رهنما ازش خیلی کوچک تره لذا براش پدر پنجاه ساله جور کردند !! می بینید که هم سن هستند .زن ستیزها البته دهن گشادشون بسته نمیشه

    • مهرداد

      #سلبریتی_بیسواد #سلبریتی_احمق #سلبریتی_بی_درد #سلبریتی_خائن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه شماها این کلمه سلبریتی رو یاد گرفتین خخخخ

    • بدون نام

      عه خیلی هم دلت بخواد حسن عباسی پدر شوهرت باشه... به این خوبی

    • بدون نام

      خانم رهنما جوانان این سرزمین نمی تونند ازدواج بکنند چون دستشون خالیه ولی شما دائما با انتشار عکس و فیلم در حال فخرفروشی به این جوانانی هستید که جای بچه های شما هستند. شما مخفیانه هم میتونید زندگی لاکچری داشته باشید لزومی نداره جار بزنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سر جوونی که با دیدن این و شوهرش حسادت کنه . والا ما با دیدن این زوج بیشتر حالت بی اشتهایی بهمون دست میده

      • بدون نام

        جای بچه اش هستند؟ چرا یه بچه بیست ساله باید ازدواج کنه؟ اگرهم منظورت بیشتر از این سنه که جای بچه های ایشون نیستند .البته می دونم فرهنگهای متفاوتی وجود داره و کسانی دختر رو در نوجوانی و حتی کودکی شوهر میدن پس در چهل سالگی صاحب فرزندان بالای بیست و پنج سال و حتی سی ساله هستند!

      • بدون نام

        مثبت اشتباهی

      • بدون نام

        دوست عزیز دست بردارید از این فرهنگ پایین و کودن فرض کردن مردم. کی گفته باید رفاه رو از چشم مردم پنهان کرد؟! وقتی مردم رفاه و پیشرفت و موفقیت بقیه رو نبینن چطور میتونن انگیزه پیدا کنن برای تلاش و رسیدن به موفقیتهای شغلی و مالی؟!

    • بدون نام

      ازثروتش معلومه به بالا وصله ومفسداقتصادى است

    • بدون نام

      تی تیش.......

    • نسیم بهاری

      اره عکس بدحجابی نداری
      پس منم با همسرم تایتانیک ایرانی درست کردم تو قایق؟؟؟؟
      منم هی ایستوری میذارم دست همسرمو بغل میکنم اررررره
      تو دیگه دم از این چيزا نزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستش نه اصلا دوست داره خود همسرش رو بغل کنه به تو چه اخه چرا به تو بر خورده
        بابا حسودی هم حدی داره

      • سید

        کاربر 12:19بحث حسادت نیست این خانم حرفش با عملش یکی نیست

      • بدون نام

        دوست عزیز بحث حسودی نیست
        یه سری چیزا در جامعه ی ما داره از حد میگذرهبغل و بوس مال خلوته

      • بدون نام

        من از این زنیکه لوس خوشم نمیاد ولی خب این چیزها رو که میگی تو صفحه خودش گذاشته. هر کس دوست نداره نگاه نکنه .چرا دوست دارید همه رو شبیه خودتون کنید؟!

      • بدون نام

        امیدوارم یه روزی به این شعور برسی که عشق و محبت چیز بدی نیست که مخفیش کنی

      • بدون نام

        خدایا این فقرفرهنگی کی گریبان این ملت رو گرفت! مگه گرفتن دست همسر چیز بدیه؟ فقط باید فحش و حرفای رکیک و اعدام و صحنه های دعوا تو جامعه ببینید؟ تحمل ندارید یه کم رفتارای محبت آمیز و سالم ببینید؟

    • ناشناس

      سلام چرا فکر می کنید این خانم اینقدر بزرگ است که در موردش خبر چاپ می کنید یک ادم معمولی با افکاری خاص خودش که بی شک در زندگی دیگران تاثیری ندارد خدایی چند میگیرید که خبر از ایشان چاپ کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چرا اخبار راجع به این خانم رو میخونی و نظر میدی
        دقیقا اخبارش چاپ میشه چون امسال من و تو خواننده اش هستیم اینها هم دنبال خبر داغ و خواننده جلب کن
        هر وقت تعداد کامنت ها پای خبر این افراد کم بشه دیگه خبری ازشون چاپ نمیشه
        یعنی فهمش خیلی سخته

      • بدون نام

        دوست عزیز به حق انتخاب بقیه احترام بذارید. اگر شما این مطلب رو دوست ندارید چرا بازش میکنید و آمارش رو می برید بالا؟!!!! شخصا هر مطلبی که تیترش رو بخونم و مورد علاقم نباشه رو باز نمیکنم؛ نه اینکه بیام بگم چرا فلان مطلب رو چاپ کردید!
        رفتار شما عین بی فرهنگیه

    • حسن

      خواهش دارم این سیلبریتیها را فراموش کنید اینها کارشناس اجتماعی سیاسی اقتصادی نیستند ،هی که تو خبر اسمشونا بیاری مردم اشتباه می کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی هم خانم باشعور وفهمیده است تا چشمتون کور بشه

      • هاشم

        برو بابا این اصلا در شانی نیست که بخواهیم قًضاوت کنیم چند تا شوهر کرده و حالا یک جوان اونهم بخاطر پولش پیدا کرده یه روز اینجاست و یه روز خودشو تو کربلا جا میکنه. حزب باده

      • بدون نام

        واقئن‌خیلی‌بی‌حجاب‌است

    • بدون نام

      ک آقایی از همکاران است که آدم پا به سن گذاشته‎ و بازیگر بسیار مطرحی است اما کلا با من مشکل دارد و هیچ‎وقت هم نمی‎دانم چرا..........................واقعا نمیدانی چرا ؟؟ احتمالا چشمش دنبالت بوده نتونسته بگیرتت عقده ای شده

    • بدون نام

      خانم قبلا طلاق گرفتن وشوهر دوباره وسه باره کردن قبحی داشت که حالا دراین اجتماع فعلی قبح این مسله کاملا از بین رفته حالا چه لزومی داره که انقد راجع به شوهر دومت تبلیغ میکنی زشته والا حالا ازدواج کردی خوب برو زندگیتو بکن چرا هراز گاهی اینو مطرح میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خيلي عقب افتاده اي!

      • بدون نام

        بی فرهنگی بعضی هموطنان بیداد میکنه واقعا!
        من با بهاره رهنما کار ندارم ولی چطور به خودتون اجازه میدید با بی فرهنگی تمام راجع به زندگی شخصی دیگران نظر بدید؟!ازدواج مجدد بعد از طلاق یه حرکت سالم و اخلاقیه و هیچ قبحی نداره(مگر در جوامع عقب مونده و افراد با سطح فرهنگی پایین)

    • بدون نام

      این خانم فقط خودش را مطرح می کند!

    • بدون نام

      درود ب بهاره رهنما دوست دارم شیرینی

    • بدون نام

      دستاشو

    • یه نفر

      من مخالف ازدواج دوم نیستم و اصولا هر کسی مسیول زندگی خودشه و هر کاری میکنه به دیگران ارتباطی نداره. ولی آخه وقتی این پیرزن که دختر خودش دم سن ازدواجه و هم خودش و هم شوهر سابقش شناخته شده هستن زشته به خدا میاد ازدواج دومشو اینطوری تو بوق و کرنا میکنه و عین عقده ایها و دخترای چهارده ساله هی عکسهای حال به هم زن میذاره. تو وقتی خودت به زور میخوای خودت و کارای مسخرتو تو چش مردم فرو کنی انتظار نداشته باش دیگرانم خفه خون بگیرن. اگه عقده نداری برو لازم نیست اینقد هی خودتو جار بزنی. اینقد این خانم و اداهاش و حرفاش چندشه واقعا نمیدونم چرا باید حرفای صدمن یه غازش جز خبرها باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که به زن چهل ساله میگه پیرزن کاملا مشخصه چه خاستگاه فرهنگی داره.لابد در ایل شما زنها رو در ده سالگی شوهر میدن که در چهل سالگی پیرزن میشن ولی خب زن شهری هیچ وقت در چهل سالگی پیر نمیشه .در شهر حتی به زن شصت ساله میگن میانسال نه پیرزن!

      • بدون نام

        یه نفر جان ؛متاسفانه به نظر میاد عقده و بی فرهنگی و شخصیت چندش از سر و کول خود شما میباره؛ از همین بیانات گوهر بارتون درمورد پیرزن بودن آدم چهل ساله میشه به عمق بی فرهنگیتون پی برد

    • بدون نام

      استاد حسن عباس همه میدانند که فرزندی ندارند

    • موسی

      داداش دی جی فسنقری که هست اونا چی میگی

    • بدون نام

      حمام زنانه !!!؟؟؟؟
      واقعا" که !
      چقدرم که ادعای حمایت از زنان رو داری !؟
      فقط برای زنان سرزمینم متاسفم که تو یکی از ویترین نشسته هاش هستی !
      چقدر پرمدعا و کم مایه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا این مردها در حرفهای چیپ و مزخرف دست کمی از زنها ندارند.بیشتر حرفهاشون در مورد قیافه و ظاهر و سن و سال زنهاست .نکبت ها هر چی صفت خوبه رو به مرد بودن ربط دادند صفتهای بد رو به زن بودن !مرگ بر مردسالاری

      • بدون نام

        کاربر 15:12
        موافقم درود بر شما

      • بدون نام

        انقد غیبت و پشت سر حرف زدن و رو در رو بازی که من تو مرد ها دیدم تو زنها ندیدم

    • بدون نام

      كار اجرايي تون چي هست اون موقع؟
      عكستون با اون لباس عروس بي ريخت ، شكل و شمايل عجيب نبود؟:؛)))

    • فریبا

      بیکار!!!!

    • بدون نام

      خانم بهاره رهنما شاید مردم ندونن اما من بواسطه شغل همسرم میدونم‌که شما برای هر کدام از فعالیتها و پستهایی که در فضای مجازی میذارین چقدر پول میگیرین این کاسبی شماست پس لطفا ژست مردم دوستی نگیرید که به شما نمیاد هر پست شما در صفحات مجازی درامد میلیونیه پس راحت باشید و بیزنس خودتون رو داشته باشین وکیل و وصی مردم گرفتار نشین الکی هم حاشیه نسازین که اینها همس فقز بدای مطرح شدن و درامدتونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغگویی کار خیلی بدییست

      • بدون نام

        لابد تو هم الان پول گرفتی برای این کامنت خخخخ

        نمیدونم چه مرضی داریم که حتماً باید دروغ بگیم اونم از نوع شاخدارش

    • بدون نام

      بله با ی کف دست یخ ویدونه دمپایی ابری شاید احساس نوجوانی کند

    • بدون نام

      شخصا از شجاعت بهاره رهنما و اینکه کاری به حرف مردم نداره و سبک زندگی خودش رو ادامه میده خیلی خوشم میاد. امیدوارم روزی فرهنگ تو این کشور انقدر بالا بره که آدما جرات کنن جوری که دوست دارن زندگی کنن و انقدر نگران حرفای مردم نباشن و فرهنگ انقدر بالا بره که مردم بتونن سبکهای مختلف زندگی رو درک بپذیرن و از این فقر فرهنگی شدید خارج شن انشالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خيلي هم به حرف مردم كار داره شك نكن

      • بدون نام

        چی میشه اگه ما اون روز رو ببینیم که جامعمون با فرهنگ شده

    • بدون نام

      این بیچاره خیلی کم داره

    • شهین سیفی

      هر خرز می خواهی باش حق نداری با ان دهن کتیفت اسم علی دایی را بیاری ایشان رشیدپور رامبد علیخانی مدیری ... اسم ان س زبونها نداز

    • بدون نام

      اصلاً درست نیست این ادبیات !
      اگر نقد داریم به خوبی بیان کنیم .
      در شأن ما نیست اینجور حرف زدن .
      نقد در هر حیطه ای با ادبیات درست و سالم .
      نه غیبت یا اتهام یا مسخره کردن و ...
      مراقب برطرف کردن عیوب خود باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج