۷۴۴۴۳۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

هزینه‌های فتح‌الله‌زاده؛ چند برابر پول تیام؟

«تیام مدیر استقلال است و مدیران باشگاه مسئول تدارکات استقلال!» این جمله از کسی غیر از علی فتح‌الله‌زاده نمی‌تواند باشد.

خبرآنلاین: «تیام مدیر استقلال است و مدیران باشگاه مسئول تدارکات استقلال!» این جمله از کسی غیر از علی فتح‌الله‌زاده نمی‌تواند باشد. او که خود را متر مدیریت استقلالی می‌داند! او که هنوز بخش عمده بدهی‌های به جای مانده برای استقلال حاصل بمب ترکاندن‌هایش است!

علی فتح‌الله‌زاده که البته از نظر نتیجه گرفتن، در ۲۰ سال گذشته از دیگر همتایانش در نتیجه‌گیری موفق‌تر بوده است، بی‌تردید درباره مدیریت باشگاه در برخورد با ستاره‌ها نمی تواند چندان ادعایی نسبت به دیگران داشته باشد. سراسر این حدود ۲۰ سال حضور حاجی در استقلال پر است از تصمیماتی که حاصلش بازیکن سالاری بوده است.

در نمونه قرارداد مامه تیام که بی‌تردید کلاس جهانی‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال است، مشکل از بازیکن نیست. مشکل تعهدات عملی نشده از سوی باشگاه است. باشگاهی که تعهد داده مالیات‌های بازیکنانش را پرداخت می‌کند. پاسپورت سرمربی‌اش را در بدو ورود به ایران ضبط کرده بودند. کادر فنی تیمش برای ورود به ایران بیش از ۵ ساعت در فرودگاه علاف شده‌اند و باز در زمان خروج تیم برای اردوی ترکیه، ۴ساعت پاسپورت‌های‌شان ضبط شده بود.

حالا تیام و سرور جباروف می‌ترسند به چنین سرنوشتی دچار شوند. اگرچه غیر از این مشکلات مالی هم دارند و می‌گویند بخشی از ارقامی که باید از تیم بگیرند را تا نگیرند به تمرینات نمی‌آیند. این یک ضعف مدیریتی است. باشگاه باید به تعهداتش عمل کند.

ولی علی فتح‌الله‌زاده به این دلیل نمی‌تواند خرده‌ای به مدیران استقلال بگیرد که دوران کاری او پر است از اعتراض‌هایی از این دست. هنوز هواداران استقلال رفتارهای قدیمی‌ترها از منصوریان و هاشمی‌نسب در مسائل مربوط به دریافتی‌های‌شان را به یاد دارند تا قهرهای مجتبی جباری، خسرو حیدری و خیلی دیگر از ستاره‌هایی که پول‌های‌شان به تاخیر می‌افتاد. همه این اتفاقات هم در شاهکارهای مدیریتی علی فتح‌الله‌زاده رقم می‌خوردند. حالا اینکه اگر بازیکنی برای تعویق معوقاتش به تمرینات نرود چیز جدیدی نیست که برایش او به مدیریت باشگاه بتازد.

کافی است نگاهی کنید به همه سال‌های گذشته. بی تردید این مدیریت فعلی استقلال یکی از ضعیف‌ترین مدیریت‌های تاریخ استقلال است که حتی قابل مقایسه با عملکرد مدیریت فتح‌الله‌زاده هم نباشد اما او که خود ید طولایی در چنین شیوه‌ای از مدیریت دارد، نمی‌تواند به خاطر تاخیر حضور تیام در تمرینات از چنین ادبیاتی بهره بگیرد.

از یاد نبریم بیش از مبلغی که استقلال برای یک سال و نیم حضور تیام در ایران می‌دهد، در آخرین دوره مدیریت علی فتح‌الله‌زاده در استقلال، این تیم فقط جریمه به خارجی‌های بی فایده‌ای داده که به فیفا شکایت کردند و از استقلال غرامت گرفتند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان است عاقای فتح اله زاده همین شما ها فوتبال ایران رو پولکی کردید و الان دودش به چشم باشگاه و هوادارهت میره این بی در و پیکری ساخته دست شماست که کسی نمیتونه درستش کنه و هر سر بزنگاهی پیدات میشه و نمک به زخم فوتبال میپاشی بسه دیگه فتل جان هیسسسس لطفا

    • abitarin

      شما که بیست میلیارد دادید به ژوژه، چهار میلیارد ریزه اسپورت ، پنج میلیارد اکراینی ها دو میلیارد گولیچ ، دهنتو می بندی یا بازم بگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگوکجابیست میلیاردبه ژوزه دادن کجاچهارمیلیاردبه تیم ترکیه دادن

      • بدون نام

        دمت گرم گل گفتی داداش ژوزه....
        اقایان عمو فتحی با دست خالی و چک شخصی استقلال و قهرمان کرد اگه الان بود با این همه پول که قهرمان اسیا میشدیم
        شما لنگیا باید هم این حرفا رو بزنید چون میدونید اگه بیاد بیچاره میشید دوباره باید ده سال پماد سوختگی بخرید
        افتخارات عمو فتحی برابر با تمام افتخارات لنگیا

      • موسوی

        این کیسه ها حق دارن اینجوری تفسیر کنن!!! چون نه از فوتبال میدونن و نه حساب و کتاب سرشون میشه.

    • اس اس

      معلوم لنگی معلوم الحال هستی وگرنه اینگونه به فتح اله زاده حمله نمیکرد مگر پرپچیچ مگویان حاج محمدی میک درموت مظلومی وخیلی های دیگه از شاهکارهای مدیریت جناب افتخاریتون نیست
      از افتخاری چند گرفتی که اینگونه درباره فتح اله زاده مینویسی فتح اله زاده اگر بدهی داشت لاقل ستاره هم میگرفت نه بازیکنان درپیت

      پاسخ ها

      • satanicheel

        دوستان عزیز بایدقبول کنیم مشکلات مدیریتی استقلال وپرسپولیس رو نابودکردن وگرنه چه دلیلی داره دوباشگاه با کلی طرفدار هرروزبدهکارتربشن.بهتره بدوت تعصب قضاوت کنیم هرمدیری که واسه دوتیم گذاشتن معایب زیادی داشتن وکلی مشکل بجاگذاشتن اوناپولشومیبرن ما هوادارا باید حرص بخوریم

    • بدون نام

      کیسه ها بد جور پاره شده اند

    • ش.ص

      خاک بر سرش

      پاسخ ها

      • علی

        حاج فتل ... حیف که دیگه نیستش پس ما به کی بخندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج