جاباما
۷۴۴۴۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گام بلند منشا برای رسیدن به ترکیب اصلی!

گادوین منشا ستاره نیجریایی تیم پرسپولیس امیدوار است در فصل جدید شرایط بهتری داشته باشد.

ورزش سه: سرخپوشان پایتخت این روزها در اردوی کرواسی به سر می برند و در بین بازیکنان، گادوین منشا از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است. او یک سال پیش به عنوان دومین گلزن لیگ به پرسپولیس آمد و هواداران نیز در هفته های نخست برانکو را بابت عدم حضور فیکس منشا بسیار تحت فشار قرار می دادند اما منشا در میدان لیگ برتر آنطور که باید و شاید ندرخشید.

تنها ۴ گل در لیگ هفدهم، سبب شد تا در پایان فصل انتقادات بسیار زیادی نسبت به این بازیکن انجام شود. منشا علاوه بر گل نزدن، بابت بی مسئولیتی اش در زمین نیز مورد اعتراض قرار می گرفت و سرمربی تیم هم این خصیصه منفی را بزرگترین کمبود منشا می دانست.

اما هنوز یک فصل از قرارداد این مهاجم سیه چرده با پرسپولیس باقی مانده و منشا می تواند ارزش هایش را بیش از پیش نمایان کند.

او در اردوی کرواسی تلاش بسیار زیادی می کند و از انگیزه بالایی نیز برخوردار است. البته شب گذشته گادوین یک پنالتی هدر داد اما باتوجه به گلزنی از روی نقطه پنالتی در بازی با لوتومر، هواداران از او رضایت دارند.

پرسپولیسی ها مهدی شریفی را از نیم فصل در اختیار خواهند داشت، همچنین علاوه بر عالیشاه، دو هافبک جدید هم در این تیم خواهند بود. بنابراین منشا باید گام های نخست در لیگ را استوار بردارد تا بار دیگر مورد اعتماد برانکو و مورد حمایت هواداران قرار بگیرد.

گام بلند منشا برای رسیدن به ترکیب اصلی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج