۷۴۴۵۲۹
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

افزایش سرمایه بیمه عمر و حادثه بازنشستگان

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سرمایه بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ بازنشستگان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سرمایه بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ بازنشستگان خبر داد.

زهرا زاده غلام با بیان اینکه بخشنامه و قرارداد بیمه عمر و حادثه سال ۹۷ در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir بارگذاری و قابل مشاهده است، اظهار داشت: نرخ حق بیمه (عادی) ماهانه در سال ۹۷ شامل سهم شاغل ۱۷ هزار و ۴۹۰ ریال، سهم دستگاه ۱۷ هزار و ۴۹۰ ریال و سهم بازنشسته ۱۴ هزار و ۹۹۰ ریال تعیین شده است. مبلغ ۲۵۰۰ ریال نیز سهم (ماهانه) صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان مشترک این صندوق پرداخت می شود و در مورد مشترکین سایر صندوق ها نیز توسط صندوق بازنشستگی متبوع مستخدم بازنشسته پرداخت می شود.

زاده غلام افزود: سرمایه بیمه برای هر نفر بابت فوت مبلغ ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و برای قطع یا ازکارافتادگی کامل و دائم عضوی از اعضاء بدن، نیز حداکثر همین مبلغ است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فرم ها و فرمت ارائه اطلاعات لیست الکترونیکی و روش تهیه و ارسال لیست الکترونیکی در سامانه بیمه عمر و حادثه سایت صندوق موجود است، بیان داشت: در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir سامانه ای باعنوان «بیمه عمر و حادثه» پیش بینی شده که دستگاه ها با درج کد شناسه مربوطه به سامانه وارد و حسب مورد تعداد بیمه شدگان خود شامل شاغل، بازنشسته و مدت بیمه را اعلام می کند. سیستم سامانه بیمه عمر و حادثه در سایت صندوق بازنشستگی، هوشمند بوده و در صورت وارد نمودن اطلاعات لازم، حق بیمه طبق نرخ مقرر محاسبه و تعیین می شود.

زاده غلام با بیان اینکه باید مبلغ حق بیمه صرفاً از طریق شعب بانک صادرات ایران به شماره حساب ۰۱۰۰۰۵۵۵۵۵۰۰۲ واریز شود، گفت: در صورت پرداخت حق بیمه به صورت سالانه، حق بیمه باید حداکثر تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۷ پـرداخـت شـود.

وی با بیان اینکه تاریخ شروع قرارداد اول فروردین ۹۷ و تاریخ خاتمه آن پایان اسفند ماه ۹۷ است، تصریح کرد: از تاریخ ۱۶ مهرماه، سامانه بیمه عمر و حادثه برای انعقاد قرارداد به استثناء قرارداد الحاقی (کاهش و افزایش) غیرفعال شده و به هیچ عنوان قرارداد اولیه منعقد نمی شود.

زاده غلام یادآور شد: دستگاه ها در صورت لزوم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی لازم و تبادل نظر با شماره تلفن های ۸۸۹۶۸۷۸۸ و ۸۸۹۶۴۳۹۹ با پیش شماره ۰۲۱ اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش بازنشستگان کشوری. بازنشستگان تامین اجتماعی برن بمیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نکنه، هرکدام سیستمشون فرق میکنه

      • بهلول

        دقت کرده باشی بازنشستگان لشکری و کشوری همه با سوادان ودر رده های بالای مملکت کار میکنند کسی حق آنها را نمی تواند زیر پا بگذارد .ولی بازنشستگان تامین اجتماعی همه کارگران زحمت کش آدمهای مظلوم هر جا اعتراض میکنند کسی اصلا گوش نمیکند برخورد کارکنان تامین اجتماعی را به یاد بیار اصلا نمی گذارند صحبت کنی میگن همینی که هست.۳۰ سال حق بیمه دادیم این هم جوابش

    • حسن

      حالا که همه بازنشسته گان با این در آمدها زیر خط فقرند

    • ناشناس

      آیا دیکه نیاز به وکلات دادن به مادر نیست؟ هر ۶ ماه یکبار

    • لولايي

      مگر بازنشستگان تامین اجتماعی توی این مملکت زندگی نمی کنند.چرا فکری به حال مستمری بگیران نمی کنید..واقعا با فلاکت دارن زندگی میکنند.

    • م.ع

      فقرو فحشا مملکت را گرفته.. فق آمده ته توی ایمان هم داره میره،، مسئول کانون و وزیر آموزش و پرورش تو این مملکت زندگی میکنید یا نه؟ شعار بسه به فکر بازنشسته باشید و عملآ اقدام کنید که خجالت زن و بچه نباشند.. بخدا مسئولید در قبال خانواده بازنشسگان محترم. شعار بسه.ظاهر حفظ نکنید، هزینه جلسات و ساختن مجتمع های الکی پول نان لواشی برای این بازنشستگان نمیشه.. درک کنید مگر تا کی زنده هستید؟؟

    • بیهوده

      بزرگترین جنایت بیمه اچتمایی در حق حقوق بگیران گرده و باعث طلاق ووووووودوووو علتش نداراری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج