۷۴۴۵۵۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ماموریت سرنوشت‌ساز استقلال؛ نجات ستون فقرات

 شایعات جدایی جپاروف و مجید حسینی نگران‌کننده‌ترین اخباری است که هواداران استقلال در این روزها دنبال می‌کنند.

وب‌سایت نود: فیل لیتل، روزنامه‌نگار انگلیسی می‌نویسد: «یک عقیده سنتی در فوتبال وجود دارد که موفقیت یک تیم منوط به داشتن یک ستون فقرات قوی است. چند بازیکن کلیدی که هسته و مرکز تیم به حساب می آیند و تیم حول محور آن‌ها ساخته می شود، یک دروازبان، یک دفاع وسط، یک هافبک وسط و یک مهاجم.» در تیم‌هایی که در سال‌های اخیر در لیگ‌های اروپایی قهرمان شده‌اند روی ستون فقرات تاکید زیادی شده است. از ستون فقرات چلسی تا لسترسیتی. در لیگ برتر ایران هم نقش ستون فقرات یک تیم را بارها دیده‌ایم. تیم‌هایی که با از دست دادن بازیکنان اصلی‌شان نتوانسته‌اند فصل بعد قد علم کنند و سرپا بایستند. این اتفاقی است که می‌تواند شرایط استقلال را در فصل آینده کمی نگران‌کننده کند. ستون فقرات استقلال در فصلی که گذشت کدام بازیکنان بودند؟

حسین حسینی، مجید حسینی، امید ابراهیمی، جپاروف و مامه تیام ۵بازیکن کلیدی استقلال هستند. ۵ بازیکنی که از میان آنها رفتن ابراهیمی قطعی شده و مجید حسینی و جپاروف هم زمزمه‌های رفتنشان شنیده می‌شود. مامه تیام هم با همه وعده و وعیدهایی که مدیران استقلال داده‌اند فعلا در تمرینات آفتابی نشده و در حدود دو هفته مانده به شروع لیگ برتر خبری هم در مورد زمان حضورش منتشر نشده است. حسین حسینی تنها بازیکنی است که با قطعیت می‌توان از ماندنش صحبت کرد و در صورت هر مشکلی هم جانشین مطمئنی به نام رحمتی دار

ماموریت سرنوشت‌ساز استقلال؛ نجات ستون فقرات

استقلال اگر نتواند سه بازیکن اصلی‌اش را که این روزها خیلی جدی هم ساز جدایی سر داده‌اند در تیم نگه‌دارد برای فصل آینده با مشکل زیادی مواجه خواهد شد. تیمی که ستون فقراتش شکسته برای ایستادن کار بسیار سختی دارد. حتی اگر مهره‌هایی بهتر از مهره‌های قبلی جایگزین شده باشند چفت شدن آنها با هم نیاز به زمان دارد. در حال حاضر حفظ حسینی و جپاروف و بازگرداندن تیام سخت‌ترین مسئولیت مدیران آبی است که در صورت موفقیت در آن می‌توانند تا حدود زیادی موفقیت تیمشان در فصل آینده را تضمین کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ناجی

      معلومه که این خبرا مال کدوم خبرگذاریه.. در لنگی بودنش شکی نیست .. اونقدر بنویس تا بسوزد هر اونجا که باید آب یخ ریخت .. پس آب یخ بریز خنک بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج