۷۴۴۵۷۲
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

منتظری هم خواهان جدایی از استقلال شد

مدافع استقلال هم از مدیران این باشگاه درخواست کرده است که زمینه جدایی او را فراهم کنند.

ورزش سه: پژمان منتظری بعد از ۳ سال و نیم دوری از استقلال فصل قبل به این تیم برگشت تا بتواند با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کند اما این بازیکن از شرایطی که در این باشگاه دارد راضی نیست.

ظاهرا مدیران استقلال نتوانسته اند خواسته های مالی منتظری را برآورده کنند و به همین دلیل این بازیکن امروز با حضور در باشگاه استقلال رسما درخواست داده است که از این تیم جدا شود.

منتظری هم خواهان جدایی از استقلال شد

گفته می شود منتظری پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر دارد و تصمیم گرفته سال آینده را در این کشور به فوتبالش ادامه بدهد تا در سال بعد از جام از هیاهوی فوتبال ایران به دور باشد.

در صورتی که منتظری بتواند مجوز جدایی از استقلال را بگیرد و با توجه به اینکه مجید حسینی هم به احتمال فراوان از استقلال جدا می شود، محمد دانشگر تنها دفاع وسط حاضر در اردوی این تیم خواهد بود و مشخص نیست این تیم برای فصل پیش رو از چه بازیکنی در این پست استفاده می کند.

البته منتظری با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد و باید دید آیا باشگاه رضایت نامه او را برای حضور در لیگ ستارگان قطر صادر می کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      دریغ از یک مقام مسوول که به داد استقلال برسه بابا یتیم گیر اوردین مگه حالا اگه پرسپولیس بود....

    • فریبای جواد و جواد فریبا

      اینم بره گمشه . بازیکنی که فقط فکر منافع خودشه و هوادارا واسش مهم نیستن به درد تاج نمیخوره

    • بدون نام

      تشریف ببر. نام استقلال از همه شماها بالاتره. شما با استقلال آدم شدید. لیاقت میخواد استقلال. امیر حسین صادقی و حنیف صدتا شرف دارن نسبت به شماها.

    • بدون نام

      الان دگ رنگ پیراهن و تعصب معنی نداره،اینهمه پول جمع کردی یکی دو سال دگ نهایت میتونی رو فرم باشی بازی کنی بمون تو اس اس تموم کن ولی همه میگید هوادار ب درک ما پول میخوایم دگ توقع چه حمایتی از هوادار دارید ک تو سرما و گرما بیاد استادیوم تشویق کنه من ک دگ کلا از فوتبال و لیگ و طرفداری و هواداری حالم ب هم میخوره

    • بدون نام

      بااینکه پرسپولیسم منتظری جوون سالمی هست هر جا باشه ارزوی سلامتی دارم

    • حسن مهربان ازرشت,

      اقایان ,من دیگه خسته شدم ازدست شمامسوولبن این از ورزشی ها,اقایان شمارابخدابسه دیگه,,اینقدر برای ضعیف کردن یک تیم خبرپراکنی نکنید,اینقدرمی نویسید,,تیام دیگه نمیاد,,ابراهیمی ازاستقلال رفتنی شد,,حسینی از دست مسولان باشگاه ناراحت است,,پژمان,درقطر,,ستون فقرات این تیم دیگه شکسته شد,,برزای ,انصاری,قربانی,, روزبه چشمی ,و,,,,,,,بخدادیگه انسان بدش میایدخبرورزشی شمارابخواند,,یعنی توی این فقط وفقط برای استقلال این مشکلات پیش میاد؟؟اقایان گیریم این تیم سال اینده رفت دست دواخه بشماچی می رسه,,!؟؟چراتااین اندازه خبرمنفی درچهارچوب یک باشگاه درخبرهای شماست,بخدادرست نیست,این همه حواشی برای یک باسگاه درست کردن,,واله من دیگه خسته شدم, ,ازدست شما,,,میخوام این قسمت ازخبرهای ورزشی را دیگه نخونم, شمااصلاورزشی فکرنمی کنید,,شمادوست داریدرغیب خودرانابودکنید,,این که نشدجوان مردی,,,,خوب است خبرهای ورزشی خودراعوض کنید , قلم بدستان ضداستقلال,,,,من دیگه خسته شدم خبرهای شمارادیگه نمی خونم ,,,ولی یادتون باشه باعواطف جوانهابازی کردن کاردرستی نیست,ورزشی نویس بایدبی طرف وجوان مردباشد,,خوردکردن یک تیم اصلاوابداکار دزستی نیست,,باورکنیدازاین طریق نمیشودبه طرف داران تیم خودکسی رااضافه کنید,,باکوچک کردن امروزی دیگر تیم هاهیچگاه تیم تون بزرگترنمیشه,,,هرچی شمابیشتر ضدیک تیم باشید,حامیان ان بیشتروبیشترمیشوند,,

    • بدون نام

      خخخخخخ...کیسه کش بدبخت

    • مهرداد س

      بابا یه مقدار از پول تیام کم کنید ستاره های تیمو حفظ کنید

    • بدون نام

      به درک بابا پارسال همین پیر مرد استقلال نابود کرد بخدا آگه مدیر درست حسابی تو استقلال بود نباید میذاشت اینایی که بخاطر پول تو شرایط حساس استقلال رو ول کردن و رفتن دوباره مثل بز سرشون بندازن پایین پر رو پر رو برگردن استقلال بابا باشگاه بزرگ استقلال رو بی ارزش کردن توفیقی وافتخاری...... بازیکنی که قرار داد داره غلط میکنه سر تمرین نره مگه افتخاری بلوف نمیزنه که برا اولین بار تو تاریخ باشگاه مطالبات همه رو پرداخته پس همش دروغ بود؟ آدم با صد سال سن چرا باید دروغ بگه؟

    • بدون نام

      تو هم برو

    • امین تاجی

      هررری پول پرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج