۷۴۴۵۷۸
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

چشمی: دوست دارم بمانم، مگر اینکه نخواهند!

ملی پوش استقلال پیامی اینستاگرامی در خصوص پیشنهادهای قطری اش منتشر کرد.

ورزش سه: روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در روزهای اخیر در کشور قطر حضور داشته و اخباری مبنی بر پیشنهاد چند تیم لیگ ستارگان به این بازیکن ملی پوش منتشر شده است.

در رابطه با این اخبار و موضوع جدایی احتمالی چشمی از آبی پوشان، بازیکن استقلال پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرده تا به نوعی در این باره شفاف سازی کند.

چشمی در این پیام اینستاگرامی خطاب به هواداران تیم استقلال نوشته است:

سلام خدمت هواداران عزیز من خوب یادم است از روزهای اولی که به استقلال آمدم تا به همین امروز در روزهای خوب و بد از من حمایت کردین ومن رو مورد لطف خودتون قرار دادین .من قولی دادم برای اینکه تا کسب ستاره سوم در استقلال بمانم چون این خواسته قلبی من است.

با توجه به اخباری که در صفحات مجازی در حال چرخش است لازم دیدم که از این طریق خدمت هواداران عزیز استقلال اطلاع رسانی کنم .

طی این مدت پیشنهاداتی از چند تیم قطری به بنده ارائه شده که توسط مدیر برنامه های من در حال بررسی و‌مذاکره میباشد.

رابطه من با شما هوادارای عزیز رابطه دلی و احساسی است و من به این موضوع کاملاً ایمان دارم و فکر میکنم در طی این ۳ سال این رابطه چه از طرف من و چه از طرف شما ثابت شده است از این رو حسِ شما هواداران عزیز و‌نام استقلال بزرگ برای من از همه پیشنهادات مادیِ باشگاهای دیگر با ارزش تر و غیر قابل جایگزین بوده و اولویت اول من ماندن در استقلال است ولی در قبال این تصمیم مدیران باشگاه نیز وظایفی دارند مگر اینکه باشگاه نخواهد همکاری کند...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ستاره سوم خخخخخخخخخخخ ارزو بر کیسه کشا اول دوم کجا گرفتی تا سوم بگیری کیسه کش

    • بدون نام

      ما هوادارا دوست داریمت پسر مگه میشه بازیکنی مثل تورو نخواست خدا هم گردن اونایی رو بشکنه ک باعث بانی جداشدن توهم از استقلال بشن

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه.ستاره سوم.انهایی که هم گرفتین جعلی است.خخخ

    • رحیمی

      همگیتون همین طوری هستید تا وقتی مصدوم هستید عاشق سینه چاکید ولی وقتی یه کم سر فرم شدید انتظار دارید درکتون کنند چونکه باید بفکر آیندتون باشید نمونه ا ش اقای فرمانده که پارسال با شکم پاره باشگاه حاضرشدباهاش قراردادببنده

    • بدون نام

      تو هم برو بابا اینقدر منت نزار حداقل تو یکی خجالت بکش اینقدر ما بخاطر تو با هوادارای پرسپولیس درگیر شدیم خاک تو سرتون این قدر بی غیرت هستین تعصب رو از شجاع خلیل زاده یاد بگیرید تو دوسالی که بیرون بودی چقدر ما ازت حمایت کردیم زود فراموش کردی ودر مورد باشگاهای قطری طاقچه بالا میذاری وبوسیله عرب ها میخواین باشگاه رو تو عمل انجام شده قرار بدین مگه تو مصدوم قرارداد نداری؟ ببین چه بلایی سر باشگاه بزرگ استقلال آوردن که هر ننه قمری بلند میشه منت میذاره سر باشگاه قصد وزیر نابودی استقلاله وبالا آوردن تیم محبوبشه وگرنه این مدیران بی لیاقت رو بر میداشت از استقلال.

    • بدون نام

      یکی به نعل می زند یکی به میخ شیوه جدید بازار گرمی همه فهمیدیم که منظور چشمی این است که مسئولین استقلال باید سر کیسه را شل کنند

    • امین تاجی

      عشق منی گلادیاتو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج