جاباما
۷۴۴۵۹۱
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

دستور وزیر کشور برای بررسی سانحه سنندج

وزیر کشور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه تلخ و تاسف بار تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج خطاب به استاندار کردستان تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم برای رسیدگی به خانواده های مصیبت دیده و درمان سریع آسیب دیدگان را بعمل آورد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه تلخ و تاسف بار تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج خطاب به استاندار کردستان تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم برای رسیدگی به خانواده های مصیبت دیده و درمان سریع آسیب دیدگان را بعمل آورد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه تلخ و تاسف بار تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج خطاب به استاندار کردستان تاکید کرد: از استاندار محترم می خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش ;کنند.

متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

مردم غیور و رشید استان کردستان

سلام علیکم

خبر وقوع تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت این واقعه ناگوار که بدون تردید اندوه و تالم آحاد مردم شریف در سراسر کشور را به دنبال داشته است از درگاه حضرت احدیت برای عزیزان از دست رفته رحمت و علو درجات، برای مجروحان این حادثه صحت و شفای عاجل و برای مردم قهرمان و فهیم استان کردستان به ویژه خانواده های محترم مصیبت دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

تاکیدا از استاندار محترم می خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش نمایند.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقیقت

      همه مشکلات دیگه شدن....

    • بدون نام

      تمام شد رفت. مردن و رفتن...دیگر بررسی چیست.

    • مافي

      با دستور شما همه اش زنده ميشوند همانطور که اقتصاد پويا شده

    • بدون نام

      یه تصادف شده روحانی دستور پیگیری میده وزارتخونه دستور پیگیری میده استانداری دستور بررسی میده دادستان دستور برخورد میده و ...
      انگار توی مملکت ما فقط برای تصادفات مسئولین دستورات میدن و برای کارای دیگه ...

    • بدون نام

      انگار وزیر راه نداریم
      سر سانچی هم وزیر رفاه مسئول پیگیری بود

    • بدون نام

      هیچ احتیاجی به دستور ایشون نیست اونا پودر شدن بدبخت ها.... یک سال و نیم پیش اخطار دادن این جاده خیلی خطرناکه این تانکر های فرسوده عراقی قبلاً هم حادثه ساز بود... متأسفم برای اینهمه تزویر و دروغ خدا از بین ببرتتون

    • بدون نام

      اینهمه سوانح تو ایران کدومش نتیجه اش مشخص شد که این یکی بخواد به نتیجه برسه

    • م خسروی

      5ساله فقط اینو پشت میز دیدم. فقط میشینه حرف میزنه

    • امير

      اگه حادثه خيلي كمتر از اين تو هر نقطه جهان پيش ميومدكل مجموعه مقصر همون لحظه استعفا ميدادن،،حالا ما دنبال دليل حادثه هستيم ايا دردي از مردم دوا ميشه؟؟؟

    • بدون نام

      الان که کار از کار گذشته چی رو می خواهید بررسی کنید اونا دوباره زنده میشن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج