۷۴۴۶۵۳
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نامه ۱۶۵ نماینده در خصوص برکناری سیف

۱۶۵ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار برکناری رئیس‌کل بانک مرکزی شده‌اند تا حداقل مردم بدانند که دولت قصد دارد تا تحولاتی به وجود آورد اما متأسفانه تاکنون به نامه نمایندگان مجلس پاسخی نداده اند و نتیجه آن استیضاح ۵ وزیر کابینه می‌شود.

خبرگزاری مهر: محمد حسن نژاد عصر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: از زمان آغاز پیش فروش سکه تاکنون ۶۶ تن سکه به ۱۰۰ هزار نفر در کشور فروخته شده است، یعنی پشتوانه پول ۸۱ میلیون ایرانی به ۱۰۰ هزار نفر فروخته اند.

حسن نژاد افزود: می گویند خودرو وارد نکنید چون ثبت سفارش شده است به طوری که کل واردکنندگان خودرو در کشور تنها ۴۰ نفر است اما بهتر است ۴۰ واردکننده خودرو ورشکسته شود تا اینکه ۸۱ میلیون ایرانی بدبخت شود.

نامه ۱۶۵ نماینده در خصوص برکناری سیف

وی با اشاره به نامه ۱۶۵ نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در خصوص برکناری رئیس‌کل بانک مرکزی، گفت: ۱۶۵ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار برکناری رئیس‌کل بانک مرکزی شده‌اند تا حداقل مردم بدانند که دولت قصد دارد تا تحولاتی به وجود آورد اما متأسفانه تاکنون به نامه نمایندگان مجلس پاسخی نداده اند و نتیجه آن استیضاح ۵ وزیر کابینه می‌شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس بابیان اینکه بنده به هیچ وجه به لحاظ اینکه دولت در مدیریت نابسامانی بازار ضعیف عمل کرده شریک جرم دولتی ها نمی‌شوم، ادامه داد: با استیضاح رئیس‌جمهور به خاطر التهابات نرخ ارز نمی توان کشورداری کرد، علاوه بر این ها کمیته ای هفت نفره تحت عنوان "طرح خروج از بحران" در مجلس شورای اسلامی بعد از سخنان رئیس‌جمهور تشکیل داده ام.

حسن نژاد افزود: بنده به عنوان نماینده مردم به خاطر اینکه عملکرد قابل قبولی در مسائل اقتصادی نداشته شدیدترین انتقادها را نیز می کنم در حالی که نمایندگان می گویند طرح دوفوریتی تصویب شود اما سخن ما تصویب قانون نیست چراکه وقتی دولت به مصوبه خود تعصبی ندارد چگونه می‌تواند به قانون تصویب شده نمایندگان مردم عمل کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دولت مقصره دولتی که تمام وزیروزراش سرمایه دار و تاجرن مشخصه که تمام قوانینش به نفع اونهاس

    • بدون نام

      لطفا آخوندی را هم بر کنار کنید

    • ایرانی

      حالا گیرام که سیف عوض شد ویکی دیگه اومد بجاش ایا معجزه ای در پی این تعویض است؟اصلا چنین چیزی غیر ممکن است چون مشکل اقتصاد کشور ما زیر ساختیست حتی اگر در خال حاضر ر.حانی وتمام کابینش برن کنار ودسته ای دیگه بیان هیچی درست نمیشه !!!!!!

    • بدون نام

      دولت پیروازکارافتاده دولت اشرافی ....

    • بدون نام

      متأسفانه روحانی خیلی دل نازک است و هیچ مقامی را برکنار نمی کند حتی اگر وضعیت کشور به بدترین شکل ممکن برسد.

    • بدون نام

      نگاه کنن ببین چی گفتی تصویب قانون نیست بعدا هرچی هر کاری دلتون میخواید برسر گاز برق ونمیدونمهزاربرنامه دیگه نقشه میکشید مردم در این مواقع میبیند بعدا موقعی که تصویب میکنید به جیب مردم فکرنمیکنید برین خودت گول بزن

    • پرویز

      این آقای سیف مردم و مملکت را بدبخت کرد نه تنها برکناری حتی باید محاکمه شود نمی دانم چرا رییس جمهور اصرار بر حفظ این فرد دارد

    • جواد

      بازم حرفهای تکراری و گول زدن مردم بدبخت بیچاره

    • بدون نام

      باعث تمام بدبختی ما ملت همین آقای صیف است تمام گرانیها دلار سکه مسکن وغیره وغیره همین آقاست از زمانیکه سود بانکها را آورد پائین از فردای همان روز مسکن گران شد دلار گران شد چون مردم پولهایشان را ازبانکها کشیدن بیرون وحجوم بردن به مسکن و دلار وسکه خدا لعنت کند این آقای سیف را خودش سرمایه داره به نظر من این آقارا باید برکنار کنند ومحاکمش کنند

    • بدون نام

      چی میگید شماها؟آقای سیف نورچشمی و سفارش شده آقاست،چطور انتظار دارید اخراجش کنند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشن دولت دست ازسرمردم بردارد بزارین راحت باشند متاسفم برای دولت روحانی

    • بدون نام

      فقط برکناری باید دادگاهی شود

    • بدون نام

      حالا رفت چی سد اب از سرچشمه........‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج