جاباما
۷۴۴۶۹۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شلتاق بچه کروات‌ها روی چمن ورزشگاه

فرزندان ستاره‌های تاریخ‌ساز فوتبال کرواسی بعد از پایان دیدار مقابل انگلیس، چمن استادیوم لوژنیکی را به اختیار خود در آوردند.

ورزش سه: فرزندان ستاره‌های تاریخ‌ساز فوتبال کرواسی بعد از پایان دیدار مقابل انگلیس، چمن استادیوم لوژنیکی را به اختیار خود در آوردند.

هنوز دقایقی از جشن و پایکوبی بازیکنان تاریخ‌ساز کرواسی که اکنون با صعود به فینال جام جهانی تاریخ‌ساز شده‌بودند نگذشته بود که آنها مجوز ورود خانواده‌ها و فرزندان خود را در چمن کسب کردند.

بازیکنان کرواسی در کنار زلاتکو دالیچ که اکنون محبوب‌ترین رهبر فوتبالی محسوب می‌شود در سمت دروازه‌ای که مانژوکیچ آنها را به بهشت برد در کنار هواداران و خانواده‌ها خود انواع جشن و پایکوبی را به جا گذاشتند. اما نقش پایانی و جالب‌تر را می‌توان به فرزندان آنها داد. جایی که شماره ۴، ۷ و ... که پدران تاریخ‌ساز خود را یدک می‌کشیدند با هر ضربه خود فریاد مهیب هواداران کروات را با تعجب نظاره می‌کردند.

هواداران خوشحال کرواسی که حتی با گذشت نزدیک به یک ساعت از بازی قصد خروج از استادیوم را نداشتند، جشن خانوادگی بازیکنان را در چمن تبدیل به یک رقابت جالب و مهیج کردند. جایی که پرشیچ کوچک رهبری و فرماندهی فرزندان دیگر را برعهده داشت و با فیزیک و سرعت بیشتر خود اجازه خودنمایی را به دیگران نمی‌داد. پرشیچ فرزند توپ را در اختیار می‌گرفت و تا میانه زمین فرزندان هم‌تیمی پدر را با خود می‌کشاند و بعد از آن عزم دروازه می‌کرد و با سرعتی جالب توجه توپ را وارد دروازه می‌کرد تا فریاد نزدیک به ۱۵ هزار هوادار کروات باقیمانده در استادیوم لوژنیکی از او خوشبخت‌ترین پسربچه‌ی کروات را بسازد.

بعد از سه بار تکرار این حرکت و همانند دفعات قبلی تشویق هواداران کم کم او جسارت شادی گل را نیز به دست آورد و همانند پدرش با شیرجه به سمت هواداران آن را جشن گرفت.

دالیچ نیز که تا پیش از حضور در محل کنفرانس در کنار بازیکنان حضور داشت و با آنها و در کنار هواداران شادی خود را تقسیم می‌کرد گاهی به سمت پسربچه و دختربچه‌های داخل چمن می‌رفت و آنها را در آغوش می‌گرفت.

در پایان ویدا که در این بازی دقایق سختی را پشت سر گذاشته بود و به شدت تحت فشار قرار داشت به سمت این کودکان رفت و با آغوش کشیدن‌شان آنها را به سمت رختکن برد و با شوت کردن توپ به سمت سکوها آن را تقدیم هواداران تیمش کرد.

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

شلتاق بچه کروات‌ها روی چمن ورزشگاه

شلتاق بچه کروات‌ها روی چمن ورزشگاه

شلتاق بچه کروات‌ها روی چمن ورزشگاه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینه ثمره داشتن یه مربی بزرگ مثل دالیچ تسلیت به فدراسیون پنج ستاره .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج