۷۴۴۷۷۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پلیس: مراقب فروش لیزینگی خودرو باشید

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: درج آگهی در مطبوعات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نیست.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: درج آگهی در مطبوعات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نیست.

سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت آپارتمان و خودرو در ماه‌های اخیر، احتمال اینکه کلاهبرداران حرفه‌ای به سمت و سوی سوء استفاده از شهروندان تحت عناوین مختلف روی آورند متصور می‌باشد که خریداران در هنگام خرید و فروش مراقب باشند.

وی ضمن هشدار و لزوم توجه شهروندان در این خصوص افزود: درج آگهی در مطبوعات از سوی شرکت‌ها، موسسات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نمی‌باشد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: مردم نباید به همه شرکت های لیزینگ خودرو اعتماد کنند و پیش از پرداخت هر گونه وجهی از مجوزدار بودن آن شرکت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل کنند.

وی اضافه کرد: اسامی شرکت های مجاز در فروش لیزینگی خودرو در سایت بانک مرکزی به نشانیwww.cbi.ir موجود است.

اکبری خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیش خرید ملک باید علاوه بر اینکه از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده مطمئن شوند، قرارداد را در بنگاههای معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند، ضمن اینکه فروشنده نیز موظف است سند اولیه ملک را به رؤیت مشاور املاک و خریدار برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما مواظب باشیم ؟! پلیس پس چیکاره اس ؟؟ پلیس باید جلوی فعالیتشان را بگیره آها یادم نبود پلیس مشغول جلوگیری از چیز های دیگه هست

    • رضا

      هیچ اثری در سایت نیست از خودش درمیاره

    • alireza

      هفته گذشته از درب خونه موتورسیکلتم را دزدیند الان بعد یک هفته پاسگاه برام صورتجلسه ننوشته حتی برای اینکه موتور را دزدین زنگ زدم گفتن گشت میفرستم اومدن ولی از ماشین پیاده نشدن و بدون تنظیم صورت جلسه رفتند حتی قبول نمی کنند که برام شکایت بنویسند و میگن برو دادگاه منم در روستا موتور ندارم سر کار به زور میرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج