۷۴۵۰۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رژیم صهیونیستی، سفیر اتحادیه اروپا را احضار کرد

صهیونیست‌ها که در پی تصویب لایحه‌ای نژادپرستانه برای «تعیین ماهیت اسرائیل به عنوان دولت_ملت مردمان یهودی» هستند، انتقاد سفیر اتحادیه اروپا را تاب نیاوردند و وی را احضار کردند.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه «امانوئل ژیوفره» سفیر اتحادیه اروپا در فلسطین اشغالی را به خاطر انتقاد از لایحه موسوم به «دولت-ملت یهود» احضار کرد.

لایحه دولت-ملت یهود که این روزها در کنست در حال بررسی است و حتی در داخل رژیم صهیونیستی هم منتقدان جدی دارد، هدفش تعیین ماهیت اسرائیل به عنوان «دولت-ملت مردمان یهودی» است.

رژیم صهیونیستی، سفیر اتحادیه اروپا را احضار کرد

آنطور که روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داده، انتقاد ژیوفره از تحرکات کنست برای تصویب این طرح جنجالی، انتقاد مستقیم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

نتانیاهو در واکنش به این انتقاد گفته: «اتحادیه اروپا نه تنها به گروه‌های مخالف اسرائیل و شهرک‌سازی غیرقانونی کمک مالی می‌کند، حالا دیگر در مسائل مربوط به قانون‌گذاری اسرائیل هم دخالت می‌کند. مشخص است که آنها هنوز نفهمیده‌اند که اسرائیل یک کشور دارای حق حاکمیت است.»

منتقدان لایحه دولت-ملت یهود می‌گویند که این لایحه نژادپرستانه، گام دیگری در جهت پاکسازی قومی فلسطین اشغالی از ساکنان غیریهودی است.

احضار امروز، اولین تقابل دیپلماتیک صهیونیست‌ها و اروپا در روزهای اخیر نیست. دیروز هم رژیم صهیونیستی سفیر ایرلند را در اعتراض به تصویب قانون منع خرید کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری در سنای ایرلند، احضار کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج