جاباما
۷۴۵۰۱۱
۱۲۰ نظر
۵۰۰۴
۱۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

عمران‌زاده: با این شرایط، استقلال نابود خواهد شد

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که با شرایط کنونی این تیم نابود خواهد شد. او همچنین از مسئولان وزارت ورزش انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به شرایط آبی‌پوشان شد.

تسنیم: حنیف عمران‌زاده درباره وضعیت این روزهای تیم استقلال اظهار داشت: مقصر اول کادر فنی است و سپس مدیریت. کادر فنی چطور لیست داده است؟ لیست دو حالت دارد، اول اینکه اسکلت فصل گذشته حفظ شود و بعد به دنبال بازیکن جدید باشند. اسکلت تیم که حفظ نشده هیچ، یارگیری هم طوری بوده که با نظر سرمربی انجام نشده است. بازیکن از سپیدرود رشت گرفتند، تمرین کرده و سپس او را نخواستند. مگر چنین چیزی می‌شود؟

وی افزود: به مدیریت باشگاه خُرده نمی‌گیرم، چون هر چقدر که پول داشته باشید، آش می‌خورید. مگر اسپانسر استقلال و پرسپولیس یکی نیست؟ رئیس مجمع این دو باشگاه یکی نیست؟ استقلال از نقل و انتقالات محروم نیست و نمی‌تواند بازیکنش را حفظ یا جذب کند، اما پرسپولیس که محروم است، به راحتی بازیکن می‌گیرد و مجانی به تیم دیگری می‌دهد تا آمادگی‌اش را حفظ کرده و نیم فصل به پرسپولیس برگردد. آقایان وزارت ورزش، اگر پرسپولیس برای وزارت است، استقلال هم متعلق به این وزارتخانه است. اگر پرسپولیس در آسیا حضور دارد، استقلال هم باید در مرحله یک هشتم نهایی بازی کند. هر دو تیم نماینده ایران هستند. چطور باید پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند، اما استقلالی‌ها ناراحت؟

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: چند سال در استقلال بازی کرده‌ام، اما چنین چیزی را ندیده بودم، مگر می‌شود استقلال نه بازیکنش را حفظ کند و نه بازیکن بگیرد؟ امید ابراهیمی دیوانه نبود که برود، اگر با او راه می‌‌آمدند، در استقلال می‌ماند. سیدمجید حسینی بازیکن خوبی است و در تیم ملی بازی کرده و حقش است که در اروپا بازی کند، اما باید طوری با او قرارداد می‌بستند که بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار نصیب باشگاه می‌شد. ابراهیمی کم مهره‌ای برای استقلال بود؟ او ستون و به قول شفر فرمانده تیم بود. باید طوری با ابراهیمی رفتار می‌کردند که بماند. امید بدش نمی‌آمد که فوتبالش را با استقلال تمام کند.

«بدهی پرسپولیس دو برابر استقلال است، اما آنها بازیکن می‌گیرند و استقلال هنوز اندر خم کوچه است.» عمران‌زاده با بیان این جمله ادامه داد: زمانی که فصل شروع شد، فاجعه برای استقلال هم آغاز می‌شود. آقای وزیر ورزش! هواداران دیگر طاقت ندارند و به خدا خسته شده‌اند. باز هم قرار است اول فصل قهرمانی بپرد و پرسپولیس به راحتی مانند دو فصل گذشته بدون رقیب قهرمان شود؟ آقای وزیر ورزش، حداقل دستور بدهید بررسی کنند که چرا باشگاه استقلال به این وضعیت گرفتار شده است. باشگاه را که واگذار نمی‌کنید، حداقل سر و سامان بدهید.

عمران‌زاده: با این شرایط، استقلال نابود خواهد شد

وی با انتقاد از مسعود سلطانی‌فر گفت: آقای وزیر! عالم و آدم می‌دانند شما پرسپولیسی هستید، برانکو خودش گفته از وزیر ورزش تا خیلی از مسئولان فعلی در دولت پرسپولیسی هستند. پسر شما هم اعتراف کرده که پرسپولیسی است. باز هم دم مازیار ناظمی (مدیر روابط عمومی وزارت ورزش) گرم که گفت طرفدار تیم ملی است. به امام حسین (ع) قسم‌تان می‌دهم که همه چیز را علنی نکنید. فردا به قطری‌ها ببازیم، بر سر ما می‌کوبند. در اسکوبورد نمی‌نویسند، استقلال تهران، می‌نویسند استقلال ایران.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: پیشکسوتان ما فقط نگاه می‌کنند و چیزی نمی‌گویند، اما آقای افتخاری، لطفا مصاحبه کن و بگو مشکل چیست. سال گذشته به موقع تغییر و تحول ایجاد کردید و با آوردن شفر قهرمانی حذفی نصیب استقلال شد، اما الان وضعیت چطور است؟ دیگر هواداران استقلال با قهرمانی جام حذفی و حتی برد در دربی قانع نمی‌شوند. هواداران قهرمانی لیگ برتر یا آسیا را می‌خواهند. هوادارای که زیر باران به ورزشگاه می‌آید، حقش نیست که این گونه تیمش نابود شود.

عمران‌زاده اضافه کرد: مهدی رحمتی و آرش برهانی شاهد هستند که با من جوجه کبابِ علی فتح‌الله‌زاده با استقلال تمدید کردم. قرار بود برای دعوا پیش فتح‌الله‌زاده بروم، اما نمی‌دانم فتح‌الله‌زاده مهره مار داشت یا هر چیز دیگری که قراردادم را تمدید کردم. همان سال تراکتورسازی زمان رسول خطیبی دو برابر استقلال به من پول می‌داد که امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفت از هر کسی انتظار داشتم، اما از حنیف نه. خیلی زود با علی نظری جویباری تماس گرفتم و گفتم کجا هستید که بیایم نزد شما. نظری جویباری هم به کنایه گفت ستاره سهیل شدی که پیدایت نمی‌کنیم؟ رفتم دفتر جویباری و سفید امضا کردم. قراردادم برای سالی که 8،9 گل برای استقلال زده بودم، 900 میلیون بود، اما سال بعد 800 میلیون بستم. بازیکنان هم باید معرفت خرج بدهند و راه بیایند. البته روزبه، سیدمجید حسینی و ابراهیمی حق دارند تا بلایی سر ما آمد، سر آنها نیاید.

عمران‌زاده با بیان اینکه استقلال به نوعی منفجر شده، افزود: تیم نصف و نیمه راهی ترکیه شده است. چه کسی از این وضعیت ضرر می‌کند؟ بازیکن یا مدیر؟ این هواداران هستند که بیشتر از همه ضرر می‌کنند. هوادار است که باید منزلش بنشیند و با دیدن این وضعیت حرص بخورد. هواداری که باید هزار تومان هزار تومان جمع کند و با موتور دوستش بیاید ورزشگاه و تیم را تشویق کند. آقای بازیکن، به خاطر هواداران، قیمت‌ها را کم کنید.

عمران‌زاده: با این شرایط، استقلال نابود خواهد شد

وی باز هم اشاره‌ای به وزیر ورزش کرد و گفت: آقای وزیر، لطفا عکس‌العملی نشان داده و به عنوان رئیس مجمع دستور رسیدگی بدهید. مگر می‌شود پرسپولیس یار بگیرد و به تیم‌های دیگر بدهد، اما ما نتوانیم بازیکن بگیریم؟ شنیدم وریا غفوری سفید امضا کرده که البته پشیمان می‌شود، اما باز هم دمش گرم. فکر کنم با این شرایط تا سال ۱۴۰۰ و در دولت فعلی، استقلال نابود شود. ۱۲ روز دیگر لیگ شروع می‌شود، معلوم نیست در خط دفاعی و خط هافبک استقلال چه کسانی بازی می‌کنند؟ وقتی ابراهیمی رفت باید بازیکنی در سطح ابراهیمی یا یکم پایین‌تر بیاورید نه بازیکنی که سطح فنی‌اش ۱۰ برابر پایین‌تر است.

مدافع پیشین استقلال در ادامه به تسنیم گفت: چطور پارسال پول بود، اما امسال ندارند؟ اسپانسر کجاست که این همه برای پیامک تبلیغ می‌کرد؟ مگر همان پیامی که پرسپولیسی‌ها می‌دهند، استقلالی‌ها نمی‌فرستند؟ چطور پرسپولیس توانسته سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی را بگیرد، اما استقلال نه؟ البته رفیعی با دلش آمده است، بازیکنان ما از جمله روزبه و امید، دلی هستند، اما باشگاه هم باید تکانی بخورد. بازیکنی که ۵۰۰ میلیون طلب دارد، با چه امیدی قراردادش را تمدید کند؟ اسپانسر باشگاه چه کار می‌کند؟ چرا اسپانسر در برنامه تلویزیونی مانور می‌دهد؟ تا زمانی که این دولت باشد، پرسپولیس راحت همانند دو سال گذشته قهرمان می‌شود.

عمران‌زاده عنوان کرد: آقایان! حقوق‌ها که کم شده، دلار سه هزار تومانی ۱۰ هزار تومان شده و فقط ورزش دلخوشی مردم است، این دلخوشی را از آنها نگیرید. با این شرایط اقتصادی، حق هواداران استقلال این نیست. آقایان! از آه هواداران استقلال بترسید، تیم محبوب‌تان را بالا بردید، اما کاری کنید که استقلال هم بالا بیاید. مسئولان پرسپولیسی دولت و وزارت ورزش، اجازه دهید مردم دربی را با لذت ببینند. با همه این حرف‌ها استقلال شیر است و شیر حتی اگر پیر باشد باز هم شیر است مثل دربی سال پیش که یقه پرسپولیس را گرفت. آقایان، هر چه ظلم کنید، هواداران استقلال جریحه‌دار می‌شوند، انگیزه بازیکنان فعلی بیشتر شده و کاری می‌کنند که پشیمان شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زکی

    • بنده خدا

      چرا این همه چرت گفتی حنیف معلومه خوب سوختی

    • آتای

      واقعا گل گفتی حرف دل همه هوادار ها رو گفتی درود به شرفت

    • ملاحی

      حنیف چرت نگوخواهشا

    • مرد

      این عمران زاده چی میگه

    • mojtaba

      چی میگی فازت چیه ؟؟؟بازیکنان پرسپولیس اگه قهرمان شدند به خاطر عرضشون بوده. تو هم برو کشکتتو بساب......

    • محمد استقلالی

      باز دمتگرم تو حرف دل مارو زدی وگرنه که پیشکسوتای ما همه خوابن
      ماهوادارو انقد این مدت حرص خوردیم که جون به لبمون رسیده آخه چقد باید توسط این پرسپولیسیا مسخره بشیم که بگن شما کلا محرومین باز ما ۴تا بازیکن گرفتیم استقلال نگرفت به خدا خسته شدیم
      آقای افتخاری اگه نمیتونی برو
      بازم دمتگرم حنیف

    • محسن

      چرت گفتن از استعدادهای خوب کیسه تنان هاست.

    • حسین طاهری

      آقای عمران زاده یادت رفت عمدا باعث نابودی راه آهن و صبای قم شدی باپنالتی های عمدی که به استقلال دادی...بعدش هم دوهفته پیش که پندارتایمت شبانه ترقه میزد یادت رفت

    • رضا

      دمت گرم حنیف شیر مادرت حلالت .
      الحق که غولی

    • حامد

      احتیاجی نیس خودتو با این حرفای صد من یه غاز محبوب استقلالیا بکنی . شما قبلنا خودتو به همه ثابت کردی . میخوای قهرمانیهای پرسپولیس رو لوث کنی با این حرفات .
      مگه همین استقلالیا نرفتن دم وزارت ورزش که منصوریان مربی استقلال بشه . مگه بهترین ستاره ها رو با قیمتای نجومی چند برابر نیاز تیم نگرفت که برا پرسپولیس بازیکن نباشه برا قرارداد . مگه همتون رجز نمیخوندید حالا که بعد از صدوپنجاه میلیارد هزینه هیچ پخی نشدید از فیفا بگیر بیا پایین همه پرسپولیسی شدن و شما هم مظلوم . بابا سنگ پا جلو کیسه کشا هیچه ....

      پاسخ ها

      • حمید دکوراد

        دمت گرم خوب گفتی

    • بدون نام

      جای این چرت و پرتا وگیر دادن به وزیر ورزش از مدیر عامل و پندار تایم بی عرضه تو ن انتقاد کنید که بدون اجازه شوفر بازیکن گرفتن از شوفر انتقاد کن که تیم و دیر تمرین داد چ ربطی به وزیر داره

    • محمد رضا

      ببند بابا ...خوبه همه خرج ها رو شما میکنین ...تقصیر خودتونه همیشه بازیکن مصدوم میخرین چیکار به وزارت داره ... پارسال چندتا بازیکن خریدید درصورتیکه پرسپولیس تعداد کمتری خرید ولی شما کلا نمیتونید نتیجه بگیرید

    • شما

      حرفای چرند اینو چرا گذاشتین!!!؟؟استقلال پارسال چند برابر پرسپولیس پول خرج کرد حالا نتیجه شو میبین

    • Ss

      دمت گرم اقا حنیف که حرف دل تاج ها رو زدی.
      لعنت بر دار و دسته لنکی که کمر به نابودی استقلال بسته اند و انقد تابلو دشمنی دارند که همه متوجه شدند.
      اقای لنگی بترس از روزی که تو خیابان یا حتی تو دفتر کارت یقه تو بگیریم.
      لعنت خدا بر دشمنان تاج کبیر

    • Hiissss

      خجالت بکش کیسه کش ها که ۲تا۴ صبح قرارداد میبستن

    • مسعود

      عجب...
      چطور پارسال و پیارسال که با بسم الله و‌صلوات ، داش علی منصوریان رو آوردید و گفتین علیمنصور داعاشمونه!!!!! حرفی از وزیر پرسپولیسی نبود؟؟؟ همون اول فصل رفتید ته‌جدول و هدفتون بقا توی لیگ برتر شد.
      چطور وقتی دربی برگشت پارسال که پرسپولیس ضعیف ترین بازی کل لیگش رو انجام داد و ترکیبش عجیب ترین ترکیب فصلش بود(امیری بازیساز بود ، فرشاد رفته بود چپ ، ...) و خیلیا گفتن این بازی ، سفارشی بوده وزیر پرسپولیسی نبود؟؟؟؟
      چطور اول فصل امسال و پارسال شب و نصف شب بمب ترکوندید و کری میخوندین وزیر پرسپولیسی نبود؟؟؟
      چطور وقتی ۴تا ملی پوش دادین تیم ملی همه چی خوب بود اما حالا که بازیکناتون با پیشنهادای خوب و پر پول مواجه شدن ، وزیر پرسپولیسی شد؟؟؟
      به‌گفته اکثر کارشناسا فصل قبل بیشترین نفع داوری مال استقلال بود و پرسپولیس جزو تیمایی بود که بیشترین ضرر رو از داوری دید.چرا وزیر پرسپولیسی فکری بحال داوری نکرد؟؟؟؟
      نه داداش ، خودتم خوب میدونی داری آب رو گل آلود میکنی.
      اینکه ابراهیمی و حسینی رفتن چه ربطی به وزیر داره آخه؟؟؟
      اینکه ترابی و سروش از بچگی پرسپولیسی بودن تقصیر وزیره؟؟؟؟
      اینکه سام‌کن رو از سپیدرود گرفتین و شفر نخواستش تقصیر وزیره؟؟؟؟
      حتما انتظار داری وزیر همه کاراشو بذاره زمین بیاد براتون بازیکن بخره ، مربی بیاره ، با تیام مذاکره بکنه ، خودشم تیم رو اردو ببره آخرشم بگین وزیر پرسپولیسیه!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کم چرند بگو لنگی حقیر

    • فرهاد مزیدی

      این همه دولت به کیسه کمک کرد و ارز دولتی داد و همه جوره هوای کیسه رو داشت. حالا این بازیکن معمولی اومده درباره سرورش حرف میزنه و کل دولت رو پرسپولیسی میدونه؟؟؟

    • farkabiri2@gmail.com

      دمت گرم حنیف ــ تیم دولتی واجبتره انگار

    • مرتضی

      جوگیر شدی ها داداش!!!!!

    • بدون نام

      ان شاالله،چون چشم دیدن پیشرفت سرورتونو ندارید.

    • بدون نام

      دمت گرم حنیف

    • علی فقط کریمی

      چی
      زدی حالت طبیعی نیست ،زمان احمدی نژاد یادت رفته با سرورتون چه کردن،،،،،پرسپولیس قهرمان میشه چون حقشه،،،،،همین جام حذفی هم با هزار اما واگر بهتون دادن،،،،،،اگه سوزش شدید داری کالاندولا بزن

    • حامد عمادی

      یه تیم یازده نفره بیشتر بازیکن گرفتن هنوزم مینالن این سوزش بخاطر چیز دیگست

    • مجید

      فازت چیه تا چند روز پیش نصف شب با بازیکن قرارداد میبستین وزیر پرس نبود حالا که سر مربی تیمتون دنبال خوش گذرونی بود الا یادش افتاد بیاد بالا سر تیم الا وزیر قرمز شد

    • بدون نام

      شلغم هم قاطی میوه ها شده...

    • علی

      بروگم بشو امسال تو تیم به این روز کشوندن

    • بدون نام

      یه مشت حرفهای بی اساس و بدون دلیل

    • حمید لک

      دمت گرم حنیف با تعصب . قشنگ معلومه لیگ رو مهندسی کردن . استقلال بکنار مگه میشه این همه تیم خصوصی و شهرستان هم یدفعه با مخ بخورن زمین ؟ واقعا عجیبه . قدرت رسانه پرسپولیس قویه وگرنه اگر استقلال شرایط امروز حمایتی بینظر پرسپولیس رو داشت تمام رسانه ها به استقلال لحظه ای مثه فصل آخر قلعه نوعی حمله میبردن و حاشیه سازی میکردن .آقا استقلال و تیمای شهرستانی حمایت اضافی نمیخوان حمایت برابر برای رقابت سالم میخوان همین .تو رقابت سالم پرسپولیس قهرمان شد نوش جونش نه اینجوری دیگه

    • بدون نام

    • بدون نام

      عامل اصلی ضعیف شدن استقلال تو وامثال تو بودن.

    • بدون نام

      انگار وزیر اومده تو پرسپولیس بازی کرده قهرمانش کرده، همش نتیجه زحمت خودشون بوده، دنبال محبوبیتی آقای عمران زاده؟ خنده داره واقعا

    • علی

      انگاربه تک تک تیما پول دادن ک ب پرسپولیس ببازن تا قهرمان بشه، مدیرای استقلال بی لیاقتن چ ربطی ب پرسپولیس داره

    • بدون نام

      دمت گرم خدااایی حرف دلمو زدی. این لنگی ها از خدا نمیترسن . ایشالله که خدا به زمین گرم بزنتشون.

    • علی

      به پرسپولیس چه هرچی بیلیاقت توی استقلالن،حالت خوب نیستا

    • یلداY

      حنیف چقدرررر حرفات حرف دل همه ماهاست.....

    • امیرکریمی

      بازیکنان نمیدونندمعرفت چندتانقطه داره.معرفت براشون مثل پول سه تا نقطه داره.دم ما گداوگشنه ها گرم.

    • ایرانی.

      توچراخودتومیکشی توکه دیپورت شدی وبااین کاسه لیسی دعوتت نمیکنن بری کیسه. خخخ.

    • کیسه ی کثیف

      تو هنوز زنده ای ،سوتی الملک ؟

    • بدون نام

      شش تای ها فریادنمیزنن

    • امیر

      حنیف اعصاب نداریا!!!!

    • امیر

      بی کفایتین به پرسپولیس چه

    • بدون نام

      مثل اینکه الان 2ساله استقلال 10برابر همه تیم ها خرج دست دولت گذاشته پارسال تیم منصوریان پرخرج ترین تیم تاریخ فوتبال ایران بود هنوز کسی داریوش شجاعیان یا تیام و خیلی ها رو که با قرارداد بی سابقه اومدن فراموش نکرده هرچی بازیکن دله میلیاردی میاره اما بازم ....میزنه گناه وزارت ورزش چیه اخه؟؟ برو تحقیق کن آقای فرت ببین تو این دو یا سه ساله کی میلیاردی خرج کرده از بیت المال پس علکی شعر نگو آدم!!!

    • بدون نام

      کیسه ها بدجور سوزش گرفتند

    • امیرکریمی

      ....ازیکطرف میگی بازیکنها بایدکمتربگیرنندازطرف دیگه میگی وریا سفیدامضاکرده پشیمان میشه.زمان شما دلار۳هزاربودنهصدتامیگرفتی الان دلارشده۱۰هزاریعنی ۹۰۰شماان موقع۳برابرپول الان بود.الان اینها نهصدمیلیون میگنند۹۰۰تا.یعنی۹۰۰میلیون راپولی نمیدونند

    • صداقت

      چرت وپرت گفته

    • R.Ganji 7

      من که نفهمیدم استقلال شیره یا تا 1400 نابود میشه

    • علی

      آیکیو پرسپولیس اگه واسه سروش و ترابی مجموع هفت میلیارد داده باشه که نداده به پولی که کیسه واسه فقط تیام میخواد بده نمیرسه تازه مالیات رو هم میدن هر وقت عشقش کشید هم میتونه بره

    • جوان بی کار افسرده

      تیم استقلال اورزه نداره بازیکناشو حفظ کنه یا بازیکن باکیفیت جذب کنه چرا می اندازید گردن وزیر ورزش؟ یا میگید پرسپولیس رو بیشتربهش می‌رسند

    • بدون نام

      دمت گرم حنیف جان حرف دل مارو زدی .من کار به پرسپولیس ندارم.چرا تکلیف استقلال رو معلوم نمیکنید .مگه نباید این بچه ها از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنن

    • بدون نام

      وقتی گله ای نصف شب بازیکن می گیرند به پرسپولیس چه ربطی داره
      اگه پول ندارند چطور شش میلیارد به تیام میدن
      نالایقی و زدو بندها چه ربطی به وزیر داره

    • علی

      خیلی ببخشید عمرزاده و امثال شما ها
      میدونید که چرا تیمتون به این روز گرفتار شده چون همش دوست دارید عین پرسپولیس بازیکن بگیرید
      چیکار وزیر ورزش داره ؟؟
      چطور اون موقع ها که چهار برد پست سر هم با باند بازی و فوتوشاپ و کثافت کاری بردید حرف نزدید؟؟
      بازیکن دوست نداره بیاد تو تیم شما بازی بکنند مگه زوره ؟؟؟
      اینکه ابراهیمی سر از یه تیم دیگه درمیاره نشون از بی عرضه گی خودتون داره نه وزیر
      لطفا آقای وزیر از این آقایان و باشگاه کیسه شکایت بفرمایید که همینطوری نیان تهمت بزنند
      عرضه دارید بیاید قهرمان بشید نه هی سنگ میندازبد جلوی سرورتون

    • golpesar

      ساقیت کیه ؟چی زدی بابا؟ یکم آرومتر .اینقد حرص نخور یوقت میترکی خخخخ

    • بدون نام

      درود خدا بر حنيف! باور کن جایتون توی استقلال خالیه.

    • مهدی سلامات

      خواهشاً شماخوری نکن واسم پرسپولیس رونیار اگه مدیرتون بی عرضه است به وزبر وپرسپولیس چه ربطی داره

    • سیاوش

      چرا اینقدر چرت و پرت میگی
      آه طرفدار استقلال ... یعنی چه ؟
      خدا مقداری عقل بهت بده ّ
      وزیر پرسپولیسی .. دولت پرسپولیسی ....
      توهم زدی ...
      در عمل وزیر و اطرافیانش نشان دادند که قرمزند یا آبی.....
      برو یقه پندارتایم یا افتخاری پرافتخار رو بگیر
      خیلی مظلوم نمایی کردی
      یه لحظه تو رو با برادران مظلوم فلسطینی اشتباه گرفتم

    • بدون نام

      تو هم یکی هستی مثل فتح الله زاده ...دروغگو راحت قسم میخوری ..
      بعد ابله همون تیام اندازه کل بازیکنای ما پول گرفته..بعدشم
      سال قبل شما چقدر بازیکن گرفتید ..اندازه ۳ تا تیم بازکن گرفتید

    • ج گ ج

      پولو تو میگری ,از هوادار خرج نکن, هوادار اگر عقل داشت برای این فوتبال پولی خرج نمیکرد و ورزشگاه نمی اومد

    • محمدرضا

      والا تا وقتی که بازیکن میگرفتن که خبری از وزیر پرسپولیسی نبود ، حتی دلار دولتی هم واسه بازیکنا و اردو خارجشون گرفتن باز وزیر پرسپولیسی نبود
      حالا که بخاطر بی کفایتی مدیراشون بازیکنای خوبشون دارن میرن و مدیرا هم بازیکنای مورد نظر مربی رو نگرفتن صداشون در اومده . فک کنم دیده جا خالی شده میخواد یه کاری کنه باز ببرنش استقلال
      بی کفایتی مدیراتونو گردن بقیه نندازین . چرا نمیگه همین اسپانسر اول فصل به استقلال پول داد؟ یا پارسالم همینطور؟
      اینارو نمیشه نفهمیده باشه ، فقط الان اب گل الوده ، میخواد ماهی بگیره
      ما هم از مدیرامون انتقاد داریم ، پرونده گولچ که نباید میباختیم و حتی پرونده طارمی
      درمورد بدهی هم که باز احتمالا بی اطلاعه . بیشتر بدهی های پرسپولیس و استقلال بدهی مالیاتی هست نه بدهی به اشخاص . توی تمام این سالا هزینه های باشگاه ها از درامداشون بیشتر بوده ولی به جای اینکه فرم خوداظهاری مالیاتی پر کنن و بفرستن برای اداره مالیات ، فرمی نفرستادن ، اداره مالیات هم به صورت علی الراس هر سال براشون بدهی منظور کرده که اگر مدیرا کارامد باشن این بدهیایی که به این دلیل به وجود اومدن تمامش باید صفر شن ، چون وقتی سودی نبوده و همیشه زیان بوده قاعدتا مالیاتی هم وجود نداره .

    • حسین

      حرف حنیف از سر عقده است .همه پشت هیئت مدیره باشیم

    • مصطفی

      آقا خجالت بکش دست از این خاله زنک بازیها و فراکنی‌ها بردار استقلال پارسال گرانترین تیم لیگ بود و افتخاری خودش در برنامه نود اعلام کرد که با روابطش از طریق جهانگیری معاون رئیس جمهور برای استقلال پول میآورد و به شجاعیان نزدیک پنج میلیارد پول دادن وهمه ستارهها را جذب کردن ولی نتیجه نگرفتم.امسال هم که اول استقلال نصفه شب بازیکن میخرید چطور اون موقع وزیری پرسپولیسی نبود حالا که پرسپولیس دوتا بازیکن خرید وزیر پرسپولیسی شد.در ضمن امسال بانک مرکزی چند هزار دلار ارز دولتی به استقلال داد ولی به پرسپولیس نداد چون استقلال تیم حکومتی است.

    • بدون نام

      تیمی که پیشکسوتش اینقدر بی انصاف و دروغگو باشه ازش هیچ انتظاری نیست و از ریشه خراب هست .وقتی کم میارن میگن وزیر پرسپولیسی هست.استقلال فقط به تیام شانزده میلیارد پول داده که بودجه یک سال یک تیم هست و هشت میلیارد هم به جباروف پس این پولا از کجا اومده در ضمن استقلال حاضر شده مالیات این دو را نیز بدهد که چهار میلیارد هست و خلاف قانون میباشد پس اقای نحیف عمران زاده قبل از این که حرف بزنی کمی اطلاعاتت را ببر بالا

    • بدون نام

      اخه شیشتقلال و با پرسپولیس مقایسه میکنن

    • سعید

      بابا شما استقلالیا خیلی پر رویید.گندمیزنیت میگی وزیر پرسپولیسیه.اگه وزیر پرسپولیسیه چرا دلار دولتی میرسه به کیسه.چرا قراردادهای چندمیلیاردی چندساله مال بازیکنهای تیم کیسه اس.مثل جباروف تیام شجاعیان و.... ازنظر فنی و تاکتیکی به پرسپولیس نمیرسید مغلطه نکنید توروخدا شما کوچیک شدید چندساله اینو دیگه گردن وزیر نندازید

    • تاجی

      درود به شزفت حنیف جان

    • مجید

      دمت گرم بچه غول کاش همه مثل خودت باشن

    • اشکان محمدی

      خیلی نفهمید...پرسپولیس مدیر دار

    • موسوی

      ببینید چه کسی داره نظراتش را بیان میکنه!!!! حنیفی که چهار کلاس سواد نداره و اسمش هم نمیتونه بنویسه!!!آقای بیسواد فصل قبل تیمتان کیسه دو برابر پرسپولیس بازیکن گرفت و هزینه کرد.بازیکنانی که ارزش صد میلیونی داشتن ،میلیاردی گرفته!!!مشکل کیسه پارسال این بود که مدیران و سرمربی کیسه نگاه میکردن که برانکو و پرسپولیس کدوم بازیکن را میخواد تا باهاش قرارداد ببندن،نگاه به نقاط ضعف و قوت تیمشان نداشتن،فقط و فقط بازیکنان مد نظر پرسپولیس را میخواستن.در ضمن طرفدار پرسپولیس دو برابر کیسه هستن و اوناییکه پرسپولیس هستن شعور فوتبالی دارن ،چیزی که کیسه ها ذره ایی از اون ندارن.

    • بدون نام

      دیگه رنگ استقلال و پوشیدن پیراهنش رو نمی‌بینی ،...

    • محسن

      حنیف واقعا آدم بدبختی هستی چاپلوسی تا کی بیچاره

    • علی تاجی

      دم خدات گرم ... الحق که از مکتب حجازی ها و تاجی ... شیر مادرت حلالت باشه حنیف ...

    • فرشاد

      احسنت به غیرتت....خدا لعنت کنه این عوضی های لنگی رو.....

    • M:M

      آخه 24میلیاردفقط پول تیام وجبارفتونه چطور میگه فدراسیون پرسپولیسیه اخه به فدراسیون چه که بازیکون میگیرین بعد معلوم میشه مصدوم بود اخه بازیکنانتون به خاطر پول رفتن البته حقشونه وقتی یکی16میلیاردگزفته اونا هم که ملی پوشن میخوان

    • بدون نام

      عزیزم انقدر تند نرو یاتاقان میزنی.وقتی مدیرشما نمیتونه قرارداد درست حسابی با تیام ببنده واون بیاد و بدرخشه ویکم پول بده باشگاه بره چه ربطی به پرسپولیس داره.مدیران شما شبانه بمب میترکوندن صبح عکس میزاشتن چه ربطی به وزیر داره؟نمونش بیرانوند میخواست بیاد استقلال مدیرتون سید مهدی رحمتی روخرید بعد بیرانوند پیشرفت کرد حالا هم اگه بره باشگاه به درامد خوبی میرسه این چه ربطی به پرسپولیسی بودن وزیرو پسرش داره؟شما دوغت روبنوش عزیزم!!!که میخوای بااین نظرات هنوز خودتو مطرح نگه داری!!!!!!

    • ممدبلک

      یه چیزی مبگم یواش بخندید.پندار تایییییییم.

      خخخخخخخخخخ

    • رضوی

      اگه مسئولین پرسپولیسی بودندپنجره نقل وانتقالات تابستانی را ازادمیکردندداری میسوزی که ازاستقلال بیرونت کردند وبرات تره خردنمیکننداینقدرپاچه خواری نکن برو کیسه کشی کن کیسه کش

    • داور

      مردم را چه فرض کردی توهم ردی از بس زد و بند در استقلال است همه بازیکنانش فراریند چه ربطی به بنده خدا وزیر دارد تا دیروز که باد داشتید 4 ملی پوش دارید خوب این نتیجه بازی در جام جهانی است بازیکن دنبال پول میرود اما دوست داشتید ترابی و رفیعی را با دستبند تحویل استقلال دهند

    • بدون نام

      خیلی از قهرمانیهای پرسپولیس سوختی داری حرف مفت میزنی، یادت رفته دوره دولت احمدی نژاد که خودش طرفداراستقلال بود پرسپولیس نابود کردن، برو پی کارت

    • بدون نام

      درود به شرفت.خدا جای حق نشسته
      جواب لنگیا با خود خدا

    • بدون نام

      چرا نظرات من چاپ نمیکنی معلومه که او هم کیسه کشی

    • بدون نام

      چرت نگو کیسه جان عرضه ندارند بازیکن خوب بگیرن کار به ارتش سرخ نداشته باش
      بعدش مگه بازیکن خوب مغز خر خورده که بیاد کیسه کشی کنه

    • علی

      چراحرف بیخودمیزنی ازوقتی که ده نفره توده دقیقه پوکوندنت عقدای شدی هرآدم عاقلی اینومیفهمه به قول خودت بدهی پرسپولیس دو برابر استقلاله پس چطور ادعا میکنی به این تیم کمک شده نه جونم اونایی که اومدن ازبچگی عاشق پرسپولیس بودن حالا اگه بازیکنی دوست نداره بیاد کیسه وزیر بره منت کشی کنه

    • پرسپولیسی شیش اتیشه

      نحیف عمران زاده پرسپولیس دو برابر کیسه تو سامانه پیامکی هوادار دار یعنی طرفداران تراختور و کیسه رو بزاری رو هم میشه برابر پرسپولیس پس زر مفت نزن نشون به اون نشون که خودت تو چنتا از دربی ها گفتی بریم از افغانستان تماشاگر بیاریم تا جایگاه کیسه خالی نمونه ...این حرفهای وزیر پرسپولیسی دیگه خز شده همه عالم و ادم میدونن همین وزیر مجوز بهتون داده بیست میلیارد هزینه تیام کنید ...حالا خوبه هنوز دو روز از خبر کمک وزارت ورزش با ارز دولتی به کیسه نگذشته همینطور پرداخت غیر قانونی مالیات ...خود افتخاری بنده خدا اعلام کرد ما میخواستیم چهار میلیارد به امید ابراهیمی بدیم ولی نموند این یعنی چی ....باز ما دوتا خرید کردیم اونم وسط فصل میان پرس اینها یقه جر دادن جرات رقابت ندارین از تیم محروم پرسپولیس میترسین چرا چرت و پرت میگین خخخخخخ

    • بدون نام

      درود بر تو با ابن تعصبت

    • عف

      بی عرضه گی مسولان استقلال چه ربطی به وزارت ورزش داره اخه تو که خودتو با خفت از استقلال بیرونت کردند همین طوری بابی سوادی کامل یه چیزی می گی

    • بدون نام

      خدا دست تورو برای استقلال حفظ کنه

    • بدون نام

      چرا شعر میگی زورتون نمیرسه چرا حرف مفت میزنید سه ساله استقلال نقل و انتقالات رو قبضه کرده یه امسال معلوم نیست چه گندی زدن همه چیز رو پرسپولیس کن

    • بدون نام

      برو بابا کیسه....خخخخخ

    • بدون نام

      چقدر حرف میزنی؟ آقای حاشیه !

    • مهرداد س

      این کیسه کشا چرا اینقدر مغزشون پوکه اولا اگر وزارت هوای چرتقلال رو نداشت الان خودت بخاطر تبانی و دادن پنالتی و اخراج تابلو به تیم کیسه باید محروم باشی و نتیجه بازی غیر از اون میشد که تیم صبا بره دسته یک
      دوما هنوز مغزت توی اون کله گنده ت خوب رشد نکرده که بفهنی قراردادهای پرسپولیس ثبت نشده پس رسما بازیکنی نگرفته
      سونا اسپانسر چرا باید یکی باشه چون در واقع تیم کیسه رو کردن تو پاجه اسپاتسر تا بتونن با پرسمولیس قرارداد ببندن که باید به تعداد هواداراشون نگاه کنی که چقدر تفاوت دارن پس پرداختی هم یکسان نیست
      چهارما برو بابا بدبخت کیسه کش

    • Sd

      ننگ بر رسانه های لنگی
      ننگ بر کسانی که سالهاست بر علیه مکتب بزرگ تاج برنامه ریزی کردند....

    • محسن

      تو هم زور زدی بلکه خودتو به هوادار بندازی.اگر یه زره فهم داشتی این حرفارو نمیزدی هی پرسپولیس پرسپولیس . مگه پرسپولیس چکارت کرده البته؟‌‌؟؟ مدیر لایق مربی کار بلد و بازیکن عاشق تیم و پیراهن و هواداریکه فقط بفکر تیمشه شده عامل موفقیت پرسپولیس . با این حرفات همه نالایقیهای تیمتو ماسمالی میکنی هزار البته بفکر افتادی که بلکه دلشونو بدست بیاری و چند صباحی بری اونجا توپ بزنی !!! پرسپولیس پرسپولیس ،وجدان داشتی تیم های دیگرو میگفتی که مثل تیمای عربی خرج میکنن باز حرفی بود. تو وامثال تو استقلالو نابود کردن بجای چاره اندیشی فقط خاک پرسپولیسو بسرتون بریزید .خیلی کوچکی

    • بدون نام

      آقای عمران زاده چقدر پرسپولیسیا زمان دولت احمدی نژاد حرص خوردن و شما و هواداراتون نیشتون تا بناگوش باز بود خیال میکردین حالا یه کسی شدین و هیچکس حریفتون نیست چقدر خون دل خوردن هوادارای پرسپولیس اون موقع که مفت مفت جام میدادنتون مثل جام حذفی امسال مشکلی نبود الان وزیر پرسپولیسی شده برین خجالت بکشین یه کم چرت و پرت هم نگین پرسپولیس اگه 2 سال داره قهرمان میشه از قدرتمند بودنش هس وگرنه ما که بازیکن 20 میلیاردی نداشتیم الان هم که وضع باشگاتون اینجوریه تقصیر خوتون هس مگه وزیر گفت که امید نیاد استقلال یا بقیشون ترابی و سروش هم که نیومدن پرسپولیسی بودن آقااا دوست ندارن بیان استقلال حالا هرچی بازیکن خوب تو لیگ هس پرسپولیسی هس و دیگه نمیشه کاریش کرد شما برین از پندار تایم و افتخاری پرز سوال کنین

    • بدون نام

      ... هیچ کس یادش نرفته چطور جلو کیسه پنالتی دادی با همون گل صبا افتاد.بعدشم مگه وزیر ب توفیقی گفته با 15تا بازیکن مصدوم قرارداد ببند..پرسپولیس 3تا از فیکس هاشو از دست داد 4تا گرفته اونم نیم فصل میتونه استفاده کنه ...

    • مهران

      چقد بفکر استقلالی و مردمی تا دیروز .......حالا شدی کسی که دلش بحال مردم هوادار بسوزه عجیبه واقعا" آخر دنیاست

    • مهرداد س

      از سوپر جامی که باید بخاطر برنانه ریزی سوگلی وزارت ورزش لغو بشه چه خبر؟؟؟؟؟؟

    • مصطفی

      باز جو گیر شدی چهارتایی؟؟؟ پول مالیات بازیکنای خارجی کیسه از کجا تامین شد؟؟؟ در صورتی که تولیدکنندگان کشور درگیر بحث قیمت دلار هستند اقایون به راحتی بی خیال قانون با ارز دولتی بدهی هاشون رو میدن بعد انگ پرسپولیسی بودن به وزیر میزنن.ضمنا اون موقع که توفیقی نصف شب راه به راه با بازیکنای درپیت قرارداد میبست و پرسپولیس درگیر بسته بودن پنجره بود راه به راه کامنت میزاشتید آهسته خوشحالی کنید شاید پنجره ای بسته باشد!!! پس چی شد اون پندار تایمتون؟؟؟؟

    • س

      دو کلام از مادر عروس.

    • بدون نام

      .پرسپولیس سرورته شیشتاقلالی

    • ss

      درود بر این تعصب وغیرت.وصدحیف بر این وزیر

    • امیر تاجی

      دمت گرم بچه غول بازیکن دیگه پولکی شده عشق به پیراهن باشگاه عشق به هوادار دیگه معنا نداره عمرا بتونیم حنیف و برهانی وغیره تو باشگاه پیدا کنیم بازم دم شماها گرم

    • سعید

      خوبه خودت میگی اسپانسرشون یکی وزیر چکار کنه وقتی مدیر استقلال با بازیکن استقلال مذاکره نمیکنه حتما براشون بصرفه نیست بازیکن جدید بهتره براشون، وزیر که نمیتونه بیاد با ابراهیمی مذاکره کنه عزیز،
      خودتم کم پول نگرفتی از استقلال با اون همه پنالتی و اشتباه که داشتی

    • ممدبلک

      برو‌جمع کن ....

    • بدون نام

      اقای نحیف بازیکنای کیسه به خاطر پول تیمشون رو دو هفته مونده به لیگ ول میکنن تقصیر وزارت ورزشه.❤❤❤❤❤❤

    • ف.ازادبخت

      خدایش غولی خدایش فردین استقلالی اخه شیر,یوز,پلنگ اسطوره شی الهی!گفتی که ماهم بدونیم کسانی یاکسی مثل شما حنیف وداریم پس زنده ایم ازیه هوادار!!!!!!!!!!

    • حسن بساوند

      بی ادب

    • ,مسعود

      ایکاش بجای اینهمه هیکل یه ذره عقلت هم رشد میکرد!
      آخه مردحسابی بیعرضگی مسؤلین استقلال چه ربطی به پرسپولیس داره؟بعدش مگه توبازیکن استقلالی که رگ غیرتت بادکرده؟!اگه یه ذره ازاین غیرتتو موقعی که توصبابودی خرج میکردی حالا این تیمو بهمراه عنایتی به دسته ۲نمیفرستادین.

    • علی

      چه فایده نظرات را دوروزبعد منتشرمیکنید

    • حمید دکوراد

      بسکه بی عرضه هستید یک بار نابود شدین ولی چون تیم حکومتی هستید از لیگ سه دوباره اوردنتون بالا

    • میلاد

      چرت نگو اخراجت کردن دلت پر است رو دیگران خالی می کنی حنیف حان

    • س

      اونقدر بدبختی که حرف زدن هم بلد نیستی جناب حنیف خان تمام مشکلات و بدبختی استقلال رو سر پرسپولیس نشکن تو خودت هم در زمانی که در استقلال زیاد بازی قشنگی نداشتی که حالا مغرورانه صحبت می کنی، تمام کمبود ها تو سر وزیر تمام نکن

    • بدون نام

      مگه آقای وزیر بچه است که اینقدر بشون توهین میکنی وتهمت میزنی.یعنی مملکت اینقد بی صاحبه .... بعدش به ابراهیمی وسید مجتبی بگه کارخوبی کردید دراستقلال نموندی..بروبدبخت ...

    • ناشناس

      بودجه استقلال و پرسپولیس از وزارت ورزش یکسان است و اسپانسر هم یکی است منتها استقلال مدیریت مالی خوب نداره و همش بخور بخوره!! قضیه فقط همینه داداش!!

    • satanicheel

      کیسه ها چرا اینقد پررو وکم عقلید شما خرجایی روکه این دوسال تیماکردن مقایسه کن کیسه دوسه برابرپرسپولیس خرج کرده مشکل وزیره بازیکانی مصدوم وچلاق باچندبرابرقیمت میگیرید بازیکنی که پرسپولیس دوفصل قبل میخواست باچهارصدتومن بگیره با پنج برابرقیمت گرفتید .بلدنیستید بازیکن بگیرید تقصیر وزیره.وزیر که به شما ارزدولتی میده پول میده تا ازاسیا حذف نشید حکم کسر امتیازاتون اجرانمیکنه میخوای بیاد براتون گلم بزنه کیسه نخودمغز

    • بدون نام

      تو دنبال مهدی بدو فعلا هروقت رسیدی حرف بزن

    • بدون نام

      هیکل اندازه فیل مغز اندازه موش یک احمق به تمام معنا خیکی احمق تمام این سالها که بازیکن می‌گرفتین بازیکنانی بودند که پرسپولیس روی آنها دست گذاشته بود چون امسال مدیران و مسئولین احمق استقلالی فکر پرسپولیس را نخوانده بودند زود دست بکار شدند پ این موضوع چه ربطی به وزیر و وکیل دارد

    • پگاه

      کاش همه اس اسی ها مثل شما یا غیرت بودن آقا حنیف

    • بدون نام

      فقط نمیدونم با وزیر پرسپولیسی چطور گرون ترین تیم رو استقلال می بنده پارسال که ۳۴ میلیارد حدودا خرج شد و منصوریان یاتاقان میزد. امسال هم که گرون ترین تیم لیگ استقلاله بازم چیزی نشده. جالبه سقف قرارداد مال هر باشگاهی هست الا استقلال. تابستون پندار تایم پرز تایم وسط فصل ای اف سی و فدراسیون و فیفا پرسپولیسی آخر فصل تورو خدا زودتر فصل تموم شه و این چرخه سه ساله که تکرار می شه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج