۷۴۵۰۳۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

بی‌توجهی باشگاه‌ها به موضوعی که «تاج» اعلام کرد

در حالی که مهدی تاج در زمان حضورش در سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه‌ها نباید مالیات بازیکنان و مربیان را بدهند اما عملا این موضوع اجرایی نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال در شرایطی اسناد پرداخت مالیات بازیکنان و مربیان خارجی خود را منتشر کرد که سازمان لیگ ۴ سال پیش (زمان ریاست تاج) اعلام کرد که باشگاه‌ها اجازه ندارند مالیات بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کنند و این امر بر عهده خود آنهاست.

تاج فروردین سال ۹۳ در این باره گفته بود: «باشگاه‌ها به جز پرداخت مالیاتی که برعهده‌شان است حق تقبل کردن پرداخت مالیات دیگری را ندارند و در این رابطه ما در کنار سازمان امور مالیاتی هستیم و اگر مشکلاتی برای بازیکنان و مربیان به وجود آید از تصمیمات آنها دفاع می‌کنیم. عملکرد سازمان لیگ نشان داده که بر اجرای تصمیماتش پافشاری می‌کند و ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.»

بدون تردید استقلال تنها باشگاهی نیست که خلاف این مسئله عمل می‌کند بلکه باشگاه‌های زیادی هستند که بدون اهمیت دادن به این موضوع، پرداخت برخی از بازیکنان و مربیان‌شان را عهده‌دار می‌شوند. شاید آنها به این خاطر که نمی‌خواهند بازیکنان و مربیان خود را از دست دهند پرداخت مالیات آنها را برعهده می‌گیرند تا شاید مانع از جدایی‌شان از تیم و فشار هواداران شوند.

در این میان مشخص نیست چرا سازمان لیگ و البته فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج که آن زمان رئیس سازمان لیگ بود و امروز رئیس فدراسیون است، نسبت به این مسئله مهم واکنشی از خود نشان نمی‌دهند و اگر واقعا قانونی تصویب یا اعلام شده است چرا اجرایی نمی‌شود. اگرچه اولین باری نیست که چنین مسائلی را در فوتبال‌مان شاهد هستیم.

پیش از این؛ مشابه این اتفاقات را در مسائل مختلف شاهد بوده‌ایم. نمونه بارز آن فصل گذشته بود که وقتی باشگاه ذوب‌آهن با کی‌روش استنلی قرارداد بست متوجه شد قوانین سازمان لیگ اجازه جذب بازیکنی از لیگ دسته پایین برزیل را به آنها نمی‌دهد اما بعد از یکی دو هفته با تغییر قانون در سازمان لیگ بازیکن نامبرده خیلی راحت با باشگاهش قرارداد بست.

امیدواریم سازمان لیگ و البته فدراسیون فوتبال در مورد قوانین نظارت بیشتری روی باشگاه‌ها داشته باشند تا حداقل به این شکل و این قدر واضح شاهد دور زدن قوانین از سوی باشگاه‌ها نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما واقعا تصمیم گرفتین استقلال رو نابود کنید تا حالا گیر داده بودین که تیام وجباروف بخاطر اینکه باشگاه به تعهداتش عمل نکرده ومالیاتشون رو پرداخت نکرده نمیاد وباشگاه مقصره حالا میگید چرا باشگاه پرداخت کرده وخلاف کرده واقعا دیگه هیچ باشگاهی مشکل نداره تو ایران الا استقلال؟ خجالت هم خوب چیزیه ولی مطمئن باشید بازیکنای استقلال پوزه تون رو به خاک میمالونن وقهرمان لیگ واسیا میشن وشما به هدف تون نمیرسید

    • مهرداد س

      از سوپر جامی که باید بخاطر برنانه ریزی سوگلی وزارت ورزش لغو بشه چه خبر؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      استقلال اگر مالیات بازیکنان خود را از حساب و جیب باشگاه و بیت المال پرداخت کرده است تخلف کرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج