۷۴۵۲۵۷
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

سلیمانی:

بسته ۱۲ گانه دولت را باید به فال نیک گرفت

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با استقبال از برنامه پیشنهادی رئیس سازمان برنامه و بودجه به رئیس جمهور برای مقابله با تحریم‌ها گفت: برای این منظور و اجرای برنامه‌ها باید افراد چابک، سرحال و معتقد، سرکار بیایند.

خبرگزاری فارس: محمّد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و وزیر اسبق ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه پیشنهادی رئیس سازمان برنامه و بودجه به رئیس جمهور برای مقابله با تحریم‌ها گفت: به نظر می‌رسد دولت فهمیده‌ است که باید به درون برگردد و با اتکا به درون، فرمان کشور را هدایت کند و همین را باید به فال نیک گرفت.

ناامیدی دولت به غرب را باید به فال نیک گرفت

وی ادامه داد: اگر واقعیت داشته باشد که دولت، دیگر از تکیه به غرب و کدخدا، ناامید شده باشد، این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و خود این، یک قدم بسیار مثبت است که الان برداشته شده است.

بسته ۱۲ گانه دولت را باید به فال نیک گرفت

برنامه‌ ۱۲ گانه، خاک خواهد خورد اگر...

سلیمانی با بیان اینکه ظاهراً دولت از حالت خودشیفتگی دست برداشته، اظهار داشت: این برنامه‌ها مجری می‌خواهد؛ مجری اگر هنوز رویکردش این باشد که منتظر گرم شدن آب از اروپایی‌ها باشد، باز اتفاقی نخواهد افتاد و این برنامه‌ها خاک خواهد خورد.

وی ادامه داد: تجربه این پنج ساله نشان داده که افراد خسته، پیر و بی‌انگیزه، نمی‌توانند این بسته‌ را اجرایی کنند. پس دولت به افرادی نیاز دارد که تا بُن دندان به این برنامه‌ها اعتقاد داشته باشند. پس باید یک تغییر و تحوّل اساسی در هیأت حاکمه دولت و قوه اجرایی صورت بگیرد.

با دوتابعیتی‌ها نمی‌توان برنامه 12 گانه را اجرا کرد

وی، به حضور مدیران دوتابعیتی در دولت اشاره کرد و گفت: بالاخره مشخص شد که دوتابعیتی‌های فراوانی مسئولیت داردند. خب اینها تا تقی به توقی می‌خورد، پاسپورت را در جیب می‌گذارند و می‌روند. با این‌ها نمی‌توان در مقابل تحریم ایستاد. انس و جن می‌دانند دوتابعیتی‌ها در بدنه دولت رسوخ کرده‌اند و حضور دارند؛ خب دولت باید این‌ها را بیرون بریزد.

نماینده سابق مجلس، سه برابر شدن نقدینگی در دولت تدبیر و امید را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: همه اقتصاددان‌ها می‌گفتند که این افزایش نقدینگی، سیلی است که وقتی بیاید، کسی نمی‌تواند در مقابل آن ایستادگی کند؛ حالا می‌خواهد بازار سکه باشد یا مسکن. اکنون ارزش پول ملّی، یک سوم شده است. خب جواب این را چه کسی باید بدهد؟ حداقل این است که مسببان آن، برکنار و به مردم معرفی شوند. آقای رئیس جمهور گفت باید آب و صابون بیاورند و روی برخی‌ها را بشورند. خب حالا مشخص شد که باید آب و صابون بیاورند و روی چه کسی را بشورند؟!

سلیمانی با بیان اینکه از نظر نگرشی و روند حرکتی، باید یک سری تغیرات اساسی در دولت انجام شود و مطمئن باشند که مردم هم حمایت خواهند کرد، تصریح کرد: مردم ما مردم شریف و صبوری هستند. مردم ما مشکلات را با جان می‌خرند؛ به شرطها و شروطها. شرط و شروط آن این است که ببینند آینده، به دست مدیران توانمند، کاری و جهادی قرار گرفته است، نه کسانی که ساعت 9 و 10 صبح سر کار می‌آیند و ساعت 3 و 4 بعدازظهر به خانه می‌روند. با این مدیران، برنامه‌ای که آقای نوبخت داده، قابل اجرا نیست.

به مدیران چابک، سرحال و معتقد نیاز داریم

وی افزود: افرادی نیاز است که روزی 20 یا 18 ساعت پای کار باشند. اگر وزیر ندود، حرکت نکند و وقت نگذارد، مطمئناً معاون وزیر هم وقت نمی‌گذارد و آن‌وقت، مدیرکل هم وقت نمی‌گذارد. به همین صورت رئیس اداره وقت نمی‌گذارد. این، اتفاقی است که در این پنج سال گرفتار آن هستیم.

وزیر اسبق ارتباطات با بیان اینکه باید افراد چابک، سرحال و معتقد، سرکار بیایند و پای کار نظام قرار بگیرند، تصریح کرد: مطمئناً دولت اگر این تغییر نگرش را جدّی بگیرد و به آن اعتقاد داشته باشد و صوری نباشد، مطمئن باشد همه جریانات کشور به کمک آن می‌آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      جناب معطل چی هستین خب این افراد دوتابعیتی رو بندازین بیرون وبجاشونافراد خادم و خالص کدلسوز بیارد روی کار!!!!!!

    • سرباز وطن

      روحانی قبل از اینکه دویدن یاد وزرا بدهید حرف زدن یادشان بدهید که تهران را چنگل مثال نزنند اخوندی

    • بدون نام

      آقای سلیمانی نه که خودت خیلی جوان وچابک تشریف داری که از دیگران ایراد می‌گیری

    • بدون نام

      واووووو

    • بدون نام

      حرف های آقای سلیمانی بی پایه و اساس است و کار شناسی نه شده

    • غلامحسین قائدی

      شماکه دردولت فخیمه اتان روزی بیست ساعت بقول خودتان کار میکردید اخرش چه فجایعی بباراوردید .

    • بدون نام

      ایشون کی هستن دولت وناامیدی دولت من اصلا قبول ندارم خب مگه مجبورن شما درعوض اینگه اینا تحریم کردن دیگه سوئ استفاده به چی میگن باید مجانی میکردن خون به جگر میگنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج