جاباما
۷۴۵۳۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«اونجرز» در جایگاه چهارم تاریخ

قسمت سوم فیلم کمیک استریپی «انتقامجویان» هفته گذشته با عبور از رقم ۲میلیارد دلار فروش به چهارمین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد که چنین مرزی را در گیشه‌ها پشت سر نهاده است.

روزنامه ایران: قسمت سوم فیلم کمیک استریپی «انتقامجویان» هفته گذشته با عبور از رقم ۲میلیارد دلار فروش به چهارمین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد که چنین مرزی را در گیشه‌ها پشت سر نهاده است. این فیلم تا اواخر واپسین ماه تابستان ۲۰۱۸ فروشی برابر با ۲.۰۴۱.۲۰۰ میلیارد دلار در سطح جهان داشته و فقط سه فیلم دیگر به آماری بالاتر از آن رسیده‌اند.

«اونجرز» در جایگاه چهارم تاریخ

دو تای اول صدر این جدول کارهایی مشهور از جیمز کامرون کانادایی با اسامی «آواتار» و «تایتانیک» هستند و قسمت هفتم «جنگ ستارگان» نیز که نام جنبی آن «نیرو بیدار می‌شود» است، با گیشه‌ای 2/069/237 میلیارد دلاری جای سوم را به خود اختصاص داده و این در حالی است که آمار حاصله دو فیلم کامرون حیرت انگیز و برابر با 2/84 و 2/18 میلیارد دلار است. «اونجرز: جنگ بی‌نهایت» یا همان «انتقامجویان 3» همچون دوقسمت اول این فیلم و همچنین «کاپیتان آمه‌ریکا»، «جوخه خودکشی» و قسمت‌هایی از «تور» و «مردان ایکس» ترکیبی از قهرمانان متعدد کمیک بوکی و داستان تلاش مشترک و البته نه چندان متجانس و یکدست آنها برای غلبه بر تباهی‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج