۷۴۵۴۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بگوویچ: امیدوارم کرواسی قهرمان جهان شود

سرمربی سابق تیم پرسپولیس می‌گوید بازیکنان کرواسی علیه انگلیسی های مغرور متحد شدند و آن ها را شکست دادند.

ورزش سه: وینکو بگوویچ یکی از مربیان قدیمی شاغل در ایران است که فصل آینده را در تیم گل گهر سیرجان سپری خواهد کرد. او امیدوار است با این تیم به لیگ برتر صعود کند اما پیش از آن تنها آرزوی او قهرمانی کرواسی در جهان خواهد بود.

امیدوارم کرواسی قهرمان جهان شود

وینگو بگوویچ گفت: امیدوارم کرواسی انتقام جام جهانی ۹۸ را از فرانسوی ها بگیرد.

وینگو بگوویچ کروات در گفتگو با ورزش سه گفت: فرانسه تیم بسیار خوبی است که در همه خطوط قوی ظاهر میشود اما ما امیدواریم کرواسی انتقام جام جهانی ۹۸ فرانسه را بگیرد و تاریخ سازی کند.

وینکو افزود: کرواسی واقعا بازیکنان خوبی دارد و هیچ کس توقع نداشت این تیم به بازی پایانی برسد. کشوری که کمتر از ۴ میلیون جمعیت دارد و پس از اروگوئه دومین کشوری است که با این جمعیت توانسته فینالیست شود. این یک موفقیت بزرگ برای مردم کرواسی است و حالا همه امیدوارند با پیروزی در دیدار آخر تاریخ ساز شویم.

سال ۹۸ اسم کرواسی را بر سر زبان ها انداختیم

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که پیش بینی میکردید کرواسی تا فینال پیش برود یا خیر، گفت: با شناختی که از تیم ها داشتم قبل از شروع جام پیش بینی میکردم که فرانسه ، بلژیک و برزیل به همراه کرواسی به جمع چهار تیم پایانی صعود کنند و حالا دوست دارم کرواسی قهرمان شود. در جام جهانی فرانسه سه سال بعد از اینکه جنگ در کرواسی تمام شده بود و هیچ کس کرواسی را نمیشناخت ما اسم کرواسی را در نقشه جغرافیا بر سر زبان تمام مردم دنیا انداختیم و الان هم همه دارند در مورد کرواسی حرف میزنند.

ما مردم کرواسی مثل ایرانی ها حس وطن پرستی شدیدی داریم و کشورمان را دوست داریم و اگر دقت کرده باشید بازیکنان ما با قلبشان بازی میکردند. ما آدم های مغروری هستیم و دوست داریم قهرمان شویم.

لذت پیروزی بر انگلیسی های مغرور

بگوویچ در مورد اینکه در لحظه صعود کرواسی به فینال کجا بوده و چه حسی داشته، گفت: در منزلم فوتبال را میدیدم. خیلی خیلی دوست داشتم بازی را ببریم. انگلیسی ها واقعا آدم های مغروری هستند و فکر میکنند بهترین آدم های دنیا هستند و در این مدت تمام جراید و اخبار رسانه ها را از این پر کرده بودند که "فوتبال دارد به خانه برمیگردد و ما داریم قهرمان جهان میشویم". به همین خاطر بازیکنان کرواسی انگیزه مضاعفی برای پیروزی بر انگلیس پیدا کردند. اخلاق ما کروات ها شبیه ایرانی هاست و وقتی با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم میکنیم و از بیرون کسی تهدیدمان میکند همه علیه او متحد میشویم.

ژنتیک فوتبال ایرانی دفاع نیست

سرمربی اسبق تیم ملی امید در مورد عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی نیز گفت: متاسفانه باید بگویم که کی روش فلسفه فوتبال ایران را نشناخته است. شما در ایران در هر ورزشگاهی بروید از پایین ترین سطح تا لیگ برتر همیشه تماشاگران فریاد حمله حمله سر میدهند اما کی روش این فلسفه را اجرایی نکرد. ایران در فاز دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشت و خوب عمل کرد و وقتی مقابل پرتغال و اسپانیا عصبانی میشدند و جلو میرفتند خیلی راحت صاحب موقعیت میشدند و میتوانستند برنده هم باشند. هر مربی خودش انتخاب میکند که چگونه بازی کند اما در ژنتیک فوتبال ایرانی نیست که فقط دفاع کند البته این نظر و ایده من است.

بگوویچ در مورد نتایج تیم ملی هم گفت: با توجه به حریفان قدرتمند حاضر در گروه، ایران نتایج خوبی گرفت اما بازی های ژاپن و کره جنوبی را نباید فراموش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین تاجی

      میخاام نشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج