۷۴۵۴۸۴
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلالی‌ها: شفر از سرنوشت منصوریان می‌ترسد

استقلال از ۱۰ روز قبل قاطعانه مدعی شده که سوپرجام باید لغو شود و این مخالفت هر روز پررنگ‌تر و جدی‌تر می‌شود.

خبرورزشی: استقلال از ۱۰ روز قبل قاطعانه مدعی شده که سوپرجام باید لغو شود و این مخالفت هر روز پررنگ‌تر و جدی‌تر می‌شود. کار به جایی رسیده که وینفرد شفر قبل از ترک تهران صراحتاً عنوان کرد در سوپرجام حاضر نمی‌شود! البته فدراسیون هنوز به طور رسمی حرفی از لغو بازی نزده، ولی قضیه حسابی بیخ پیدا کرده است. در میان استقلالی‌ها شرایط به گونه‌ای است که شفر طلاییه‌دار مخالفت است و سایر ارکان تیم پشت سر او حرکت می‌کنند.

حتی رضا افتخاری هم پس از مصاحبه‌های تند سرمربی تیمش لب به سخن گشود و حرف از لزوم لغو سوپرجام زد، اما مسئله مهم اینجاست که چرا سرمربی آبی‌ها تا این حد قاطعانه با جدال روز بیست‌ونهم تیر مقابل حریف سنتی مخالفت می‌کند؟ بدون شک اگر هر تیم دیگر غیر از پرسپولیس در سوپرجام حریف استقلال بود، شفر تا این حد با جدیت مخالف برگزاری مسابقه نمی‌شد. در همین رابطه صبح دیروز نکته جالبی را در مورد اصرار شفر به لغو بازی شنیدیم که در نوع خود قابل تأمل است.

این‌طور که دیروز خبردار شدیم، بعضی از مسئولان باشگاه معتقدند شفر به دلیل تبعات ناکامی احتمالی مقابل پرسپولیس مخالف رویارویی با سرخپوشان شده است. به زعم آن‌ها سرمربی آبی‌ها به خوبی می‌داند بازی با پرسپولیس همیشه حساس بوده و شرایط خاص خودش را دارد، به همین خاطر اگر استقلال در این بازی ناکام شود، در آستانه لیگ حاشیه‌های بسیار زیادی برای تیم به وجود می‌آید که تبعات آن شاید کل تیم و شکل آماده‌سازی را تحت تأثیر قرار دهد. از طرف دیگر شرایط استقلال به گونه‌ای است که در شرایط کنونی از نظر آماده‌سازی عقب‌تر از پرسپولیس قرار دارد و جدایی چند نفر از ملی‌پوشان هم مزید بر علت شد تا نگرانی‌های شفر بیشتر شود.

در واقع مرد آلمانی بیم آن را دارد که به نوعی سرنوشت علیرضا منصوریان برایش تکرار شود. او فراموش نکرده که شیرازه استقلال در سال گذشته پس از ناکامی سنگین مقابل العین امارات چگونه از هم پاشید و منصوریان دیگر اصلاً نتوانست تیم را جمع و جور کند و در نهایت هم مجبور به کناره‌گیری شد، به همین دلیل اصلاً دوست ندارد در شهرآورد به میدان برود، چون شکست احتمالی مقابل پرسپولیس می‌تواند استقلال را به حاشیه ببرد و این اتفاق در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر و استارت مجدد لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت نقش سمی بسیار مهلک را ایفا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عین چی میترسین ازپرسپولیس
      اگه بازی لغو بشه بیچارتون میکنیم

      پاسخ ها

      • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم ۰دارای دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

        سلام سردار آقا.پیروزی قبلآ چه تیم های را بدبخت کرده است که ماها از آن خبر نداریم .خوش به حال شماها ۷تای های دیروز و امروز .

    • بدون نام

      نویسنده لنگی خخخخخخ

    • مهرداد س

      عاقبت همه کیسه کشا در حد منصوریان بوده و هست میگی نه؟ سوابق مربیان باشگاه رو ببین

    • امیر

      چطور تو بازی حذفی چند سال قبل که پرسپولیس بازیکن نداشت مجبور به بازی شد اونهم تو شرایطی که ۱۱ تا بازیکن کامل نداشت.و با یه نیمکت خالی و بازیکن مصدوم تو وقت اضافه ۳ بر ۰ باخت .حالا شما هم تو هر شرایطی باید بازی کنید.اینقدر هم نترسید میگیم ۲ تا ۳ تا بیشر گل نزنن که اشکتون در نیاد.

    • بدون نام

      این است پرسپولیس پیرمرد بیچاره ترسیده خخخخ

    • بدون نام

      شمابیاین مابچهاروقسم میدیم بیشترازیه گل نزنن خخخخخخ

    • بدون نام

      اگر بازی لغو بشه کیسه تا آخر فصل ازسایه خودش هم میترسه به خاطر شفر که ترس رو به اردو کیسه هنوز بازی لیگ شروع نشده انتقال داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج