جاباما
۷۴۵۷۲۱
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

سردار جلالی: تلگرام، ابزاری برای اهداف آمریکاست

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: حوادث اخیر نشان داد تلگرام ابزاری کاملا جدی در دست آمریکا است و هرجا که نیاز باشد از آن حمایت می کند.

خبرگزاری مهر: سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست مدیران کمیته پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی کشور اظهارداشت: سال ۹۷ سال ویژه ای است؛ از یک طرف ما وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می شویم و از طرف دیگر شاهد تمرکزی از تهدیدات و البته فرصت ها پیش روی انقلاب هستیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در یک پیچ مهم تاریخ انقلاب هستیم که باید به سلامت از آن عبور کرد.

امروز دشمن بر خلاف گذشته به صورت آشکار و به نوعی با چراغ روشن مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های امسال این است که دشمن به صورت آشکار و به نوعی با چراغ روشن مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده و تلاش می کند همه ظرفیت های موجود را علیه انقلاب به کار گیرد. پس ما باید با یک انسجام و اتحاد داخلی و به دور از اولویت های گروهی و جناحی رویکرد مقابله با این تهدید و تهدیدگر را داشته باشیم.

سردار جلالی: تلگرام، ابزاری برای اهداف آمریکاست

اهداف و آرزو های آمریکا در شروط دوازده گانه وزیر امور خارجه آنها اعلام شد

سردار جلالی با بیان این که آمریکایی ها اهداف و آرزو های خود را از طریق وزیر خارجه خودشان اعلام کردند پس مسیر کامل روشن و مشخص است، افزود: باید بدانیم تحریم و فشار بر کشور و ملت ایران افزایش پیدا می کند و از بستر شبکه های اجتماعی برای اثر گذاری فشار بر مردم استفاده می کنند. پس ما به نوعی با ترکیب تهدیدات روبرو هستیم، فشار اقتصادی به عنوان بستر طرح و تحریم، به عنوان عامل فشار که مولفه های اقتصادی کشور را درگیر می کند و از سوی دیگر چون آمریکایی ها چند سالی است که استراتژی جنگ بی قاعده را به جای جنگ کلاسیک انتخاب کرده اند، یعنی جنگی که در آن مردم، محور پتانسیل فشار دشمن علیه حکومت خودشان هستند.

وی ادامه داد: در استراتژی جدید آمریکا از مردم با استفاده از رسانه به عنوان ابزاری برای فشار علیه حکومت خودشان استفاده می کند که در حوادث ده بهمن ماه گذشته توانستند نتایجی به دست بیاورند. برای جدی بودن مسئله باید به موضوع فیلترینگ تلگرام در روسیه نگاه کرد، وقتی روسیه تلگرام را فیلتر کرد آمریکایی ها در مدت کوتاهی زیرساخت های ابر آمازون و گوگل را در اختیار تلگرام قرار دادند تا بتواند در قبال حرکت روسیه بایستند البته گوگل و آمازون وقتی دیدند زیان مالی بسیاری می بینند کوتاه آمدند و روسیه توانست به ۷۰ درصد اهداف خود از فیلترینگ تلگرام برسد.

* تلگرام ابزاری کاملا جدی برای پیش بردن اهداف آمریکاست

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد تلگرام ابزاری کاملا جدی در دست آمریکا است و هرجا که نیاز باشد از آن حمایت می کند. همین تجربه در داخل کشور ما نشان می دهد از شبکه تلگرام به عنوان بستر هدایت و کنترل افکار عمومی جامعه و کنترل مردم محوری علیه اهداف انقلاب اسلامی استفاده می شود، پس باید برای مقابله با تهدیدات آن رویکردی جدی اتخاذ شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تلگرام و که فیلتر کردید ....جای گیر دادن به تلگرام فکر وضعیت اقتصادی ملت باشید

    • بدون نام

      از ابرها چه خبر

    • بدون نام

      ابرها را پس گرفتیم ؟

    • سروش

      اصلا تمام مشکلات مملکت گردن آمریکا - اسرائیل و تلگرام هستش. والسلام...!!!

    • احمدی

      فیلتر که کردین دیگه چی شده

    • بدون نام

      مگه تلگرام واسه روسیه نبود ؟!

    • بدون نام

      یه مدت جمع شدکه بدترشد

    • بدون نام

      سردار پس چرا استارتش رو صدا و سیمای میلی زد ....

    • اقای چلاغ

      من ک از امریکا راضی ام

    • غلامحسین قائدی

      حداقل کارتلگرام ایجادشفافیتی بسیارعجیب در امور جاری کشور بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما بیگانگان ، منافعی رو در این رسانه ها دنبال می کنند ما باید آگاه باشیم...

    • بدون نام

      چرا هرچیزی که به آگاهی مردم کمک میکند، کارآمریکاست؟چرابرای یک کشوربیگانه اینقدرتبلیغ می کنید؟ هرچه برعلی آمریکا گفتید، محبوبترشد، مردم ذاتاً ازعربستان بدشان می آمد...

    • بدون نام

      به نظر من اگر کشور از فساد پاکسازی شود ثروت کشور به طور مساوی بین ملت تقسیم شود اعتماد مردم زیاد شود هیچ کس قادر نخواهد بود آسیبی به کشور ما بزند

    • بدون نام

      چرا مردم از رسانه های دشمن استفاده می کنند حتما دلیلی داره شعار همه جا تاثیر نداره خیلی جاها باید آگاهی به مردم داده بشه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج