۷۴۵۷۳۹
۹ نظر
۵۳۹۵
۹ نظر
۵۳۹۵
پ

نامه ابتکار به صدا و سیما درباره «اعتراف» جنجالی

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما خواستار بررسی آثار سوء پخش اعتراف جنجالی اخیر در سیما شد.

خبرگزاری ایلنا : معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما خواستار بررسی آثار سوء پخش اعتراف جنجالی اخیر در سیما شد تا شکاف ایجاد شده در جامعه با همدلی و همگرایی حول محور خیر و نیکی و کرامت ترمیم و به جای تخاصم و تحقیر، تعامل و گفت‌وگوی بین نسلی جایگزین و حاکم شود.

در بخش هایی از این نامه آمده است:

متاسفانه این اقدام سیما علاوه بر اینکه توامان مغایر با اصل نهی از منکر و امر به معروف و آموزه های علمی و روانشناسی حوزه نوجوانان است، از منظر اجتماعی نیز بار دیگر بر فاصله میان مردم با سیمای جمهوری اسلامی به عنوان رسانه ملی افزود. بدیهی است که رسانه ملی وظیفه آگاهی بخشی در حوزه آسیب‌های فضای مجازی را داراست، اما این نوع آگاهی بخشی خود آسیب‌زاست و هنر این رسانه به ویژه در عصر دهکده جهانی و تحولات محیرالعقول فناوری اطلاعات و ارتباطات، ورود ایجابی و تاثیرگذاری غیرمستقیم و ماندگار بوده و نه توسل به شیوه‌های منسوخ و مطرود.

نامه ابتکار به صدا و سیما درباره «اعتراف» جنجالی

توصیه مقام معظم رهبری اینست که: «ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم می‌کند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با "ایجاد نفرت"...». اما آیا پخش اعترافاتی در سیما که این روزها نقل محافل است، جز به "ایجاد نفرت" در جامعه منتهی شده است؟

بسیاری از مسئولین و مدیران و کارشناسان صدا و سیما از جمله شخص جنابعالی به رسالت رسانه ملی در حفظ کرامت و وحدت آحاد جامعه و ضرورت دعوت به خیر و نیکی با رویکرد اعتمادآفرینی و کرامت بخشی به انسان ها معتقد و به آن پای بند هستند. اما چگونه می شود که برنامه‌ای اینچنین با تاثیرات مخرب بر افکار عمومی و به خصوص جوانان پخش، و انگیزه تکثیر و توزیع منکرات می شود، کمپین‌های فراوان در فضای مجازی به راه می‌افتد و حتی شمار زیادی از فعالان سیاسی و روحانیون پخش این اعترافات را محکوم می‌کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله خانم راست میگوید ،شما ابروی یک دختر نجیب را که با رقص زیبایش حال همه مردم دنیا را خوش میکرد بردید ! کار بدی کردید ،شما فقط اجازه دارید ابروی کسانی را ببرید که از روی فقر در خانواده یا به جبر یا غفلت ویا اشتباه به اعتیاد به مواد مخدر روی اورده اند !

    • بدون نام

      لایک

    • فریده

      خجالت داره این زنه چرا سکوت نمیکنه

    • سپهر

      ...صعود از دیوار ...و محکوم کردن ..تخصص ماست ..محکوم باید گردد

    • کامبیر

      تو دیگه اظهار نظرنکن حنای تو دیگه رنگ نداره بروید روشی پیداکنید تحریم هارادوربزنید برای اقازاده هاتون توآمریکا پول بفرستید؟

    • بدون نام

      درود بر ابتکار

      پاسخ ها

      • علی

        دولت مردم فریب

    • بدون نام

      .. تو برو بچه های خودت رو که تو خارج هستن جمع کن .اه اه اه

    • بدون نام

      آیا بالا رفتن خانم ابتکار از دیوار سفارت و دشمن کردن آمریکا با ایران آثار سویی نداشت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج