۷۴۵۷۸۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

یک بام و دو هوا برای استقلال

تیم استقلال در حالی تمرینات نوبت صبح روز گذشته خود در استانبول را در کمال آرامش پیگیری کرد که جمعی از هواداران معترض این تیم مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند.

خبرگزاری مهر: تجمعات اعتراض آمیز هواداران استقلال در سالهای اخیر تبدیل به یک عادت شده و این اتفاق را نمی‌توان نادر و غیر عادی برای این تیم دانست. جمعی از هواداران ناراضی از شرایط کنونی مدیریتی در این باشگاه امروز هم در مقابل ساختمان وزارت ورزش جمع شدند و با سر دادن شعارهایی نسبت به شرایط این تیم اعتراض کرده و خواهان برکناری افتخاری و توفیقی از سمتهای خود در این باشگاه شدند. تجمعی که سرانجام با دخالت حراست وزارت ورزش و نیروی انتظامی به پایان رسید. اما با این وجود صدای اعتراض هواداران استقلال به گوش وزیر ورزش رسید.

هواداران استقلال در حالی در خیابان سئول تهران تجمع کرده بودند که همزمان با این تجمع، تیم مورد علاقه شان در استانبول به تمرین پرداخت. بازیکنان استقلال بی‌اطلاع از اتفاقات تهران تمرین نوبت صبح خود را در ترکیه در حالی دنبال کردند که پژمان منتظری نیز به آنها ملحق شده بود و اولین تمرین گروهی فصلش را با آبی پوشان انجام داد.

مدیران باشگاه که فضای بدی در تهران علیه آنها راه افتاده است، در استانبول انتظار تیام و جباروف را می کشند تا با توافق با آنها و رسانه‌ای کردن این خبر تا حدودی فضای ملتهب پیش آمده بین هوادارانشان را آرام نمایند. این نگرانی وجود دارد که مدیران استقلال تحت تاثیر فضای ملتهب تهران انعطاف زیادی در مقابل خواسته‌های تیام و جباروف نشان دهند تا عکسهای مربوطه را به این دو بازیکن را به هر قیمتی منتشر کنند. البته منوط به این که تیام و جباروف خلف وعده نکرده و امروز پای میز مذاکره حاضر شوند.

همه این اتفاقات در حالی روی می‌دهد که گمانه زنی‌ها به سمت و سوی تغییرات در مدیریت این باشگاه می‌رود. امیرحسین فتحی از چندی پیش با نگاه حضور در صدر تیم مدیریتی این باشگاه وارد چرخه هیات مدیره شد و بعید نیست اعتراضات هواداران و فضای ملتهب این باشگاه منجر به عملی شدن این فرضیه گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      این که معلوم است وزارت ورزش وپسرشون برای تیم موردعلاقه جشن می گیرندباوجودممنوعیت بهترین نقل وانتقالات رابراشون انجام می دهند ظلم پایدارنمی مانه روزی هم این دارو دسته رفتنی است

    • آبادانی

      توی زمین که هيچي نيستن میخان بیرون از زمین قهرمان بشن بابا دوره قلعه نوعی و محسن قهرمانی تموم شد همه فهمیدن چکارا که بیرون از زمین نمیکردید همین دیروز وزارت ورزش 4 میلیارد بهتون داد بازم بگيد وزارت پرسپولیسیه

    • بدون نام

      استقلال فهرمان شده(حذفی) خدامی دونه که حقشه لالالای لالایلالای

    • بدون نام

      ای خدا ااا ،اینا دیگه چ جماعتی هستن ،چقد پرو تشریف دارن ،

    • داوید

      هیچ دقت کردین چند ساله یه دستی در کاره که همش استقلال اول فصل رو از دست بده تا پرسپولیس جلو بیوفته وبعد دست از سر استقلال بر میدارن ولی خیلی دیره و عملا این پرسپولیسه که قهرمانیش مسجله واقعا اینا مردم رو چی فرض کردن؟!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج