۷۴۵۹۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هاشمی‌نسب: روی ماندن در لیگ تمرکز کردیم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خیلی از داستان سوپرجام اطلاعلی ندارم ولی اگر هر تیمی انصراف دهد، کار غیرحرفه‌ای کرده است.

خبرگزاری میزان: مهدی هاشمی‌نسب در خصوص وضعیت این روزهای تیم فوتبال نساجی مازندران اظهارداشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و پس از یک اردوی ۶،۷ روزه که داشتیم، قرار است به تهران برگردیم و تا اولین بازی در این شهر می‌مانیم.

وی در مورد اینکه کادرفنی تیم فوتبال نساجی از شرایط نقل و انتقالاتی این تیم راضی هستند یا خیر، گفت: ما بازیکنان خوبی جذب کردیم و البته ما یک تیم لیگ یکی هستیم. ۷ سهمیه لیگ برتری داشتیم و موفق شدیم بهترین های لیگ یک را دور هم جمع کنیم. البته ما چند بازیکن دیگر را زیر نظر داریم و در صورت نیاز و توافق آنها را جذب می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی در ارتباط با اینکه هدف این تیم در فصل پیش‌رو لیگ برتر چه رتبه‌ای خواهد بود، تصریح کرد: قطعا هدف ما هم مثل دیگر تیم‌های لیگ یکی ماندن در لیگ است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در این شرایط لیگ برتر که تیم های متمولی حضور دارند و خریدهای بزرگ هم انجام می‌دهند ما تمرکزمان روی ماندن در لیگ است و پس از آن به رتبه های بهتر فکر می‌کنیم.

هاشمی‌نسب در خصوص برگزاری دیدار سوپرجام بین تیم های استقلال و پرسپولیس و اینکه گفته می شود استقلالی‌ها قصد شرکت در بازی را ندارند، اظهارداشت: اگر استقلال شرکت نکرد بازی را ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس تمام کنند. به نظرم برگزاری چنین بازی بزرگی پیش از آغاز لیگ برتر جذاب خواهد بود. خیلی از داستان سوپرجام اطلاعلی ندارم ولی اگر هر تیمی انصراف دهد، کار غیرحرفه‌ای کرده است. الکی این بازی را حساس می‌کنند تا تیم‌ها از دربی بترسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارزوی کیسه کشا بیشتر نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج