۷۴۵۹۷۴
۳۹ نظر
۵۰۰۰
۳۹ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای کی‌روش! همین حالا از تیم‌ملی برو

به نظر می‌رسد بهترین راه برای ایران و کارلوس جدایی باشد.

خبرآنلاین: کارلوس کی‌روش هنوز تصمیم «ماندن» نگرفته است. او ایران را در حالی ترک کرد که به وضوح غم را چشمانش می‌دیدیم. کی‌روش ایران را کشور خود می‌داند، شاید حتی حسی قوی‌تر از آن حسی که به پرتغال و موزامبیک دارد. برای این حرفمان دلیل داریم، دلیلی به محکمی اظهارات خود او: «خب ایران وقتی من را خواست که احساس می کردم دیگر در پرتغال من را نمی‌خواهند. وقتی تنها بودم، ایران حمایتم کرد. آنها به من گفتند حتی اگر محروم باشی، سرمربی ما هستی. تو باید باشی. یکجورهایی به ایران تبعید شدم ولی حالا اینجا را کشور خودم می‌دانم.»

ولی انگار دوران خوش کی‌روش و تیم‌ملی تمام خواهد شد. به قول او و خیلی از آدم های فوتبال، هر آمدنی رفتنی دارد و به نظر می‌رسد حالا وقت رفتن است. کارلوس کی‌روش باید ایران را ترک کند، چون این جبر زمانه است. چون اگر بماند، به نفعش نیست. امروز دور دور منتقدان است و اظهارات همیشگی‌شان. یکی مثل فائقی خدا را قسم می خورد که تیم ملی ایران در روسیه بازنده بود. حداقل یادش نمی‌آید ما بازنده محض نبودیم چون یک مسابقه را بردیم! حتما او یادش رفته چطور تیم ملی مقابل پرتغال بازی کرد و می‌توانست برنده باشد، اگر بدشانس نبود. یکی مثل حسین فرکی هم که همواره به خاطر منطقی بودنش شهره بوده، می گوید تیم ملی عربستان هم عملکرد بهتری نسبت به ایران داشت! انگار جوی به وجود آمده که رفتن هم به نفع کی‌روش است و هم به نفع تیم‌ملی چون این اظهارات تکلیف آینده را مشخص می کند.

دوستان کارلوس هم چنین حرفی می‌زنند. می گویند باید برود تا منتقدانش بفهمند او که بود و چه عملکردی داشت. چیزی که البته بعید است اتفاق بیفتد چون دلواپسان همواره ویژگی و قدرت آن را داشته‌اند که به ناگهان همسو با باد موافق شوند. نمونه‌اش را در بازی های سیاسی دیده‌ایم. آنها که در انتخابات به بازنده‌ها رای دادند و چند سال بعد خودشان را سردمدار مبارزه با همان بازنده‌ها کردند! پس اگر چند سال بعد همین دلواپسان بگویند ما گفتیم کی روش بماند و گوش نکردند، تعجب نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرید

      واقعا حیف کی روش که بین این کوتوله ها تو ایران بمونه

    • Ali.izad

      کدوم دوران خوش?دوبار حذف از جام جهانی یا حذف از جام ملتها

    • milad bigdeli

      کیروش باید بره

    • بدون نام

      واقعا برو.......شاید اگه رفتیم جام جهانی ۲۰۲۲ توی جام جهانی بفهمیم که مربیمون عوض شده.فقط کاش نایک بهمون ساک ورزشی بده.جنس ساک نایک خوبه بزنی زیرش و حتی شوتش هم کنی پاره نمیشه.

    • بدون نام

      ای چشم سفید

    • جویباری

      خدا کنه بمونه و جام ملتها رو ببینیم تا جنابعالی بعد از جام ملتها براش بنویسی
      ولی نمیدونم اونموقع چه حرفی برا گفتن داری
      آخه هر طور فکر میکنم تیمی که با سیستم دفاعی بازی میکنه که گل کمتری بخوره تا جنابعالی خوشحال بشی.. چطور میتونه قهرمان و یا حتی 4تیم جام ملتها بشه؟؟؟
      تیمی که فورواردش بیشترین دوندگی رو در خط دفاعی داره..
      تیمی که دل به ضربات ایستگاهی خوش کرده و........
      خدا کنه بمونه.

    • m.k

      خب درسته فوتبال و سیستم و عملکرد اقای کیروش تو روسیه و حتی تو ۷سال قبل واقعا خوب نبوده و واقعا چ کاری کرده و چ مقامی و جامی برده واقعا تیم ملیمون حقش نیست جلو هر تیمی حالا هرچی اسپانیا یا اسیایش نباید تدافعی باشه‌.و امسال اقای فرکی یا هرکی واقعا حرفشون درسته کارشناسی شدس کاری ب حواشی ندارم ولی خدایش عملکرد تیمهای کره و ژاپن و حتی عربستان بهتر بود.

    • رمضان رضایی

      درود بر آقایی کی‌روش بزرگوار

    • بدون نام

      اخه فرکی کیه که نظر بخوتد بده

    • بدون نام

      سغسطه باند رسانه ای کیروش شروع شد انگار آمارها را ندیده اند که ما از نظر کارشناسان دنیا چه نمره‌ای در یافت کرده و تیم ۳۲جام جهانی شده ایم...کیروش واسه اینا نوووون داره

    • بدون نام

      سیستم کیروش ۲+۱۰ هست یعنی یه گلر و ده مدافع ...چرا اینقدر آویزون این دلال بد دهن و چپاول گر هستید؟

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        این که شد ۱۲ !!! خودتم حساب کردی؟

    • نعمت اله د

      آقایان که خود را عقل سلیم میدانید هیچ؟ چرا هر مربی میاید شما ساز مخالف میزنید از علی دایی تا بقیه که آمدند شما چرا با همه مشکل دارید بروید خود را اصلاح کنید انقدر بخود ننازید شما ها هیچ چیزی از فوتبال نمی دانید فقط بلدید؟

    • نعمت اله د

      آقایان که خود را عقل سلیم میدانید هیچ؟ چرا هر مربی میاید شما ساز مخالف میزنید از علی دایی تا بقیه که آمدند شما چرا با همه مشکل دارید بروید خود را اصلاح کنید انقدر بخود ننازید شما ها هیچ چیزی از فوتبال نمی دانید فقط بلدید؟

    • وحید

      مهم فلسفه کی روشه که حس وطن پرستی را در ادم زنده میکنه و از حق تبم ملی که واقعا عاشقانه براش میجنگه لذت میبریم کی روش بازی پرتغال و اسپانیا و مراکش دا با انالیزس برای حریفان راحت کرد منتقدان کی روش همیشه منقد همه هستن چون فقط بلدند منتقد منفی باشند شاید هم منافعی دارند چه منقد چه حامی وقتی از کی روش اسمی به میان نیاد همه دقت میکنند و این یعنی کی روش شخصیت برحسته ای است حتی با اخرین مصاحبه بر علیه برانکو نشان داد دنبال شهرت نیست دنبال موفقیت تیم ملی ایرانه برای همین میگن کی روش از خیلی از ایرانیها ایرانی تره ...قدردانش باشیم چه باشه چه نباشه ...

    • مرتضی‌‌‌

      ا
      خه این فرکی و امثال اون چه دست اوردی داشتن که به کی روش بزرگ ایراد میگیرن

    • شهرام

      جناب خبر آنلاین . کاملا برعکس قضیه را تحلیل کردید . شما طرفداران کور که کیروش را اسطوره کردید اتفاقا در اکثریت هستید نه منتقدان . سالهاست که منتقدین میگویند که ایشان بدرد فوتبال ما نمیخوره چون علیرغم هزینه فراوان در هیچ تورنومنتی حتی از گروه خودمان صعود نکردیم . ایشان بهر کس دلش خواست توهین کرد و شماها طرف او را گرفتید و هموطن خود را مقصر کردید . اینبار هم صدای منتقدان به جایی نخواهید رسید . شما جراید و فردوسی پور دوباره کیروش را بازخواهی گرداند تا یکبار دیگر و اینبار در جام ملتها هم حذف بشویم . بازهم دست از پا درازتر . شما فرصت خواهید داشت تا با کمک عادل دوباره در بوق و کرنا کنید که قهرمانانه و مقتدرانه حذف شدیم . برای هیچکس قابل فهم نیست که حذف مقتدرانه دیگر چه صیغه ای است که عادل از خودش ابداع کرده . دیروز عادل در برنامه اش فرمودند که انگلیس تیم ضعیفی بود . از اون جمله هایی بود که مرغ پخته را بخنده وامیداشت . انگلیس رفته به رده بندی و ما حذف شدیم ولی انگلیس ضعیف بود . یکماه است که فوتبالبستها رو از این برنامه به اون برنامه دعوت میکنن و همچون قهرمانان جام جهانی استقبال و پذیرایی میکنن . بله جناب خبر آنلاین . شما و امثالهم اتفاقا در اکثریت هستین والا کیروش پنج‌سال پیش رفته بود . لطفا به شعور مردم احترام بزارین .

    • بدون نام

      یادشون رفته حسرت برد بحرین،کویت ،یا کره رو داشتیم حالم از این جور آدمها بهم میخوره

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        بحرین و کویت رو بی خیال، این که نود دقیقه حرص می خوردیم و باید برای برد تاجیکستان و میانمار دست به دعا میشدیم، حافظه بعضی ها از حافظه ماهی هم کم تره

    • آرش فرهادی

      تنها کسی که منفعت میبره از رفتن کی روش.دار دسته برانکو.و اون دلال هایی هستن که از اومدن برانکو به تیم ملی سود میبرن.چون دیگه سرمربی ایرانی اینا نمیزارن.بخدا برانکو فقط داره تو پرسپولیس شو بازی میکنه.که دوباره برگرده تیم ملی.مافیا خودش رو راه بندازه.دوباره با اما اگر بدبختی بریم 8 تیم اسیا.

    • سعید

      برای منتقدان کی روش واقعا متاسفم،ظاهرا کتابهای تخیلی زیاد میخونن.

    • بدون نام

      واقعا متن عالی بود واقعا کیروش گوهری برای تیم ملی ایران است که دلواپسان دستشون از تیم ملی کوتاه شد بهتره کیروش بره تا افرادی مثل فرکی ومایلی کهن وبرانکو بیان وتیم رو قهرمان جهان کنن با بازیکنایی که کیروش ساخته خوب متنی رفتی داداش.

      پاسخ ها

      • کرم احمدی

        بزرگترین دستاورد کیروش نظم در تیم ملی بود کسی جرأت نمیکند کار غیر حرفه ای انجام دهد دوم نظم در خط دفاعی که ایران درمقابل تیمهای بزرگ دنیا هم کم گول میخورد وفکر نکنید تیم باروشی که را جام جهانی بازی کرد دربازی های آسیایی بازی میکند مطمعن باشید که دراین بازیها تیم پرقدرت حمله میکند همراه بادفاع منسجم

      • کرم احمدی

        زمانی نه چندان دور اقای مایلی کهن دایی وبرانکو... مربی تیم ملی بودند آیا هیچ دوره‌ای درجام جهانی تیم به این خوبی بازی کرد وبرای اولین بار مادرجام جهانی چهار امتیاز گرفتیم و اگر کمی شانس ودقت داشتیم میتوانستیم پرتقال را شکست دهیم وبه عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنیم

    • بدون نام

      کیروش مربی بزرگی است قابل قیاس با مربیان ما نیست این درجهان معروف است

    • بدون نام

      کیروش دیگه بیشتر از این نیست دورانش تموم شد باید به دنبال بلا تر از این بود یه مربی نترس شمشیر بدست هجومی که از اموات بازیکن قهرمان بسازه مثل مربی کرواسی پیش به سوی مرگ وزندگی احیا شدن که همه این استعدادها در جوانان ایرانی دیده میشه شک نکنید

    • حامد

      یه کم به تیمش پاس گیری و حمله هم یاد بده بد نیست . میتونه بمونه .

    • بدون نام

      جمع کنید بابا خبر آنلاین هم شده عادل فردوسی پور «جونم کیروش»مثل بزدلها بازی کردیم بازی اولویت.۱۱ نفری رو خط دروازه بودیم .اگر هم آدم میخواد منصفانه قضاوت کنه ما ضعیف بودیم و ترسو بازی کردیم .کی‌روش نزدیک به ۱دهه ست که تیم دستشه .چه استراتژی خاصی داشته .تیم های آسیایی همه از همون اول جنگنده بازی کردن و باترس و لرز نبودن حتی همون عربستان ضعیف.تیم های ژاپن و استرالیا و کره عالی بودن .خیانتی که فردوسی پور کره الاغ با فوتبال ایران می‌کنه کفاشیان احمق و اسکل نکرد.کیروش مربی نیست دلاله.

    • یونس پرسپولیسی

      شعر نگو خداوکیلی ،، یعنی میخوای کسی از کیروش انتقاد نکنه، خو‌ واقعا عملکرد عربستان از ایران بهتر بود اصلا رفتی آمار رو مقایسه کنی،، حیف که اصلا این خبر چرت رو خوندم

    • نعمت اله ذبیح گلستان جاده ساوه

      شما منتقدین هر مربی میاید از او انتقاد میکنید از علی دایی گرفته تا بقیه که آمدند شما از کی خوشتان میاید ساکت باشید برای فوتبال ما بهتر است

    • بدون نام

      کیروش فقط مورد حمایت دلالها است نود درصد اهالی فوتبال از کیروش بی ادب بی فرهنگ متنفر شده اند

    • شاهرخ

      نمیدونم تو چی تو کیروش دیدی ک ماها نمیبینیم
      چ افتخاری ب دست اورده ک تو دیدی و ماندیدیم
      این چن سال چیکارکرده جز ی فوتبال تدافعی و...

      والا عربستانم بهترازمابود
      حالا ی گل دفاع مراکش بدبخت زده ک برا ماثبتش کردند!!
      دیگه چیکارکردیم!!!
      سقف ارزوهاتون همینقده دیگه ک ب هیچ جایی نمیرسیم

    • محمد

      آقا من میگم کی روش بمونه تا پایان جام ملت های آسیا اگر تیم رو برد فینال آسیا باهاش تمدید قرارداد بلند مدت ببندن

    • بدون نام

      هرکی عقل داشته باش میدونه ایران بهترین نتیجه تاریخش وگرفت۴امتیازحقش صعودبودوبابدشانسی نرفت ژاپن وارژانتین با۴امتیازصعودکردوالان ایران توردبندی بازازژاپن که صعودکردونتایج وبازی خوب وموفقی داشت بالاتروهمین حق به کیروش بزرگ میده این منتقدین دلالهاوباندبازههاهستن دنبال باج خواهین خیلی تابلومشخص

    • محند

      مگر فرکی انسان کوچکیه تو این فوتبال مایی که فقط نگاه میکنیم میگیم سعودی عملکردش بهتره ایران بوده با یه گل به خودی و یه پنالتی مشکوک ادعاتون به اسمون رفته زاپن که جدا از اسیاست اگه مثل کره المان رو بب دید ادعایه خدایی میکردید

    • مهدی

      اولا که ما تیم ۳۲نشدیم ۱۸شدیم.دوما شما توقع دارید ما جلو اسپانیا پرتغال هجومی بازی کنیم. الان اگه دقت کنید ۴تیمی که رسیدن نیمه نهایی سیستمشون دفاع ضد حمله است.ما چون بازیکنای قوی مثل اونا نداریم نمیتونیم درست حسابی حمله کنیم . کی روش بهترین مربی برا ایرانه. پرسپولیسی ها هم بس وزن با اون مربی شون.

    • الماسی(کرمانشاه)

      واقعا درست گفتن که ما همیشه مردم خوش استقبال و بدبدرقه ای هستیم .
      یه ذره اگه انصاف داشته باشیم باید دستاوردهای کی روش رو ستایش کنیم .
      2 دوره صعود پی در پی مقتدرانه به جام جهانی ، یادمون نرفته که همیشه با هزاران دلهره و اضطراب وچه کنم چه کنم تو مسابقات مقدماتی شرکت میکردیم و آخرش هم ...... .
      همین کره جنوبی که اونجور آلمان رو درهم کوبید سالهاست آرزوی بردن ما رو دلشون مونده .
      دو دوره صعود با افتخار و به عنوان تیم اول آسیا با حضور همه بزرگانی مث ژاپن و کره و استرالیا و عربستان و ....
      کسب 4 امتیاز در جام جهانی با حضور قهرمان جهان ، قهرمان اروپا و قهرمان آفریقا
      صحبتهای غرورآفرین بازیکنان و کارشناسان مطرح جهانی در تمام شبکه های معروف دنیا .
      ازبین بردن تابوی بازیکن سالاری در تیم ملی و قداست بخشیدن به پیراهن تیم ملی
      اگه بخوایم بنویسیم مثنوی هفتادمن کاغذ خواهد شد .
      حالا کی روش بره و بازهم دوران ذلت بار رقص عربستانیا در ورزشگاه آزادی و فاجعه منامه و ...... شروع میشه و اونوقت می فهمیم که چی رو از دست دادیم

    • بدون نام

      این نویسنده ازاون جیرخورهای کیروشه که سرسفره کیروش شکمشوسیرمیکنه وگرنه یه بچه هم اینقدرقلونمیکنه که کیروش حسش نسبت به ایران بیشترحسی است که به پرتقال دارد
      البته کیروش موزامبیکی بودن خودش روانکارمیکنه که بگه اروپایی هستش اماعمرن ایران روبه پرتقال ترجیح بده البته نویسنده حق داره جیره مفت همه روتوهمی میکنه اینم یکیش

    • رضا مرادی

      برو کیروش شاید تیم ما تین شه بسته این سیاستا راستی میتونی دیتیار برانکو تو تیم ملی شی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج