۷۴۶۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

وکیل حمید بقایی: موکلم بی‌گناه است

وکیل مدافع حمید بقایی با اشاره به رد درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور گفت: مع الوصف، چون معتقدم موکل بی گناه بوده و در رأی دادگاه به دلایل ما توجه نشده است و برای اثبات بی‌گناهی موکل، دوباره درخواست اعاده دادرسی می‌دهیم و از همه راه‌های حقوقی و قضایی برای اثبات بی گناهی استفاده می‌کنیم.

ایرنا نوشت: وکیل مدافع حمید بقایی با اشاره به رد درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور گفت که دوباره و با استناد به دلایل جدید، درخواست اعاده دادرسی می‌کند.

مهران عبدالله پور در پاسخ به سوالی درباره رد درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور بیان کرد: با تقاضای اعاده دادرسی موکلم به رغم اینکه رسیدگی به آن بسیار هم طولانی بود، مخالفت شد و این در حالی است که دادیار دیوان عالی کشور حداقل در دو مورد موکل من را مجرم ندانسته بود.

وکیل حمید بقایی: موکلم بی‌گناه است

این وکیل دادگستری توضیح داد: دادیار دیوان عالی کشور اظهار نظر کرده که در مورد ماجرای ارز‌های سپاه و دانشگاه ایرانیان هیچ تخلف و جرمی واقع نشده است، ولی متاسفانه در دادگاه با این استناد که دیوان عالی کشور ورود شکلی نمی‌کند، تقاضای اعاده دادرسی موکل رد شده است.

عبدالله پور افزود: مع الوصف، چون معتقدم موکل بی گناه بوده و در رأی دادگاه به دلایل ما توجه نشده است و برای اثبات بی‌گناهی موکل، دوباره درخواست اعاده دادرسی می‌دهیم و از همه راه‌های حقوقی و قضایی برای اثبات بی گناهی استفاده می‌کنیم.

وکیل مدافع بقایی تاکید کرد که در رسیدگی به درخواست جدید اعاده دادرسی موکلش، قضات دیوان عالی کشور به دلایل ابرازی مبنی بر بی گناهی بقایی توجه کنند.

درخواست اعاده دادرسی بقایی در شعبه ۴۰ دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً شعبه مزبور پس از مطالعه پرونده، درخواست بقایی را برای اعاده دادرسی نپذیرفت و رد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی گناه است واقعا دلم براش سوخت این مرد پاکدست که باگنی دلار حمل
      میکرد بیچاره

    • بدون نام

      عخی ... گناه داره خب بی گناهه دیگه!!!!

    • بدون نام

      شما همتون بی گناه هستید فقط ما ملت گناه کاریم

    • محمدرضا بختیار

      کاملا حق با شماست جناب وکیل ؟!!!ملت خودشان گناهکارند که اجازه دست درازی به میراث فرهنگی و ملی کشور را به موکل شما سپردند ملت گناهکارند که اجازه دست درازی از بیت المال و ارز کشور را به موکل شما سپردند؟!!آقای وکیل موکل شما دم از شهادت میزد چطور شد پشیمان شد ؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بختیار گل گفتی

    • بدون نام

      هر کدام از مسولین کشور یک روز غذا میل نکنن باید بهشون جایزه داد

    • ایرانی

      البته اینکه در کاری بد همه شریک ومطلع باشند اما به قضاوت و افکار عمومی میرسد پای خودشان را پس میکشند هم قابل درک و هم قابل کتمان نیست ! شاید بقایی بر علنی بودن دادگاه تاکید داشت میخواست بگه : با هماهنگی ....پول را به کنار مرز یا کسانی داده....! در مورد بالا شک ندارم اما در موارد دیگر نظرم با بختیار یکی هست

    • بدون نام

      اگه گناه کارچراعلنی دادگاهیش نمیکنن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج