۷۴۶۲۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

امیرحسنخانی :

ترامپ‌های داخل کشور بیشتر به مردم فشار می‌آورند

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: امروز کسانی در کشور هستند که بیش از رئیس‌جمهور آمریکا به مردم فشار می‌آورند و در واقع می‌توان گفت آسیب این ترامپ‌های داخلی بیشتر است.

خبرگزاری فارس: محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور، گفت: امروز ما در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اما متاسفانه گویا مردم و دولت این شرایط را باور ندارند.

وی افزود: شرایط جنگی مدیریت متناسب با این وضعیت را می‌طلبد و باید مدیریت کشور یک مدیریت جهادی و در سطح یک جنگ اقتصادی باشد.

ترامپ‌های داخل کشور بیشتر به مردم فشار می‌آورند

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ما باید از جنگ تحمیلی برای شرایط امروز کشور الگو بگیریم. در آن زمان همه پای کار آمدند و ما توانستیم در مقابل دشمن بایستیم. در آن زمان هم مانند امروز که در ظاهر آمریکاست و بسیاری از کشورها آن را همراهی می‌کنند عراق مقابل ما بود اما از حمایت‌های تسلیحاتی، مالی و حتی نیروی نظامی بسیاری از کشورها برخوردار بود.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: در آن زمان هم کسانی بودند که دست به احتکار می‌زدند و سبب می‌شدند فشارهایی به مردم وارد شود اما آنها چه شدند؟ آیا این اقدامات آنها برایشان نتیجه داشت و توفیقی حاصل کردند؟ امروز آنچه از دفاع مقدس مانده فرهنگ بسیجی، دفاع مقدس و حماسه آن است نه چیز دیگر.

وی افزود: آنچه که در جنگ اقتصادی امروز تاثیرش بیش از اقدام دشمن است، افراد و دستگاه‌هایی هستند که نقش ترامپ را در داخل بازی می‌کنند و در واقع مشکلات اصلی را همین ترامپ‌های داخل کشور برای ما به وجود می‌آورند نه رئیس‌جمهور آمریکا.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان اظهار داشت:‌ امروز ببینید سازمان تامین اجتماعی با کارآفرینان چه می‌کند؟ شرکت آب و برق عملکردش چگونه است؟ رهبری بارها تاکید داشتند با مردم مهربان باشید و این بدان معناست که نباید به مردم فشار آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اقای چلاغ

      من ترامپ هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم...اگر ترامپ های داخل کشور زیاد شدن پس جای امیدواریه که مدیریتهای سوء و غلط اصلاح بشن برن سوی مدیریتهای درست

    • حمید

      مردم بدبخت چه کاری میتونن بکنند،،در ضمن شرایط جنگی خیلی وقته برامون پیش اومده،،منتها ما خیلی پوست کلفت شدیم،،خیلی وقتم هست تسلیم شدیم خبر نداری برادر رزمنده

    • رفیعی

      بله دیگه باید این حرف بزنی مردم اتفاقا صد درصد درک دارن ولی این دولت ومجلس نمیزارن مردم نفس بکشن با نقشه هایی که میکن تامین اجتماعیی واب وبرق حرف بزنم امسال دوبله قبض امده حرف زیاد

    • بدون نام

      نثلا سازمان تامین اجتماعی مربوط به کیه که برح ۱و۲رااضافات نمیده

    • بدون نام

      چنوع مردم داریم؛ یک نوع زیرفشارند، یک نوع خبرندارند، یک نوع نیازبه محبت دارندویک نوع هم فقط حرف می زنند، خودشما جزوکدام هستید، یااصلاًمردم نیستید...

    • بدون نام

      ترامپ های داخلی نور چشمی های مسولین مملکت و الا تا حالا باید صد بار این جر ثومه های فساد اعدام شده بودند

    • بی نام

      با اون مدیریتتون

    • بدون نام

      شرایط جنگی روشمابوجوداوردین جلوترازامریکا وبدترکشورپرکردین ازحدود۱۶ملیون افغانی هم منابع وبودجه مردن کشورمملکلت به جای هزینه وایحادشغل به ایرانی وایرانی برایافغانیاخرج میکنیدنتیجش این میش باگفتا مسولین به هرایرانی بالای۲۰۰ملیون ضرروزیان دارن وزیرکارگفته اگه افغانیانباشن بیشترمشکل بیکاری وفقرجرم وجنایت فسادناامنی ناامیدی ازبین میروبه قول نمایندگان مجلس یعنی چی که بیش از۴ملیون شغل فقط توکارساختمانی اشغال وبیکارکردن وباینکه خودمون اینقدربیکاروفقیرداریم وبیش از۳۰درصدسرپرست خانوادههبیکارن وفقیروهر۴نفر۱نفرروانی ازبیکاری نجومی وفقربااین بی ابی زیادوبی سابقه فقرزیادکم بودجگی چه توجیحی داری برای اخراج نکردنشون لعنت برخاینین وطن وهم وطن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج