جاباما
۷۴۶۲۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حاشیه‌ها، دستِ استقلال را از آسیا کوتاه می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید گرفتن بازیکن جوان خوب است اما تیم برای موفقیت در میادین بزرگ به بازیکن های بزرگ احنیاج دارد.

ایسنا: علیرضا اکبرپور درباره وضعیت استقلال در فصل پیش‌رو گفت: رفتن بازیکن‌هایی مثل تیام شرایط استقلال را سخت تر خواهد کرد. امید ابراهیمی هم با توجه شرایط زندگی‌اش، تصمیم به جدایی از استقلال را گرفت. استقلال، همیشه مدعی قهرمانی بوده و در هر سال تیم خود را برای قهرمانی می‌بندد. باشگاه باید هر چه سریع تر خلاء‌های موجود را برطرف کند تا در فصل پیش‌رو مشکلی پیش نیاید.

وی درباره‌ی بازیکن هایی که تازه به تیم اظافه شده‌اند، اظهار کرد: تعداد قابل توجه بازیکن هایی که به استقلال اضافه شدند بازیکنان جوان هستند. گرفتن بازیکن جوان اتفاق خوبی است اما استقلال برای موفق بودن در میادین بزرگ فصل آینده، احتیاج به بازیکن های بزرگ دارد و تیم باید به دنبال این بازیکنان باشد. تیم قهرمان، تیمی است که بتواند در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کند. شفر پتانسیل قهرمانی با استقلال حتی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد اما باشگاه باید نفراتی مثل تیام و جبارف را نگه دارد و با گرفتن بازیکنان کلیدی، خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند.

او درباره حاشیه های مدیریتی به وجود آمده در چند وقت اخیر گفت: اعتراض هواداران مقابل وزارت ورزش و باشگاه، امری طبیعی است. هواداران نگران تیمشان هستند و حق دارند نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه اعتراض داشته باشند. آن ها در شرایط سختی قرار دارند چون با اتمام فصل پیش، همه انتظار داشتند استقلال با حفظ مهره های کلیدی و جذب بازیکنان خوب، این فصل را با قدرت جلو ببرد ولی با اتفاقاتی که پیش آمده، مسائل مالیاتی باشگاه، داستان ممنوع الخروجی شفر و برخی از بازیکن ها، هواداران را کاملا نگران کرده و مسائل پیش آمده به هیچ عنوان در شان فوتبال ایران نیست.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره بازی تیم استقلال با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در مقابل السد قطر همیشه موفق بودیم و خوب ظاهر شدیم اما شرایط تیم ما با السد کاملا متفاوت است. السد بازیکنان کلیدی خود را حفظ کرده و بازیکنان خوبی را جذب کرده. اما در استقلال شرایط کاملا برعکس است. باید ما هر چه سریع تر تکلیف بازیکنانی که شرایطشان معلوم نیست را مشخص کنیم که اگر می‌مانند سریع به تیم ملحق شوند تا از تمرینات عقب نمانند یا اگر رفتنی هستند فورا به دنبال جانشین های آن ها باشیم. حاشیه ها و برنامه‌ریزی‌های غلط مدیریتی، دست ما را از آسیا دور می‌کند اما امیدواریم با برطرف شدن مشکلات حال حاضر تیم بتوانیم در آسیا نتیجه بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا اینقدر لفتش میدن تا روزبه چشمی وتیام وجباروف هم برن. اقلا باروزبه که خودش پیشنهاد داده برید و قرارداد بنویسید تازه تمرین اضافه بشه بعد برید سراغ جپاروف وتیام.هرروز هم میگن فردا با جپاروف وتیام صحبت میکنیم وبه تمرین اضافه میشن کی فردا می رسه خدا داند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج