۷۴۶۴۱۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

خرید جدید پرسپولیس تا پایان فصل در سایپا؟!

عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «اگر باشگاه پرسپولیس با علی دایی تسویه‌حساب نکند، پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم هم بسته خواهد شد!»

خبرورزشی: اگر اشتباه نکنیم، آذر سال گذشته بود که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت پرونده طلب ۳.۵ میلیارد تومانی علی دایی از این تیم گفت: «دو نشست خیلی خوب با آقای دایی داشتیم و به توافقات خوبی هم دست پیدا کردیم. آقای دایی از خانواده پرسپولیس است و در این دو جلسه صحبت‌های خوبی را هم رد و بدل کردیم و ان‌شاءا... به زودی این مشکل هم برطرف خواهد شد.»

امروز که این مطلب را می‌نویسیم، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ است و پس از گذشت حدود ۶ ماه هنوز تکلیف طلب علی دایی با باشگاه پرسپولیس مشخص نشده است! همان‌طور که می‌دانید، به دلیل شکایت باشگاه ریزاسپور و تخلف در عقد قرارداد با مهدی طارمی فیفا دو پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی پرسپولیس را بست تا این باشگاه از خرید بازیکن محروم شود.

این موضوع البته مانع فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ هجدهم نشد. پرسپولیس با مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، سعید کریمی و مهدی ترابی قرارداد بست تا از نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم و پس از پایان محرومیت باشگاه در این تیم توپ بزنند. حالا با تهدید کمیته انضباطی این احتمال وجود دارد که در صورت عدم پرداخت طلب ۳.۵ میلیارد تومانی علی دایی، پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس هم بسته شود. آن‌گاه این تیم پرطرفدار نمی‌تواند از هیچ‌یک از خرید‌های جدید خود حتی در نیم‌فصل دوم استفاده کند!

اما مورد جالب‌تر مهدی ترابی است. قرارداد این بازیکن ملی‌پوش با سایپا در پایان لیگ هجدهم به اتمام رسید و باشگاهش باید او را می‌فروخت؛ بنابراین باشگاه سایپا ۷۰۰ میلیون تومان برای صدور رضایتنامه ترابی در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم از پرسپولیس دریافت کرد مضاف بر این که از این هافبک تکنیکی خواست طلب ۳۰۰ میلیون تومانی خود را هم ببخشد. در واقع سایپا هم یک میلیارد تومان سود کرد و هم مهدی ترابی تا پایان نیم‌فصل اول بازیکن این تیم ماند.

حالا با تهدید کمیته انضباطی و شکایت علی دایی احتمال دارد مهدی ترابی تا پایان لیگ هجدهم در سایپا بماند چرا که این باشگاه رضایتنامه بازیکن ملی‌پوش خود را در توافقی سه‌جانبه برای پرسپولیسی‌ها صادر کرده است؛ بنابراین ترابی نمی‌تواند پس از پایان نیم‌فصل دوم به تیم دیگری برود مگر آن که رضایت سایپا را جلب کند. به عبارت بهتر علی دایی که در دوران محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس کمک کرد مهدی ترابی را جذب کنند، حالا با شکایت خود ممکن است تیم سابقش را از نقل و انتقالات زمستانی محروم کند!

البته همه این اتفاقات در صورتی به وقوع می‌پیوندد که باشگاه پرسپولیس طلب ۳.۵ میلیارد تومانی دایی را نپردازد یا با او توافقی نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر ورزشی ظاهرا خیلی دوست داری علی دایی رو بجون پرسپولیس بندازی ولی کور خوندی این تحلیلهای آبکی بدرد خودتون می خوره

    • بدون نام

      ازخودت چیزی مینویسی که اینارو بجون هم بندازی کمیته انظباطیم غلط میکنه هروقت شیش امتیاز کیسه رو بخاطرمرفای کم.کرد وهمچنین شیش امتیازبخاطر سرپرستشون وبقیه ی بازیکنا اونوقت میتونه اینکارو بکنه وقتی میگیم تیم حکومتی ینی این چندساله کسر امتیاز تو کشو فدراسیون داره خاک میخوره این چه کشوریه اخه چقدتبعیض چقدظلم چقدبدبختی هرچی پول ودلاره وزیر ودولت میده به کیسه به ماکه میرسه نمایندگان بی خاصیت میگن دلار دادن ممنوع خب وزیر روبکشید مجلس پس چرا به کیسه داده این تعارضاته که مردم رودلسرمیکنه اخه چقدتبعیض اگه هر دوتیم دولتین پس بایدبه یه چشم نگاکنن نه یه تیم سوگلی دولت ومجلس بشه

    • بدون نام

      پسر وزیر حلش میکنه.من مطمءنم

    • یونس پرسپولیسی

      علی دایی چنین کاری نمیکنه

    • محسن

      چطوری از خواب بیدار شدی که همه خوابتو تعریف کردی.نکنه ؟ دایی و پرسپولیس همیشه کنار هم بودن و بکوری چشم .........خواهند بود .نگران طلب دایی و بدهکاری پرسپولیس نباشید.فقط برو یه خوابم از کیسه کشا ببین که با اینهمه که خودشونو جردادنند اینهمه شو را انداختن ۳۰میلیارد توچندبرا ۴بازیکن از بیت المال دادند.البته حتما"نتیجش میشه محرومیت تیم کیسه و یک رده۶پایان فصل بعد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج