۷۴۶۴۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد

کریستیانو رونالدو به مجموعه‌ی پزشکی جی‌مدیکال شهر تورین وارد شده تا در آستانه‌ی ملحق شدن به اردوی یوونتوسی‌ها تست‌های پزشکی خود را انجام دهد.

ورزش سه: وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که رونالدو دیروز به تورین وارد شده و امروز صبح تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد تا طبق برنامه بعد از ظهر در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند.

امروز صبح از ساعات اولیه‌ هواداران یوونتوس و رونالدو در محل آزمایشگاه جی‌مدیکال شهر تورین جمع شده بودند و با ورود رونالدو، از او استقبال پرشوری کردند. رونالدو سپس از مقابل جمعیت گذشت و وارد آزمایشگاه شد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.

درحالیکه مسابقه‌ی فینال جام جهانی بین فرانسه و کرواسی به نیمه رسیده بود و دو تیم در رختکن بودند، هواپیمای حامل رونالدو در فرودگاه کاسله تورین به زمین نشست. این همه در حالی بود که در تورین روز، روز رونالدو بود و هیجان ناشی از ورود او، فضای فوتبالی این شهر را فرا گرفته بود.

کمتر از ۲۴ ساعت بعد، رونالدو از یک جیپ گرند چروکی پیاده شد و در همهمه‌ی تشویق هواداران یوونتوس به سمت آزمایشگاه پیش رفت. این از روزی که امضای قرارداد رونالدو با یوونتوس تایید شده بود اولین بار است که هواداران یوونتوس می‌توانستند ستاره‌ی پرتغالی تیم‌شان را از نزدیک ببینند.

از آن زمان یوونتوسی‌ها پنج روز را در هول و ولا سپری کرده بودند و از خود می‌پرسیدند که آیا رونالدو بالاخره به تورین خواهد آمد یا نه.

بعد از اعلام رسمی امضای قرارداد رونالدو با یووه و جشن گرفتن او با آندریا آنیلی، رئیس یوونتوس در یونان، روزی که همه انتظارش را می‌کشیدند بالاخره از راه رسید. روز رونالدو با شرکت در آزمایشهای پزشکی شروع شده و او سپس ورزشگاه آلیانز، خانه‌ی یوونتوس را خواهد دید. ورزشگاهی که در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید، در آن ضربات سختی به یوونتوسی‌ها وارد کرده بود. ولی اتفاق اصلی امروز کنفرانس مطبوعاتی‌ای خواهد بود که رونالدو در آن حضور خواهد یافت.

رونالدو در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد

رونالدو در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد

رونالدو در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد

رونالدو در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد

رونالدو در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد

رونالدو در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج