۷۴۶۴۴۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نسخه لوکس نوکیا، منقش به چهره ترامپ و پوتین

کمپانی روسی خاویار (Caviar) که در زمینه طراحی گوشی های سفارشی فعالیت دارد، از نسخه لوکس نوکیا ۳۳۱۰ به مناسبت دیدار قریب‌الوقوع سران دو کشور امریکا و روسیه رونمایی کرد.

وبسایت گجت نیوز: کمپانی روسی خاویار (Caviar) که در زمینه طراحی گوشی های سفارشی فعالیت دارد، از نسخه لوکس نوکیا ۳۳۱۰ به مناسبت دیدار قریب‌الوقوع سران دو کشور امریکا و روسیه رونمایی کرد.

نسخه لوکس نوکیا، منقش به چهره ترامپ و پوتین

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، فردا ملاقات مهمی را با همتای روس خود در هلسینکی فنلاند در پیش دارد و احتمالا بر سر موضوعاتی از قبیل ماجرای دخالت روسیه در انتخابات امریکا، مناقشه هسته‌ای کره شمالی، جنگ سوریه و تحولات خاورمیانه با او به گفتگو خواهد پرداخت. اما کمپانی Caviar با رونمایی از تازه‌ترین نسخه لوکس نوکیا 3310 موسوم به Peacemakers (میانجی‌گران صلح) به استقبال این نشست رفته است.

این گوشی لوکس و طلاکاری شده، بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد و چهره رهبران دو کشور در حالی که به یک سو خیره شده‌اند، با طلای 24 عیار روی قاب پشتی آن نقش بسته است.

نسخه لوکس نوکیا، منقش به چهره ترامپ و پوتین

این نسخه لوکس نوکیا ۳۳۱۰ معادل ۲۶۱۰ دلار قیمت‌گذاری شده است

نسخه Peacemakers مشخصات فنی متمایزی از مدل معمولی ندارد و همان نوکیا ۳۳۱۰ با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۳G است. البته به گفته‌ی کمپانی سازنده، کاربرد تکنیک PVD (لایه نشانی بخار فیزیکی) در روند تولید، سبب افزایش مقاومت دستگاه نسبت به پوسیدگی شده است.

سال گذشته نیز این کمپانی یک نسخه سفارشی از نوکیا ۳۳۱۰ را به مناسبت دیدار ترامپ و پوتین در حاشیه اجلاس جی-۲۰، با قیمتی حدود ۲۵۰۰ دلار در معرض فروش قرار داده بود. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه Peacemakers به تعداد محدود عرضه خواهد شد یا خیر؛ اما Caviar اعلام کرده است که دو دستگاه نخست را به روسای جمهور دو کشور هدیه می‌دهد و از تاریخ پنجم مرداد ماه، فروش این نسخه لوکس نوکیا ۳۳۱۰ را به علاقه‌مندان آغاز خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج