۷۴۶۴۶۲
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

ادعای اسرائیل درباره سرقت اطلاعات هسته‌ای ایران

مقام‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند در یک عملیات شش ساعت و نیمه موفق به رسوخ در یک انبار بایگانی اطلاعات حساس در ایران شده و اسنادی درباره برنامه ساخت سلاح هسته‌ای توسط کشورمان را خارج کرده‌اند.

ایلنا: مقام‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند در یک عملیات شش ساعت و نیمه موفق به رسوخ در یک انبار بایگانی اطلاعات حساس در ایران شده و اسنادی درباره برنامه ساخت سلاح هسته‌ای توسط کشورمان را خارج کرده‌اند.

ادعای اسرائیل درباره سرقت اطلاعات هسته‌ای ایران

به نقل از فاکس‌نیوز، یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که در ماه ژانویه ماموران وابسته به این رژیم به طور مخفیانه اسنادی را که حاوی جزییات برنامه هسته‌ای ایران بوده طی عملیاتی ۶ و نیم ساعته در تهران کشف و خارج کردند و به این ترتیب بخش عمده‌ای از داده‌ها شامل برنامه طراحی کلاهک هسته‌ای توسط ایران در این اسناد خارج شده است.

این مقام رژیم صهیونیستی مدعی شد: «تیم اسرائیلی به طور محرمانه به بایگانی اسناد دست پیدا کرده و در یک زمان بسیار محدود در مدت زمانی که می‌دانستند ساختمان تحت کنترل شدید نیست، این اسناد را خارج کردند. ایران برای جلوگیری از جلب توجه‌ها به تاسیساتش، به طور تمام وقت از نگهبان استفاده نمی‌کند. اما این ساختمان به سیستم هشدار مجهز بوده که ماموران وابسته به رژیم صهیونیستی سیستم هشدار را از کار انداخته‌اند!»

نویسنده این گزارش مدعی شد: « عملیات اسرائیل برای اولین بار توسط نخست وزیر این رژیم در ماه آپریل و در یک کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران افشا شد. او در این کنفرانس مدعی شد که اسناد دزدیده شده از ایران نشان‌گر اظهارات متناقض ایران درباره ادعای عدم تمایل به داشتن برنامه سلاح هسته‌ای است.»

مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در جلسه ارائه گزارش ادعاهایی را درباره جزییات عملیات در تهران مطرح کرده‌اند. آن‌ها درباره نحوه خروج اسناد از ایران، وجود برخی جزییات درباره برنامه طراحی کلاهک هسته‌ای در اسناد دزدیده شده که اسرائیل مدعی است از دستیاران خارجی گرفته‌اند، عملیات تاسیسات آزمایش محرمانه انفجار که بازرسان آژانس مدت‌هاست به دنبال آن هستند و تلاش مقامات ایرانی برای حفظ برنامه هسته‌ای بعد از گزارش بازرسان آژانس بین‌المللی هسته‌ای درباره توقف این برنامه توضیحاتی را مطرح کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خخخخ اخه احمق ها توهم زدید ب همین راحتی اطلاعات بدزدید از ایران

    • بدون نام

      اسرائیل غلط کرده که این ادعا را میکنه و ....هست کسی که مثلا میخواد توان خودشونو بگن ....! اگه چهارتا کاغذ هم دستشون رسیده شک نکنید به مدد داخلی بوده و اسرائیل هرگز نمیاد ریسک اینکار را بکنه که اگه یکشیون دستگیر میشد دیگه برجام و ترامپ و همه باید ساکت میشدند تاابد .این فریب دادن خودمان هست اگه بگیم مامور اسراییل بلکه عوامل داخلی دشمن بگید .

    • بدون نام

      شاید برده باشن

      پاسخ ها

      • طاها

        فقط از طریق خودی های وطن فروش امکان دارد وگرنه اسراییل سگ کی باشه

    • بدون نام

      اسراییلیها کلا فکر کنم توهم زدن، در مورد چی صحبت میکیند؟ نیم بیشتر تجهیزات هسته ای رو که دولت خودمون در امتداد قرارداد برجام از بین برد و انچه که باقی مونده فکر نکنم آنقدر کامل باشه که بشه باهاش سلاح هسته ای ساخت، آقای نتانیاهو خیلی از کشورها مانند پاکستان هم اکنون سلاح هسته ای در اختیار دارن، آدرس رو اشتباهی اومدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم این استدلال منطقیه

    • بدون نام

      بدون همکاری داخلی امکان نداره.هر چه می کشیم از خائنین به وطنه.

    • بدون نام

      حالا از کجا معلوم اینا راست میگن .ما که فقط خبر را میخوانیم اشرافی بر موضوع نداریم که اظهار نظر کنیم ولی شنونده بایستی عاقل باشد که حرف را از کی داره میشنوه .

    • عمران

      به این سادگی گول نخورید میلیونر کس نمی تونن اطلاعات ایران را بدزدند بلکه اسرائیل میخواد ایران را تحریک کنه و اعتراف بگیره کور خونده این یک دروغ بزرگیه که میخواد برتری خود را ثابت کنه خخخخه
      کشور ما قویترین اطلاعات را داره ولدان خاطر

    • الف

      فعلا دروغ میگه...تا بعدا به استناد به این جاسوسی، چیزهای دیگه دروغ بگه

    • بدون نام

      نتانیاهو پهن زیادی خوردی اشغال دروغگو .

    • ویسکرمی

      اصلا ما برنامه ای برای ساخت کلا هک هسته ای نداریم که نخست وزیر فلان آبادی فیلم سینمایی تعریف کنه اگه هم چنین چیزی بود دیپلمات های ما باید حواسشون جمع باشه خود جاسوسان موساد در قالب دانشمندان چیزی درست نکنند بعد هم خودشون هم بدزدن که مشکلی برای کشور درست کنند

    • بدون نام

      اهای نتانیابو تو بجز واق واق کردن چیز دیگه ای بلد نیستی ؟!! اگه راست میگی بردی رو کن تا همه ببین

    • بدون نام

      بااین نفوذیهای کشوری بعیدنیست ممکن

    • بدون نام

      کشورهای مغرب زمین روزبه روز بهتر میشن و ما درگیر چه مشکلاتی هستیم. ما روز به روز داغونتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج