۷۴۶۴۶۶
۸۸ نظر
۵۰۳۲
۸۸ نظر
۵۰۳۲
پ

هر آنچه که بر مهمان جنجالی حالا خورشید گذشت

«امین امیرصادقی»، فردی که کارآموز کمک خلبانی بوده و صلاحیتش برای پرواز توسط معلم پروازی‌اش تایید نشده بود، پس از رد صلاحیت خود، موضوعاتی را در صفحه اینستاگرامش مطرح کرد. موضوعاتی که با به میان آمدن برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور جنجال‌آفرین شد.

برترین ها: «امین امیرصادقی»، فردی که کارآموز کمک خلبانی بوده و صلاحیتش برای پرواز توسط معلم پروازی‌اش تایید نشده بود، پس از رد صلاحیت خود، موضوعاتی را در صفحه اینستاگرامش مطرح کرد. موضوعاتی که با به میان آمدن برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» جنجال‌آفرین شد. او دیروز با انتشار ویدئویی از بازداشت خودش به دلیل آن چه که افشاگری درباره کاستی های سیستم حمل و نقل کشوری بوده، خبر داد. دیروز خبرگزاری فارس در خبری تایید کرد که صادقی بازداشت شده و امروز پس از بیست و چهار ساعت آزاد شد.

هر آنچه که بر مهمان جنجالی حالا خورشید گذشت

بعدتر «تسنیم» درباره جزیییات بازداشت صادقی خبر داد که به دنبال طرح شکایت هواپیمایی سپهران از وی، شعبه 2 دادیاری ناحیه 31، رسیدگی به موضوع را به پلیس فتا واگذار کرد و در نهایت پس از رسیدگی‌ها و تحقیقات اولیه، برای این فرد احضاریه صادر شد ولی با توجه به عدم حضور وی در دادسرا، دستور جلب وی توسط قاضی پرونده صادر شد.

پس از صدور این حکم، جلب وی به کلانتری 111 هفت چنار گزارش شد و نهایتاً ساعت 14 روز گذشته (یکشنبه) این فرد در حالی که سعی در ممانعت از جلب خود توسط ماموران داشت بازداشت شد. این در حالی بود که پخش تصاویر زنده وی در صفحه اینستاگرامش از لحظه بازداشت، بازهم جنجال آفرین شد و این فیلم چند ثانیه‌ای به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز با تایید بازداشت این فرد در ظهر روز گذشته، اعلام کرد که علی‌رغم ساعت بازداشت وی، به سرعت پرونده را برای کسب تکلیف به قاضی کشیک دادسرای ناحیه 31 ارجاع داده و نهایتاً با دستور قاضی کشیک و پس از تودیع وثیقه درنظر گرفته شده، این فرد را آزاد کرده است.

هر آنچه که بر مهمان جنجالی حالا خورشید گذشت

حالا اما کار بیخ پیدا کرده و وکیل مدافع شرکت هواپیمایی سپهران در گفتگو با «تسنیم» از شکایت این شرکت علیه رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» به‌خاطر پخش برخی مسائل درباره شرکت مزبور توسط یک کارآموز کمک‌خلبانی اخراجی خبر داده و گفته است: با توجه به مسائلی که بدون هیچ گونه مدرک و مستند قانونی علیه شرکت هواپیمایی سپهران در برنامه حالا خورشید پخش شده، از رشیدپور شکایت کرده‌ایم و منتظر رسیدگی به پرونده هستیم.

همچنین این وکیل دادگستری درباره دستگیری یک کمک‌خلبان با شکایت شرکت هواپیمایی سپهران به‌دلیل افشاگری این فرد علیه شرکت مزبور، اظهار کرد: این فرد کمک‌خلبان کارآموز بود که چندی پیش به‌دلایل فنی و اخلاقی از سوی معلم خلبان خود مورد تأیید قرار نگرفت و شرکت سپهران با وی قطع همکاری کرد.

کاشی اضافه کرد: پس از طرح دعوا، پلیس فتا موضوع را بررسی کرد و متهم از سوی دادسرا احضار شد اما آقای امیرصادقی نه‌تنها در دادسرا حاضر نشد بلکه به برنامه «حالا خورشید» رفت و مطالب خلاف واقعی را مبنی بر ترمز و لاستیک نداشتن هواپیماها و برخی مسائل دیگر عنوان کرد.

وکیل مدافع شرکت هواپیمایی سپهران ادامه داد: به‌خاطر عدم حضور متهم در دادسرا، دادیار پرونده حکم جلب او را صادر کرد و نهایتاً متهم توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. متهم پس از دستگیری به شعبه کشیک منتقل شد و عذرخواهی کرد و خواستار این شد که مسئله را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام یا برنامه حالا خورشید جبران کند.

کاشی درباره آزادی متهم با ضمانت رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. دادیار پرونده برای آقای امیرصادقی قرار کفالت صادر کرد اما کفیل نداشت و نهایتاً با وساطت شرکت هواپیمایی سپهران، قرار کفالت متهم تأمین و آزاد شد بنابراین موضوع آزادی امیرصادقی با وساطت رشیدپور به هیچ وجه صحت ندارد. وی افزود: پرونده فعلاً در شعبه چهارم دادیاری دادسرای جرایم رایانه‌ای مطرح رسیدگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امير

      چراااا هر كس حرف حق ميزنه بايد بازداشت بشه؟؟؟چرا ازادي بيان نداريم؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاریخ عجب روزگاری رو برای ایران داره رقم میزنه

      • بدون نام

        خداییش کاری با مردم کردید ک اخبر تکذیبی رو هزاردرصد قبول میکنن

      • هم وطن

        امروز میگن اخراجی بوده فردا میگن عامل استکبار بوده بعدا میگن از اسرائیل پول میگرفته بیاد ناوگان نو ایران و بی اعتبار کنه.

      • بدون نام

        یه مغلطه ای هست به نام مغلطه حمله به شخصیت که وقتی پاسخ درخوری برای موضوع وجود نداره، سعی می کنند کل زندگی شخص مذکور را زیر و رو کنند و یک انگی به او بچسبانند به این امید که حرف حقی هم که زده به این واسطه مخدوش شود
        از جمله اساتید به کارگیری این مغلطه، روزنامه شیشه پاک کن (بوق) می باشد که همیشه خدا بلا استثناء از این روش بهره می برد

      • احسان

        خب اگه دروغ گفته باشه چی؟

      • مسعود

        این برنامه لایک نداره .
        یه لایک طلبت

      • میلاد

        کی بوده که حالا نداریم

      • مریم

        اینام فکر میکنن ما گوشامون مخملیه .

      • مهرین

        منفیا
        یکی هواپیمایی سپهران
        دومی وکیل هواپیمایی سپهران
        خخخخخ

      • بدون نام

        خیلی زود باور نکنید مگه یادتون نیست تو حالا خورشید یه بچه اومده بود که میگفت تسلا براش دعوت نامه داه و پدرش هم تایید کرد بعد معلوم شد دروغ بوده یا یکی از کرمانشاه اومده بود حالا خورشید میگفت کانکس به آشنا هاشون میدن فرداش رفتن خونش دیدن خونش کاملا سالمه وترکی هم بر نداشته و داره توش زندگی میکنه و کانکسی رو هم که گرفته تبدیل به آرایشگاه زنانه کرده

      • دروغگو

        کاربر گرامی. امیر عزیز. پس این چی چی است؟؟؟ هرکس هرچی دلشان میخواهد مینویسند و میگویند، حتی توهین و ناسزا. اگر اینها آزادی نیست!!! پس آزادی چطوریه؟؟؟

    • بدون نام

      چون بنده خدا راست گفته باید اخراج و بازداشت شود. حذف صورت مساله. امری بدیهی در اکثر ادارات.

      پاسخ ها

      • اسماعیل کوهی

        سلام
        هرکس چیزی بگه که عده ای بخطر نیفتند میگن این فرد درتست خلبانی مردودشده مشکل اخلاقی داشته و....مسئولین چراورودنمیکنن شایدحرفای اون بنده خدا درست باشه.اما....

      • بینام

        اصلا این حرفا نیست؟

      • بدون نام

        ظاهرا رشید پور از اب گل الود خواسته ماهی بگیره که پای خودش لیز خورده ...

    • ساوان صباحت

      عجب!!شرکت خودش شکایت کرد بعد خودش هم کفیل شد؟؟؟بعد نوشته شده متهم احضارشد و علی رغم عدم حضورش به برنامه تلویزیون رفت.مانفهمیدیم اگه بخاطراظهاراتش درتلویزیون تحت تعقیب قرارگرفت پس چرا قبلش احضاریه صادرشده بود؟؟؟

      پاسخ ها

      • علی

        والا ماهم نفهمیدیم چی شد ولی بنظرم هر چی گفته راست گفته مرض نداشت که خودشو به خطر بندازه اونم تو تلویزیون

    • یعنی خوشم میاد جفنگ میگید...بنده خدا حرف حق را زد..حالا چه ربطی به رد صلاحیتش داشت؟به شما چرا فشار اورده این حرفاش؟؟

      یعنی خوشم میاد جفنگ میگید...بنده خدا حرف حق را زد..حالا چه ربطی به رد صلاحیتش داشت؟به شما چرا فشار اورده این حرفاش؟؟شما از کتمان حقیقت هواپیمایی کشور چه سودی میبرید؟؟

      پاسخ ها

      • شیدا...خوزستان

        سودی نمیبرند میترسند

      • بدون نام

        واقعا از کجا معلوم حرف حق می زنه

    • بهرام

      این شرکت های هواپیمایی تو ایران چقدر راحت دارن با جوون
      مردم بازی میکنن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخ نگو نگو

    • بدون نام

      هههههههههه

    • بدون نام

      فکر نکنم دروغ گفته...

    • بدون نام

      خیلی دلم میخاد باور کنم ولی نمیکنم چون بنده خدا واقعیتو گفته

    • بدون نام

      چون حرف حق زدشدکارآموزاخراجی،بریدخجالت بکشیدهرچندنمیدونیدخجالت چی هست،چقدرمردم رو احمق فرض میکنید؟

    • بی پناه

      این بنده خدا جرات کرد اومد تو برنامه صدا وسیما حرف راست زد گفت من خودم چند تا پرواز اینجوری دااشتم اغایون میگن کمک خلبان بوده و اخراج شده بخاطر مسله فنی واخلاقی هم اضافش میکنن که ملت فکر کنن یارو عجب شارلاتانی بوده بابا بس کنید دیگه خداوکیلی اخه مگه مرض داره بیاد دروغ بگه بجای اینکه بگید بله معایب هست ما درستش میکنیم طرف رو میگیرین میندازین زندان .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ماروچی فرض کردنند یک روزی نوبت ماهم میشه ای خدا که تاونشو بایدخیلیا بدن

      • نوری

        این خلبان واقعیت کشور وناوگان هوایی رادقیق توضیح داده نه خلافی کرده ونه اختلاسی چراباید به ایشان بی حرمتی بشه وبازداشتش کنن .خوب همه میدانیم که هرکشوری توتحریم باشه دربحث ناوگان هوایی واقعا دچارمشکل خواهد شد چون اگرهواپیمایی دچارنقص فنی بشه برای تامیین قطعه باید ازاروپا یاامریکا تهیه کنه که بهمون قطعه نمیدن یاباهزار بدبختی ودلال بازی وچندین برابرقیمت خریداری کنن .الان ما همین وضع داریم وبیشترهواپیماهای مسافربری وحتی جنگی زمین گیرهستن واگرچند سال این شرایط تحریم برکشور ادامه داشته باشد ومشعولین به فکرمذاکره نباشن یقینا صنعت وناوگان حمل ونقل هوایی بامشکل جدی روبرو خواهد شد وپروازها حتی داخلی به حدقل خواهد رسید...چراباید این وضعیت تحریم برجامعه حاکم باشد که کل اقتصاد کشور ودانه دانه نشانه گیری وفلج میکند...پس تنها راه حل این مسایل هماهنگ شدن وتعامل بادنیا بخصوص اروپا وامریکاست

      • نورا..

        حقیقتو گفته مسعولین بیعرضه فکرمیکنن مردم شاخ دارن همه میدانن که بخاطر معیوب شدن یک قطعه پروازکنسل میشه چون همون قطعه هواپیما درانحصار امریکا واروپا هست وچون کشور تحریمه قطعه تحویل نمیدن وباادامه همین روند تحریم وبدبختی بیشترهواپیماها زمین گیرشده اند چراحقیقتو قبول ندارید .بخدا باید به فکرمذاکره باشید نه جنگ افروزی اگردرتحریم باشیم دراینده نزدیک صنعت هوایی کشور فلج خواهد شد .وسلام

    • بدون نام

      جالبه تازه طلبکارهم میشن وبعد به یه ادم وطن پرست انگ هم میچسبونن واقعا دیگه شرم بالاتر ازاین ...

    • ح

      این رشیدپورکه خودش پشتت به جایی گرم است وبرای یه عده ازمابهترون پاچه خواری وبرنامه تهیه میکنه اون بدبخت راشیر‌کرده ونونشوبریده ازکارکاربیکارش کرده خودشم دائم نیشش باز است بااین دهان گشادش تادندون عقلش هم پیداس

    • گـل یــاس

      امیدوارم تخقیق و تفحصی در مورد ادعاهای این جوان صورت بگیره که اگه درست گفنه باشه،شرکتهای هواپیمایی دارن با جون مردم بازی میکنن .

    • بی نام

      صدا وسیمای میلی خیلی بی جا کرد کمک خلبان رد صلاحیت شده را به تلویزیون که با بیت المال اداره میشه دعوت کرد .کل ماجرا بجز حرفهای خلبان دروغ هست .شرم کنید .خسته شدیم از شنیدن دروغاتون .

    • قلی

      دادستان محترم باید کامل به پرونده ورود کنند و با همکاری بازرسان هواپیمایی کشوری از وضعیت تعمیر و نگهداری هواپیماها و چگونگی امنیت فنی پروازها هم گزارشی کامل استعلام نمایند ...کمک خلبان اخراجی ..بفرض که صلاحیت فنی نداشته عدم صلاحیت اخلاقی .نشانگر عصبانیت شرکت است...

      پاسخ ها

      • اسماعیل کوهی

        دست رشیدپورعزیزدردنکنه.آفرین

      • مصطفی

        تمام خلبانها وکمکهای آنها قبلا پرواز یک دفتر یا فرم فلت چک دارند که حتما خلبان یکم باید امضاکننده باشد ولی کمک خلبان میگه ما چند پرواز داشتیم که هواپیما خراب بوده پس کاپیتان پرواز چکاره بوده امکان نداره یک خلبان حرفهایی با هواپیمایخراب پرواز کنه تحقیق کنید می فهمید داستان چیزی دگراست

      • نهضت

        چرا باید دادستانی به چنین مساله بی ارزش بپردازه. مسائل مهمتری وجود داره مثل رقصنده ها گردشگرا
        چه مردم پرتوقعی شدیم ما
        والا.

    • بدون نام

      به نظرمن بایددراجرای برنامه های زنده پخته ترعمل کردوازطرفی طرف مقابل هم تحمل انتقاد را داشته باشدوخشونت به خرج ندهد.

    • بینام

      اره شما گفتید و ملت هم باور کرد ..وقتی یک نفر گند کارها را درمیاره سیل تهمت و افترا علیه او سرازیر میشه تا ماست مالی کنند . حالا خوبه هر روز شاهد خرابی هواپیما ها در آسمان و روی زمین هستیم

    • صبا

      یادم هست یه زمانی اگر نظر مخالف میدادی فوری انگ منافق بهت میزدن و حالا بهیک نفر که کلی زحمت کشیده کار اموز رد صلاحیت بخان این مجمل را در کشور را

    • شمس

      کار همیشگی ماست مالی

    • معصومه

      هه نگاه کنید مسئولان دیگه هیچکس حرفا و تکذیب کردنای ضایع شمارو قبول نمیکنه... فقط کافیه یک نگاه به کامنتا و نظرات مردم بندازید دیگه هیچکس شمارو باور نداره :)

    • بدون نام

      حالا میگن کارآموز اخراجی تا ذهن مردم رانسبت به ایشون خراب کنند. چقدر اینا کارشون را بلدن.

    • بدون نام

      چون حرف درست زده شده کمک خلبان اخراجی آخه چقدر دروغ خجالت بکشید اون دنیا چطور می خواید جواب این مردم و پس بدید

    • بدون نام

      اتفاقا حرفهای اقای صادقی کاملا صحت دارد..اکثرهواپیماهای ایرانی ازجمله تابان..قشم ایر..کاسپین..دچارنقص فنی هستن ومسافر باسلام وصلوات به مقصد میرسه..من خودم مسافر همه این پروازها بودم..ایشون واقعیت رو گفتن..وبایدم به بعضی ها بر بخوره..جون ملت براشون مهم نیست..فقط بفکر کسب درامدن..همین وبس..حالا که ایشون واقعیتو گفتن شدن اخراجی وحتما جزو اراذل واوباشن..ماباید قدرشناش این خلبانان عزیز باشیم..نه اینکه تخریبشون کنیم..حالا ببینید این اقا فردا سرازکجا درمیاره؟؟ایشون سالها زحمت کشیده تا به این درجه رسیده..حالا شد کاپیتان اخراجی؟؟

    • جواد بدبخت

      یعنی واقعا گوشامون خیلی درازه ؟ واقعا تابلویه اره؟
      حالا شد شاگرد خلبان روفوزه و تنبل و خاطی که مشکل اخلاقی هم داره و حتما چند تا مسافرو هم به قتل رسونده....

    • بدون نام

      حالا بنده خدا را در ازای پس گرفتن شکایت مجبور به تکذیب میکنند اگر تکذیب کرد باور نکنیم

    • بدون نام

      ای باباع...

    • جواد

      چند وقت دیگه میگن آقای امیرصادقی اصلا تا دوم دبستان درس خوانده بوده و فقط یکبار با پدربزرگ خدابیامرزش از دم آموزشگاه رد شده بود و هواپیماهای ما خیلی هم خوب هستند ، حتی آمریکایی ها اومدن از ما روش پرواز دادن فرغون را جویا شده اند و میخواهند این توانایی علمی را از ما بدزدند

    • بدون نام

      ای‌بدبختهاهرغلطی دلتون می خوادمی وتید
      ی ترسوتاکی‌بایدمردم خفقان‌بگیرنندوشماهاسواری بگیریدعمرتان‌به‌پایان‌رسیده بااین کارهاتون مردم بیشترازشماهانفرت پیدامی کنندشماهامی خواهیدهرغلطی دلتان بخوادبکنیدوکسی هم حرفی‌نزنه‌خوب‌این‌ بدبخت کمک خلبان‌درست گفته‌

    • بدون نام

      یعنی اوضاع صداوسیمااینقدرخراب است که یک مجری نفردعوت میکند، باورش سخته،

    • بینام

      هه جالبه هر کی دلش واسه مردم بسوزه میشه اخراجی و تحت تعقیب
      آخه کی باور میکنه که یه آدم اخراجی که حکم جلبشو دارن بیاد تو تلویزیون تو برنامه زنده مصاحبه کنه؟
      مگه میشه تلویزیون هیچ اطلاعی از سابقه این آقا نداشته و همینجوری راش دادن و باهاش مصاحبه کردن ؟! اصلا با عقل جور در میاد؟
      درود بر خلبان صادقی و رشیدپور عزیز و همه آدمهایی که دلشون برای مردم میسوزه و جراتشو دارن میان از حق مردم دفاع میکنن

    • بدون نام

      تو ایران فقط بلدیم زیراب همدیگه رو بزنیم

    • حمیداکثری

      نیازی نیست کسی بگه۰ سوارهواپیما بشید متوجه بدترازاینها هم میشید

    • حسین

      آنقدر آزادی بیان هست که وزیر هم جرات بیان خلافهای سیستماتیک را ندارد

    • بدون نام

      لعنت به شرکت سپهران
      و باید تحریم شرکت سپهران از سوی مردم صورت بگیرد

    • انقلاب برای حفظ انقلاب

      اگر انقدر محکم و سریع یه فاش کننده و افشاکننده را دستگیر میکنید اگر با همان جدیت دزدان بیت المال و دلالان ارز و سکه را هم دستگیر میکردید الان اوضاع بهتر از این بود.

    • بدون نام

      عجب ملت احمقی هستیم ما!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      هیجکس باور نکرد که شما راست میگی دلم براش میسوزه که واقعیتها ا گفت واخراجش میکنن

    • محمد

      تلویزیون چقدر حاشیه داره اون از داستان مهمانان ماه عسل ، قضیه پویول حالا رشید پور ... معلوم نیست چه خبره تو این به اصطلاح رسانه ملی

    • بدون نام

      مطمئن باشید که واقعیت رو گفته چون آگه اینطور نبود براحتی با یک جلسه کارشناسی میشد نشان داد که ادعاش غلطه . اما چون راست گفته حذفش میکنن. تا کسی بقیه مشکلات هواپیماها را افشا نکنه.

    • سهیل

      چرا من از کسی شکایت می کنم بازداشت نمیشه؟ 15 تا دادگاه باید بریم بعد یک شبه بازداشت شدن ایشون؟ میشه آموزش بدن این شرکت هواپیمایی عزیز چجوری باید بزنیم؟

    • بدون نام

      حالا که واقعیت ها گفته شده بنده خدا شده اخراجی و آدم بده داستان

    • بدون نام

      دید اخراجش کردن اونم اومد با این کاراش جلب توجه کسب کنه چقد شماها ساده اید

    • بدون نام

      عوضی بازی کمک خلبانه که امثالی مثل رشیدپور دامن میزنن بهش که مخاطب جذب کنن

    • بدون نام

      خداوکیلی یکی هم که پیدا میشه واقعیت را مطرح می کنه،فوری خفش می کنند،و در مقابل خانواده اش بازداشت می کنند.

    • و.رام

      چون حرف حق زده شد حالا شد کاپیتان ردی

    • ایران وطنم

      عجب حکایتی شده عجب مملکتی شده
      کاملا از سخن داریوش بزرگ که فرمود؛
      تنها راه یکی است و آن هم راستی است
      فاصله گرفتیم و هرکی دروغ بگه عزیز تره...!
      با این رفتارهای سلبی که توسط مربیان و شرکت مذکور مشخصه حرف جوان این مملکت راست بوده.

    • علی

      کلا حرف حق ممنوع ..چه با سند چه بی سند ....

    • جنوبی ها

      هرچه بخواین جبران کنین که مردم حرف شما رو بپذیرند فایده نداره

    • پارسا

      من به نشانه اعتراض به بازداشت ناعادلانه و بی خردانه خلبان صادقی دیگه به هیچ عنوان از خدمات و پروازهای شرکت سپهران استفاده نمیکنم
      آخه کجای دنیا اینجوره که هرکسی حقیقت رو بگه باهاش اینجوری برخورد بشه
      بایستی بصورت محترمانه و مسالمت آمیز و از طریق روال اداری شرکت سپهران عدم صحت گفته های خلبان صادقی رو اثبات کنه و اگه نتونست ثابت کنه نواقص مطرح شده رو جبران کنه
      دیگه نیازی به بگیر و ببند نیست

    • بدون نام

      غلط کرده این شرکت با جون مردم بازی می کنند ...

    • بدون نام

      ... فورا بهش انگ اخلاقی چسپاندند
      مثل بقیه کسانی که حرف حق زدند و .......
      مردم بیدارند.

    • بهزاد

      گور بابای آدمای دروغ گو

    • بدون نام

      کسی جرات افشاگری و حقگویی ندارد

    • بدون نام

      بچه هاتون رو دروغ گو بار بیاورید تو ایران هر کس حف حق بزنه متهم میشه بازداشت میشه زندانی میشه

    • علی

      همه ما میدانیم که در این کشور رد صلاخیت یا تایید در هر جایی نه بر اساس صلاحیت بلکه بخاطر روابط وضوابط است ،نشانه ان هم اضمحلال تدریجی ایران است مبارک هر کس که مهر بر چشم ودل و عقل وشرفش زده

    • بدون نام

      فرق جهان اول وسوم همین اونجاتشویق به درستی میکنن ولی اینجامجبوری دروغ بگی ازدست مدیرهاومسولین شرم اور

    • مهران

      .. بنده خدا رو واسه چی بازداشت کردین روانی ها....

    • بدون نام

      عجب باباماروچی فرض کردین خودشون شکایت کردن وخودشون به خاطرمشکلات اخلاقی اخراجش کردن واخرهم همون شرکت براش وثیقه گذاشته تاآزاد بشه مگه داریم ...مگه میشه....

    • امیران

      نه بابا کافر بوده....

    • بدون نام

      ای کاش اختلاس گران هم به همین سرعت احضار وبازداشت میشدند.!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      فیلترینگ برترینها روی کامنت ها از نظارت شورای نگهبان هم بدتره. هرچی می نویسیم که جنبه تحلیلی داره نمی ذاره!

    • پاکدل احمدی

      ایران شده محل تکذیب واقعیت ها

    • بهزاد

      من خودم هوانوردی خوندم وللی میبینم که یه سری چک ها واقعا الکی میگن درسته و خراب تحویل میدن

    • بدون نام

      بکشیدش بیشتر از گلیمش حرف رد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج