۷۴۶۴۸۰
۱۹ نظر
۵۰۱۱
۱۹ نظر
۵۰۱۱
پ

نقوی حسینی: اصولگرایان دزد نیستند

اصولگرایان همواره یک پایگاه رأی سنتی داشتند که با اتکا به آن وارد صحنه انتخابات می شدند اما گویا آن پایگاه رأی دیگر قوت و قوام سابق را ندارد و نحیف و لاغر شده است. نقوی حسینی عضو جمعیت ایثارگران علت این اتفاق را نه کاهش اقبال مردمی به اصولگرایان بلکه مدیریت ضعیف پروژه انتخابات از سوی جریان اصولگرا می داند.

نامه نیوز: اصولگرایان همواره یک پایگاه رأی سنتی داشتند که با اتکا به آن وارد صحنه انتخابات می شدند اما گویا آن پایگاه رأی دیگر قوت و قوام سابق را ندارد و نحیف و لاغر شده است. نقوی حسینی عضو جمعیت ایثارگران علت این اتفاق را نه کاهش اقبال مردمی به اصولگرایان بلکه مدیریت ضعیف پروژه انتخابات از سوی جریان اصولگرا می داند.

نقوی حسینی: اصولگرایان دزد نیستند

سیدحسین نقوی حسینی درباره ادعای کاهش اقبال طبقات حاشیه نشین و کم درآمد جامعه به اصولگرایان گفت: اتفاقا معتقدم آحاد جامعه به ویژه طبقات پایین و حتی متوسط به اصولگرایان اعتماد بیشتری دارند و معتقدند اصولگرایان متدین تر و با مردم رو راست تر هستند و حقوق مردم و حلال و حرام را بیشتر رعایت می کنند، زندگی سالمتری دارند و کمتر دنبال بهره برداری از منصب هستند.

وی افزود: البته نگاه مثبت تر مردم به اصولگرایان، به معنای رأی آوری نیست. انتخابات پروژه است نه پروسه چون باید آن را حدود دو تا سه ماه مدیریت و مهندسی کرد. هر جریانی بهتر بتواند پروژه انتخابات را مهندسی و مدیریت کند، موفق می شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار کرد: رأی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 حدود 10 تا 12 میلیون بود و در مقابل 30 میلیون رأی «نه به روحانی» وجود داشت. اگر اصولگرایان آن سبد 30 میلیون رأیی را خوب مدیریت می کردند موفق می شدند اما نتوانستند خوب مدیریت کنند.

وی ادامه داد: البته اصولگرایان خوب تلاش ، به میدان آمدند و در نهایت 17 میلیون رأی در مقابل دولت مستقر به دست آوردند اما نمی توان کتمان کرد که طیف کارگزاران و اصلاح طلبان پروژه انتخابات را خوب چرخاندند و بهتر مدیریت کردند. اگر اصولگرایان در رقابت های سیاسی آینده ضمن حفظ اتحاد، بتوانند پروژه را خوب مدیریت و مکانیزم های خوبی را برای ساماندهی افکار عمومی طراحی کنند، قطعا بیشتر مورد استقبال و اعتماد هستند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران درباره علت قرارگیری اصولگرایان در طرف بازنده دوقطبی های اجتماعی همچون گشت ارشاد، آزادی بیان، ماهواره و حضور زنان در ورزشگاه یادآور شد: قبول ندارم که اصولگرایان از مردم دور هستند و لازم است ادبیات سیاسی خود را باز تعریف کنند.

وی افزود: در پروژه انتخابات هر جناحی که موج سواری بهتری انجام دهد و وعده های عوام فریبانه دهد در جذب آرا موفق تر می شود. مشکل اصولگرایان دینداری، اعتقادات راسخ و تدین آنهاست. مثلا آقای عبدالحمید پیشنهادهایی را به آقای رئیسی داد و آقای رئیسی نپذیرفت چون آنها را خلاف می دانست اما آقای روحانی با وجودی که می دانست خلاف است، پذیرفت و البته به وعده هایش عمل نکرد.

نقوی حسینی با بیان اینکه مردم اعتراف می کنند «اصولگرایان دزد نیستند و فساد اقتصادی در آنها نیست و خیانت نمی کنند» گفت: چون مبانی دینی اصلاح طلبان ضعیف و نتیجه برای شان مهم است بنابراین از هر نوع بهره برداری تبلیغاتی استفاده می کنند اما اصولگرایان چنین نیستند. بارها و بارها به آقای رئیسی پیشنهاداتی داده شد اما او قبول نکرد و گفت اینها خلاف تقوا و منافع ملی کشور است. در مجموع پروژه انتخابات را نباید یله و رها گذاشت چراکه رقیب می آید مدینه فاضله در ذهن مردم درست می کند و رأی می آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .....، بیشترین مفسدان اقتصادی از درون اصولگرایان بیرون آمده اند،

      پاسخ ها

      • علی

        البته فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا در پاک دست نبودن , نیست.ولی جهت رفع توهم اصولگرایان به دو فقره بابک زنجانی و 800 ملیارد دلار معجزه هزاره سوم اشاره میکنم.اختلاسکم مقبول و بگیر و ببندکم مشکور.

    • بدون نام

      همه تون سراپایه کرباسین

    • بدون نام

      مشکل هیچکس دین داری نیست بلکه دین نداری است. ما هوای پاک و آب و غذای سالم نداریم ، فکر نمیکنید بقیه قضایا حاشیه باشد....

    • بدون نام

      خدانکنه،

    • بدون نام

      آخی

    • بیپول

      نه اصول گرا ونه اصلاح طلب نتوانستند از این همه امکانات خدادادی وجوانان غیور مملکت استفاده کنند وفقط بدنبال خدمت رسانی به دشمنان بودند وبجای تقویت بنیان خانواده و بکار گیری جوانان مملکت ...... وجوانان مملکت معتاد بیکار مشروبی ولاابالی از اب درامدند و ومسولین باید خر بیارند ومعرکه بارکنند پناه بر خدا کی مسولین از خیالات مبهم بیدار میشوند و این وضعیت بداقتصادی وفکری را درک می کنند خدا می داند

    • سپهر

      آقایان تدین خیلی خوبست اما برای مدیریت اجتماعی و سیاست فقط تدین کافی نیست اگر.. .نتیجه اتکای به تدین ..دریوزگی از روسیه باشد ...وای بر ما و تدین ما...

    • بدون نام

      من به عنوان یک فرد از طبقه پایین از اصول گراهای ظاهرنما متنفرم...

    • بدون نام

      آخی ... تو خوبی ؟....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته غیر از خاوری وزنجانی صندوقها پبشترین دوزدی زمان دولت پاکدستان بود وبانکها ی خصولتی چگروووو

    • بدون نام

      تو که راست میگی ولی.....
      پس خاوری رحیمی بقایی زنجانی موسسات مالی پدیده و......چی بودن جیگر؟؟؟؟...

    • بدون نام

      هشت سال قبل از روحانی این دولت بی عرضه تدبیر وامید .دوران دست شما اصول گرایان بود که هر چه بدبختی داریم در زمان شما کاشته شد و در زمان روحانی بدتر و افتضاحتر شد .....

    • قلی

      .آخی نقوی جان چرا رفتی گوشه رینگ ؟؟؟ تو که همیشه وسط بودی.....آقا اجازه...

    • بدون نام

      خب اخوی اگر شما پاکدست بودید چطور شد که مردم شما را کنار زدند. خیلی هم زور زدید ولی بی فایده بود . چهره های اصول گرا هم که ماشاءالله دست در هر رانتی دارند.

    • بدون نام

      خدا وکیلی حرفای خودت را خودت قبول داری؟

    • بدون نام

      آقای نقوی عزیز! نیت شما خراب است .شما می فرمایید ۲۴ میلیون نفر دین ضعیفی دارند ؟ این حرف ها خوب نیست .

    • زودباور

      همه پیام هاازیک نفره که صرفاً برای این کارشاغل شده ومشغول انجام وظیفه است *

    • بدون نام

      پس چی هستند (بی سواد)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج