۷۴۶۸۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رئال در تابستان خرید کهکشانی نخواهد کرد

رادیو اسپانیا مدعی شد که رئال مادرید در تابستان پیش رو قصد خرید هیچ بازیکن کهکشانی را نخواهد داشت.

ورزش سه: آخرین خرید بزرگ رئال مادرید در تابستان ها، به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد، جایی که آنها خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی موناکو را با ۸۰ میلیون یورو جذب کردند و پس از آن، مسئولین رئال نگرش دیگری به نقل و انتقالات داشته اند و همواره سعی کرده اند با کمترین هزینه، بهترین بازیکنان را جذب کنند که این موضوع در مورد برخی خرید ها مثل تونی کروس صدق می‌کند و در مورد برخی خرید ها مثل دنی سبایوس، آنطور که باید جواب نداده است.

با جدایی کریستیانو رونالدو از جمع سپیدپوشان، رئال وارد مسیر جدیدی خواهد شد. رونالدو در ۹ سال اخیر، آمار گلزنی خیره کننده ای برای رئال داشته و خط حمله این تیم را تضمین می‌کرد. او در این مدت، ۴ توپ طلا در رئال به دست آورد ولی در نهایت در این تابستان از جمع سپیدپوشان جدا شد و به یوونتوس پیوست.

رئال در تابستان خرید کهکشانی نخواهد کرد

شایعات بسیاری در مورد جانشین احتمالی رونالدو شنیده می‌شود. بسیاری معتقدند نیمار که رئال مدت‌هاست در پی جذب اوست و یکی از دلایلی که با رونالدو تمدید نکرد، حضور نیمار در فصل آینده بود، جدی ترین گزینه رئال است. پس از او کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه دیگر گزینه جدی رئال است که سپیدپوشان شرایط او را نیز به دقت زیر نظر دارند. با این حال این دو خرید هزینه بسیار زیادی روی دست رئال مادرید خواهند گذاشت و سپیدپوشان باید برای یک خرید بزرگ خود را آماده کنند.

رئال در تابستان خرید کهکشانی نخواهد کرد

همچنین ادن هازارد نیز پس از پایان جام جهانی، از تمایلش برای جدایی از چلسی و پیوستن به تیمی که به آن علاقه مند است صحبت کرد. کارشناسان بر این باور هستند که تیم مورد علاقه او رئال مادرید است و با این صحبت ها او سعی داشته به سپیدپوشان در این رابطه چراغ سبز نشان بدهد. هری کین نیز مدتی است در فهرست خرید رئال مادرید قرار دارد ولی قیمت بسیار بالای او تا به اینجا مانع شده است.

با وجود تمام صحبت‌های مطرح شده درباره گزینه های رئال در نقل و انتقالات تابستانی، رادیو اسپانیا معتقد است که رئال خرید کهکشانی در تابستان انجام نخواهد داد. در حقیقت، سپیدپوشان تمایلی به جذب این ستاره ها ندارند و می‌خواهند به بازیکنان فعلی خود اعتماد کنند.

رئال در تابستان خرید کهکشانی نخواهد کرد

پس از رونالدو، بار خط حمله رئال بر دوش گرت بیل خواهد بود و ستاره ولزی در صورتی که مصدوم نشود، بارها نشان داده که توانایی این را دارد جای رونالدو را در خط حمله پر کند. اما مصدومیت بلای جان او در زمان حضورش در رئال بوده و در مقاطع بسیاری او را از میادین به دور نگه داشته است.

اما رئال برای جانشینی رونالدو، در نظر دارد که مارکو آسنسیو را به کار بگیرد. ستاره اسپانیایی که مورد توجه باشگاه های بسیاری قرار دارد، در تیم لوپتگی ماندنی خواهد شد و این احتمال وجود دارد که لوپتگی نیز به جای خرید یک بازیکن کهکشانی، او را به جای رونالدو بازی بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج