۷۴۶۸۴۸
۱۳ نظر
۵۰۱۳
۱۳ نظر
۵۰۱۳
پ

هشدار پلیس به اراذل و اوباش؛ کُری خوانی نکنید

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اراذل و اوباش باید بدانند که اگر بخواهند در فضای مجازی کاری انجام داده و قدرت‌نمایی کنند، پلیس همانند فضای واقعی قطعا با آن‌ها برخورد می‌کند، گفت: تعداد عملیات‌ها و اجرای طرح‌های دستگیری اراذل و اوباش در مناطق مرکزی تهران بیشتر است.

خبرگزاری ایلنا: سردار علیرضا لطفی (رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) درباره افرادی که در فضای مجازی اقدام به رجزخوانی و کُری خوانی می‌کنند، گفت: این افراد با توجه به شرایط سنی که دارند، در فضای مجازی حضور و از آن فضا استفاده می‌کنند. ما این افراد را شناسایی کرده‌ایم و به آنها تذکر نیز داده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما به آن دسته از اراذل و اوباشی که در پلیس دارای پرونده بوده و توسط پلیس کنترل می‌شوند، تاکید کرده‌ایم که به هیچ عنوان نباید در فضای مجازی فعالیت اوباش‌گونه‌ای داشته باشند.

هشدار پلیس به اراذل و اوباش؛ کُری خوانی نکنید

توجیه، تذکر، ارشاد و برخورد با افرادی که در این زمینه در فضای مجازی فعال هستند و توسط پلیس فتا و پلیس امنیت نیز شناسایی شده‌اند، در دستور کار ما قرار دارد. این افراد تابعی از جو عمومی جامعه بوده و متاسفانه از این فضا استفاده نامطلوب می‌کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر برخود پلیس با افرادی که در فضای مجازی اقدام به فحاشی کرده و قدرت‌نمایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: پلیس در گذشته نیز با افرادی که در فضای مجازی اقدام به فحاشی و قدرت‌نمایی کرده بودند، از جمله وحید مرادی و طرف مقابل او برخورد کرده بود و در حال حاضر نیز به آن فرد پیغام می‌دهیم که نباید از این نوع فعالیت‌ها در فضای مجازی داشته باشد. اراذل و اوباش باید بدانند که اگر بخواهند در فضای مجازی کاری انجام داده و قدرت‌نمایی کنند، پلیس همانند فضای واقعی قطعا با آنها برخورد می‌کند.

سردار لطفی در پاسخ به این سوال که آیا سن جرائمی مانند اوباش‌گری در حال کاهش است، گفت: ما در طرح‌هایمان با دو دسته افراد برخورد می‌کنیم؛ بخشی از آنها اراذل و اوباش و عده دیگر مزاحمین نوامیس هستند.

بخشی از این مزاحمین نوامیس افرادی هستند که در سنین زیر ۱۸ سال بوده و با حضور در پارک‌ها و استفاده از الفاظ رکیک آرامش خاطر شهروندان را برهم می‌زنند. این افراد با اراذل و اوباش متفاوت هستند.

وی با بیان اینکه طرح‌های دستگیری اراذل و اوباش در همه مناطق تهران اجرا می‌شود، تصریح کرد: براساس دو فاکتور مهم یعنی کنترل‌های پلیس و تماس‌های مردمی طرح‌هایمان را اجرا می‌کنیم.

در حقیقت پس از تماس‌های مردمی در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و در صورتی که صحت خبر اعلام شود، قطعا اقدام خواهیم کرد، اما متاسفانه در مناطق مرکزی تهران تعداد عملیات‌ها و اجرای طرح‌های دستگیری اراذل و اوباش به جهت شرایط خاصی که دارند، بیشتر است. البته در مناطق حاشیه‌نشین نیز طرح‌ها اجرا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها رو بگیرید و اعدامشون لاتها هم لاتهای قدیم

      پاسخ ها

      • ر آ

        موافقم

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      خداقوت به حافظان امنیت و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی ۰ اینها که کری خوانی میکنند فقط شناسایی کنید بدید تحویل مردم تا خوب ادب شون کنند بفهمن اینقدر حرف اضافی نزنند ضمنا چهارتا بچه بسیجی حریف ده تا از این ا رازل و اوباشن چون خیلی ترسو و نامرد هستند ۰ و هرگز جرات عرض اندام بهشون نمیدن ۰ ضمنا اینا رو دستگیر مثل سگ زنجیر و با خفت خواری تو خیابون بچرخونین بعدشم یا اعدام یا حبس ابد ۰ چون کسی که امنیت روحی مردم رو بخطر میندازه ۰ حتما باید مجازات سنگین بشه و قطعا مردم فهیم ایران زمین پشتیبان وقدردان پلیس هستند۰

    • نوکر ولایت

      همه شان بگیرید و اعدام کنید تا حسبا کار دست مردم بیاید

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      یه توصیه به کسانی که ادعا شون میاد و کری خوانی میکنن و از یه خلافکار دفاع میکنن : اگه عرضه دارید در خیابون پیش هم وطنان و تو فضای مجازی جولان ندین برین لب مرزها و با تروریستها جنگ کنید یا اینکه زور بازو دارید برید تو باشگاه ها و مثل قهرمانان عزیز در عرصه بین الملی ورزش زورتون نشون بدین تو کشتی وزنه برداری ورزش های رزمی و برا کشور تون و مردم تون افتخار و مدال بیارید اگر هم توان ندارید و فقط ادعای پوچ هستین بشینید سرجاتون و نفس نکشید و خدا رو شکر کنید امنیت شما و خانواده هاتون رو دلیر مردان و حافظان این مرز و بوم بخصوص مرزبانان و نیروی انتظامی حفظ کرده ۰ مردم از خدا میترسن که گناهی گردنشون نیاد وگرنه ادم تون میکردن که فقط التماس کنید و بگید تورو خدا بهمون رحم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • فریبا

      خداقوت! تشکر ما که قابل شما فداکاران رو نداره, خدا یارتون باشه انشالله

    • بدون نام

      لطفا همشون جمع کنید برزید در زباله دان انگل های جامع را تشکر از پلیس :

    • امير

      فعلا كه هر چي ميخوان ميگن هر كاري ميخوان ميكنن ادب شرم حيا هم سرشون نميشه

    • بدون نام

      این هانی کرده هم بگیرید
      مثل بقیه زیادی زر میزنه

    • حسین

      بطور نا محسوس از بوستان نهج البلاغه بازدید فرمایید تا محل و پا تو ق افراد خلاف کار نشده مسایل منکراتی فراوان است

    • بدون نام

      لطفی سرهنگه نه سردار

      پاسخ ها

      • شهروند

        اعدام سریع بدون هیچ معطلی وقطع کردن دست ارازل دزد بعنوان مفسد فی الارض تنها راه زندان باز داشت از این ها قهرمان می سازه مثل عربستان گَردن بزنید دست قطع کنید والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج